0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Miten NTM:n kaapeissa on kylkiovet pelannu?
Miten NTM:n kaapeissa on kylkiovet pelannu?Koulun tekeleestä ei kyllä jäänyt hyvä maku. Ei tahtonut millään saada kiinni jos vähänkin oli kallellaan, välillä sai tasasellakin tapella niitten kanssa.Omassa ajokissa on kolmisen vuotta vanhat vakkilaiset. Kylkiovet pelaa kyllä ihan hyvin mutta vähän jo löystyneet, päivä paistaa oven raosta.
meneeköhän ihan OT,noh,modet osaa hommansa ja siirtää jos menee eli:Minkäs laisia kokemuksia tollassesta nostettavakattosesta Schmitziläisestä? siis että pelaako yleesä lainkaa?.. Kuvahan ei paljoo kerro kuin että vanha mega kärri kyseessä missä on joku hydraulisesti Korotettava katto.. tiiä sitte mitä päällikkö meinas alkaa ajattaa mutta tuommonen kait tulossa mullen perää..ehkä.
Ellei tuo kärry ole jo pihassa, kannattaa äkkiä sanoa ettei noin vahnaa rytöä enää kannattane hankkia restauroitavaksi, kun eivät tuoreemmatkaan vyökapellit paljoa maksa. Mulla olis hyvä nousevakattoinen Kögel MegaMaxx myydä, lisää tuolla http://www.rahtihemmot.com/forum/index.php/topic,6765.0.html
Miten tuossa toi katon nosto tapahtuu?
Pitäisiköhän soittaa Carl-Magnusille ja ehdottaa. Hänen kanssaan on tullut asioitua viran puolesta kerran jos toisenkin.
Meillä on samanlaiset koneet, TK Spectrum. Lumikko ja Carrier on parhaat kaksilämpökoreihin, Carrierin ottasin nyt mieluiten. Tekee hyvin kylmää ja nykysistä helppo käyttösin "käyttöpaneeli".
Muutamia kertoja tullu mietittyä molemmin puolin ovilla varustettua Berg Kapell -systeemiä ja sen kestävyyttä. Monikäyttöisyyttä tällä ainakin saa aikaan. Välillä kun nuo kaikenmaailman konekuskit on pikkusen väkivaltasia kaappien suhteen, niin epäilyttää hieman kuinka kovilla vähemmän käytetty oikea sivu on.
Eräs pitkänlinjan focon suosija rupesi tilaamaan dhollandiaa uusiin autoihin. Kuulemma olis parempi.
juuriki tän kuvan ihanuuden kans joskus tapelleena voin sanoo ettei toimi nostot hirvee hyvin tai mikää muukaa..
Mulle johtaja kehu että Dhollandiassa ei olis piirikorttia ollenkaan vaan se olis tehty releillä tms. Yks herkkä vikapaikka vähemmän. Lehtosen uusissa autoissa oli kaikki perälaudat Dhollandialta. Ois kiva kokeilla miten kiertojäykkä semmonen on, kun runko on jotenki kevytrakenteisen näkönen.