0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Pienemmässä talossa voi olla noinkin, ite ajan isomman talon autoja, kaikki palkat tulee niin kuin kuuluu ja ajojärjestely kysyy myös kuskin mielipidettä.Ainahan joku asia mättää, meillä se on korjaamon työnjohto.
Ääni tälle. Mitä nyt seurannut, niin mielestäni kappaletavarapuolella on koijareita enemmän kuin puu, säiliö ja sorahommissa. Kuormat tietenkin saattaa olla reiluja.
Myös elintarvikepuolella alkaa olla kuljettajan markkinat, varsinkin jaossa.
Ei oikein näy palkoissa.
Joissain sora-autoissa perälauta on simppeli, nousee ylös ja sitten kipataan. Joissain wanhoissa olen nähnyt sellaisen että matala perälauta (kamilauta?) on saranoitu alareunasta. Sitten vielä joistain vehkeistä saattaa löytyä molemmat? Mitä etuja näillä eri versioilla on toisiinsa nähden?
Se on soralavan ja kivilavan ero,meinaan se perälaudan saranan sijoitus Yläpuolisella kun ajaa kiviä, niin perälaudansylintereitä saa olla sängyn alla säkillinen,ei meinaan tarvi kun kiven hipaista ylälautaa,niin on sylinterinvarret solmussa.Riipppuu tietysti kivien koosta