0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Sinä.Ei levyilläkään olis saanu tuettua sen kummemmin kun lavan korkeus on 30-50 senttiä. Käytännössä ainostaan liina painattaan alaspäin, jolloin paketit olis antanu periksi vaikka liinan alla olis ollu joku levy.
Ois pitäny olla varmaan semmonen ilmalla täytettävä pomppulinna joka ois survottu tavaroitten päälle ja täytetty auton paineilmajärjestelmän toimesta.
siitä vaan Pete patenttia hakemaan uudelle idealle !
Ei se varmaan ihan uus idea oo. Minusta tuntuu että tuommosia käytetään jo ainakin paperin siirtokuljetuksissa Kemin seudulla.
Ai siis mmmmtäh?! pomppulinnaako..
Tuossa on linkki semmosille sivuille jossa juttua ilmatyynyillä sitomisesta. Selailee vaan alaspäin noita lehtijuttuja niin löytyy. http://www.pohjaset.com/11.html
Oukkei!
No selviskö asian laita?
Tämä kysymys vain Jampille... Muut taitavat ymmärtää pointin...
Voi kyynel, oonko taas kussu muroihis?? Mikä suo estää paperi rullia sitomasta kunnolla?? Kyllä ne rullatkin on ihan mahollista sitoa kunnolla, niin ettei tu sanomista.
Oisko parempi olla hiljaa ku sä et selvästikkään osaa keskustella ilman vittuilua.
Minäkö sen aloitin??? Opettele lukemaan ja ymmärtämään...
Sinä.
Sitten ihan aiheeseen.Paperikuormat on mahdollista pistää kiinni ehjänä, nopeasti ja laillisesti.
niihä nuo on. Normaali rahtiautossa ei vaa taida olla oikeita välineitä tohon sitomiseen, toisin ku paperin ajoon tarkotetussa autossa.
tuo on totta joissain tapauksissa tässä vaan se että jos "normi" rahtiautolla kuskataan siis sellasella jota ei ole kehitetty paperille erityisesti niin hankalaa se sitominen on paperi rulla ei saa painua mistään kohtaa milliä enempää muuten on koko rulla pilalla... korjatkaa jos olen väärässä niin aletaan peräämään takaisin vaurioituneiden rullien hintaa.
H.Soikkelilla tais olla aikoinaan kans puolikas, johon ei tarvinu rullia sitoa kiinni.Kimmo saattas tietää kun eikö se firma toiminu siellä kaakokulmilla.
Tosin joku kirjoittikin ni melkoisella kettingillä ne rullat pitää sitoa et pysyis kontissa kolaritilanteessa JA sen kolaritilanteen jälkeen
miksi niitten tarttis pysyy siellä kolaritilanteen jälkeen?
Nii nähnyt olen myöskin et elintarvikekonteissakin on ajettu rullia, siis sidottuna niihin seinäkiskoihin.
Jep näin oli ja haajalla puolikkaalla oli paperin ajossa alhaalla paineilma toimiset tangot mitkä painovat kiinni rulliin ja kuormia ei sidottu sen enempää kiinni kun sillä ajelin .