0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.
eihän tossa Sauniksen postauksessakaan puhuttu paripyöristä 9-akseliselle 69-tonniselle.
En tiedä lainasitkohan kassu väärää mutta en minäkään ole väittänyt että 69 tartteis paripyöriä. 76 tonnisesta tpv yhdistelmästä olen kirjotellut kokoajan tuossa
Herätetään tämäkin keskustelu henkiin... Miten se nyt on, täytyykö autoon tehdä jotakin muutoksia kun otetaan B-juna perään?
Heatko asialla paino korotuksia vai teknisiä käyttö muutoksia... Esim akselin lukitukselle/nostolle on hyvä olla omat nappit autossa.. Joihinkin autoihin joudutaan laittaan uus softa et se ymmärtää et siellä on enempi sähkö vastusta..
Mietin tosiaan että joutuuko jotain lisäpistokkeita laittamaan...Kärryn askelin nostolle ja lukitukselle on autossa jo napit valmiina norskien jäljiltä eikä Slidereita ole kuulemma hetkeen saatavilla että varmaankin sellaisella 2-akselisella joutuisi aloittamaan jos tästä mitään kehkeytyy...
Tuossa omassa ajokissa syttyy auton abs-valo kun ottaa perään dollyn ja kronen kärryn. Dolly+närko ei tuota mitään ongelmia. En sitten tiedä mistä johtuu.
Jääkö valo palamaan, ku lähtee liikkeelle? Sen kärryn ABS-valon voi konffata joko niin, että kun laittaa virrat päälle, niin valo tuikahtaa (näät että polttimo toimii) ja sammuu sitten tai sit perinteisesti, että valo jää palamaan ja sammuu n. 5-7km/h nopeudessa. Kumpikaan ei oo sen paremmin oikein tai väärin.
Vai pitikö autoa katsastaa uusille painoille tai jotain?
sellaisella 2-akselisella joutuisi aloittamaan jos tästä mitään kehkeytyy...
Mietin tosiaan että joutuuko jotain lisäpistokkeita laittamaan...