0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Tästä sitomisesta tuli mieleen kuinka pihejä jotkut isot herrat on taas näissä asioissa, Imatralta hain rautakuorman ja siinä rukkikuskin kaa mietittii miten ne kärryyn tulevat tankot sais järkevästi kun ei voinu etuseinää vasten laittaa (pikkupyöränen dolly jossa ilmasäiliöt tooodella alhaalla, ottaa kiinni esim liian korkeisiin töyssyihin) nii se tokas et vaik pomo on sanonu et ei sais käyttää sellasia pitkiä puisia etutukia "kun ne maksaa liikaa" nii hän käy silti hakemas sellasen, ei tarvinnu ruveta miljoonalla liinalla ja ketjulla sitomaan, oli kuitenkin ~20tn tankoa kyydisä
Mä tein aikanaan ex duunis källin varasto miehille. Sidoin yhden salaatti lavan keskelle autoa vissii 7 tai 8 kuorma tangolla ja vissii 15 liinalla. Tein viel siitä palapelin. Vetelin ne liinat ja tolpat sillee et ne meni toistensa yli ja oli pakko avata oikeessa järjestyksessä
meil tuli uusia Kr*nen kärryjä, joissa on joku "TrailerSafetyFloor", eli eräänlainen röpelöinen kumipinnoite lattiassa lisäämässä kitkaa. takaovessa on muutama kitkakerroin esimerkki, esimerkiksi paperirullalle 0,65Huomenna meen lastaa paperia, tulee limittäin lattialle. periaatteessahan sitä ei tarttis lainkaan sitoa? code xl on myös, eli etuseinänkin pitäis riittää. tietty sitä vois vetää ensimmäisista rullista liinalla veto taakse niin varmana riittäis.Taidan kyllä silti sitoa, niin ei tarvitse kenenkään miettiä lonko laillinen vai ei.Jotkut kyrpä-poliisithan ei laske lainkaan kitkaa; sellaisten kanssa olisi mukavaa istuskella oikeudessa miettimässä vähän fysiikanlakeja
Eipä se Code XL myöskään mitää taida pelastaa, niinku siinä jossain oikeusjutussa syyttäjän mukaan pressu on vaan "pölysuoja" ja metallirunko+laudat vaan pitää muodon vaik valmistaja lupaa et tavara pysyy sisällä jos pääsee irti...
ei kannata kaikkee uskoo mitä puhutaan mä tiedän jotain siitä "jostain oikeusjutusta".
Kannatan Lättiksen ehdotusta. Heikki "XL" voisi poimia pari ydinkohtaa tänne. No, tulihan tuossa reilu vuosi tehtyä hommaa missä enintään 250kg kuorma kiinnitettiin viidellä sidontavälineellä, vaikka autossa oli kovat seinät...
liikekitkan? miksi? lepokitka on kuitenkin aina suurempi.
liikekitkan? miksi? lepokitka on kuitenkin aina suurempi.Uusiesko, code xl on varmaan helpompi muistaa kuin EN1262, vaikka tosiaan tuo en-numero kertoo kaiken tarvittavan. en kyllä tiedä tehdäänkö missään enää pelkästään sellaisia kärryjä, vai ovatko kaikki code xl samalla.
Ja tuli testattua perjantaina, ei jaksanut trukki työntää paperirullaa pohjalla, alkoi vaan sutia. vaikka pihdeissä oli toinen 1,5T rulla. oli kyllä se hyvin puree.Ei taideta paljon mitään ilman jatkopiikkejä toiselta kyljeltä purkaa vetämällä..
kysy saksalaisilta. Ehkä juuri siksi.
https://www.dropbox.com/s/yoz7ka8h5by9xnh/2015-06-08%2013.01.22-1.jpg?dl=0 tollee mä ne sidoin. Neljä ois kuulema riittäny. Mull meni 24.
No millä ihmeellä tohon neljä ois riittäny?