Kirjoittaja Aihe: Stressaavia tekijöitä kuljetusalalla?  (Luettu 14074 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mik@_75

• Hemmodesteri
  • *
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Stressaavia tekijöitä kuljetusalalla?
« Vastaus #22 : 04-05-2008, 14:56:28 »
Tää nyt ei mitenkään liity alan stressaavuuteen, mutta sen verran ilpoa komppaan, että sillon kun itte tossa rumbassa olin mukana, niin keskolaiset kävi inexin hakkilan terminaaliin viemässä kpl tavaraa melko paljon, kun inexiläisillä ei ollu/ole kunnollista noutoverkostoa, eli hakkilassakin on inex. Jaja, sitten ristiin ajoja oli että keskoautot vei tai haki mausteita inexille/ltä, ja fin lavoja ja rullakoita, sekä transboxeja, eli inexin, lähinnä KOA trucksin autot toi hakkilaan keskolla em. tavaraa, ja K autot vei vastaavia kappaleita inexille kiloon.

En väitä, etteikö olisi mahdollista ajaa KOA:n autolla Keskoa, mutta ei silloin kun itte kattelin sitä, eikä myöskään kuulosta järkeenkäyvältä. Mahdollista saattaa silti olla.

Ja aiheeseen liittyen, mikä stressaa liikenteessä? Aikataulut, ei tosin tässä nykyisessä hommassa, ja yksitysessä liikenne käytössä olevien kulkuneuvojen kuljettajien tekemät, joskus vähemmän huumoripitoiset, ratkaisut.

Siin ne vissiin tärkeimmät...

Poissa HC

• Ajoneuvos
  • *
    • Kuvia
  • Työajokki: Scania R500
« Vastaus #23 : 04-05-2008, 15:38:54 »
Radioasemien soittolistat ja tekopirteät juontajat  >:(
Keep on truckin'

Poissa kpm

• RAHTIHEMMO
  • *
  • Ikkunakyltti: KARI
« Vastaus #24 : 04-05-2008, 16:34:46 »

Voi hyvä rahtari veli ku sie oot oikeassa...Mie en kuuntele ennää kaupallisia valtakunnallisia kanavia ollenkaan,nova on se suurin sa***na niistä miun mielestä.Aamulla siellä(novalla) joka toinen lause on "hyvää huomenta,kuuntelet radio novan aamua ja Minnaa ja Kimmoa" p*rkule että se litania ottaa päähän >:( >:( >:(  Niinpä olen siirtynyt ylen tarjontaan lähes kokonaan,YleX,Radio Suomi ja paikallisradioita mm. mega oulussa.

Poissa Christian

• Maantiekiitäjä
  • *
  • Titteli: Eläkeläinen
« Vastaus #25 : 04-05-2008, 16:44:51 »
Just tää... Aivan liikaa soittavat kaupallista kuraa ja juontajat percstä.

Poissa Maarit

• Valvoja
  • *
« Vastaus #26 : 04-05-2008, 17:29:56 »

Voi hyvä rahtari veli ku sie oot oikeassa...Mie en kuuntele ennää kaupallisia valtakunnallisia kanavia ollenkaan,nova on se suurin sa***na niistä miun mielestä.Aamulla siellä(novalla) joka toinen lause on "hyvää huomenta,kuuntelet radio novan aamua ja Minnaa ja Kimmoa" p*rkule että se litania ottaa päähän >:( >:( >:(  Niinpä olen siirtynyt ylen tarjontaan lähes kokonaan,YleX,Radio Suomi ja paikallisradioita mm. mega oulussa.
suomipop aamulla auki noin klo 8.15...

Poissa Vellu

• Perustajajäsen
  • *
  • Ikkunakyltti: Vellu
  • Titteli: Rahtari
  • Työajokki: Scania R560
« Vastaus #27 : 04-05-2008, 18:55:37 »
määki ajelen keskoa ja eipä noita osuusautoja tuolla nävy ku ne ajelee sitä iinestä. Satunnaisesti saattaa joskus tuoda jotai tavaraa niinku keskon autotki vie iinekselle jonkun verran vissii tavarata
On se sielä muutaman kuukauden ajellut,Pizza Puntolla,Aika paljon on keikat olleet Hyvinkää R-mäki,Hämeenlinna suuntaan.
« Viimeksi muokattu: 04-05-2008, 19:59:42 kirjoittanut Vellu »

Poissa HC

• Ajoneuvos
  • *
    • Kuvia
  • Työajokki: Scania R500
« Vastaus #28 : 04-05-2008, 19:49:51 »

Mä oon saanu Novasta tarpeeksi ennen ajokorttia kun olin isän kyydissä. Aamusin Rockin Korporaatio soimaan vaikka siinäkin vituttaa miten joka jumalan aamu on Mustachin Bring me everyone ensimmäisen viiden biisin joukossa. Sen jälkeen Radio Suomi päälle käytännössä loppu päiväksi.
Keep on truckin'

Poissa kpm

• RAHTIHEMMO
  • *
« Vastaus #29 : 04-05-2008, 22:03:44 »
suomipop aamulla auki noin klo 8.15...

Joo,kyllä mie Vuorisen juttuja kuuntelen..Sillä kaverilla on kyllä aika hävyttömiä juttuja,oonpahan mie lukenu melkein kaikki sen kirjatkin.Muistuu mieleen eräskin kerta kun hän kertoi olleensa Juankoskella vaimonsa sukujuhlissa ja hänen Justus poikansa vaihtoi ruokapöydässä laktoosittoman ja tavallisen täytekakun nimilaput.Herra Vuorisellahan ja muutamalla muulla vieraalla oli sitten se laktoosi-intoleranssi... :kippu: :kippu: :kippu: :kippu: :koff: :koff: :koff: :koff:  www.diktaattori.fi osoitteesta löytyy lisää näitä Vuorisen ja Jaajon kahvihetkiä.

Poissa Pete

• Hemmodesteri
  • *
  • Työajokki: MAN TGX 540
« Vastaus #30 : 08-05-2008, 14:06:28 »
Mulla on aina se kanava auki mistä tulee hyviä veisuja just sillä hetkellä. Ylex on aika hyvä ja sieltä tulee hyviä ohjelmia. Radio Rock ja Suomipop on kans mun soittolistoilla. Niin ja radio JKL. Sitten on autossa noin 100kpl erillaisia CD ja MP3 levyjä. :tukka:

veta

• Vieras
« Vastaus #31 : 31-05-2008, 05:15:16 »
Ehkä nyt täytyy muistuttaa, että kysymys ei ole radioasemasta...
Vaan, mitä ajattelet juitsareista, ja onko elämäsi vapaata myös työssä????
Lukekaa ed. ajolinjan juttu väsymyksestä, ja ilmoittakaa ihan vaikka kiusallaan kuinka montaa asia koskee...

Poissa kpm

• RAHTIHEMMO
  • *
« Vastaus #32 : 31-05-2008, 22:07:08 »
Ehkä nyt täytyy muistuttaa, että kysymys ei ole radioasemasta...
Vaan, mitä ajattelet juitsareista, ja onko elämäsi vapaata myös työssä????
Lukekaa ed. ajolinjan juttu väsymyksestä, ja ilmoittakaa ihan vaikka kiusallaan kuinka montaa asia koskee...

Onneks ei ole ulkopuolista juitsaria vaan pelkästään pomo  :hattu: Ja kyllä mun työ on erittäin vapaata,ei anneta minuuttiaikatauluja kun pomo itsekin tietää mitä ehdin tehdä missäkin ajassa...ei hän soittele perään ja kysele "missä oot?,milloin oot perillä,nyt ois kauhea kiire".Välillä tuntuu että kun soitan hänelle jostain asiasta,niin hän vain sanoo että päätä itse mitä teet.Eli voin sanoa että miun työ ei stressaa minnuu yhtään  :aamen: :hattu: