0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Kärryn laitteilla ilmeisesti on tarkoitus vetää auton päältä lava kärryyn.
Tosiaan, vaakasiirrosta siinä puhuttiin...Mutta miksi sitä ei sitten voi tehdä perinteisesti, auton laitteilla työntäen...?
vaijerilaitteil kohtuu veemäinen työntää...
Saahan sen kipon vaihdettua ilmankin että kärryssä olisi omia vaijerivehkeitä. Ja jos kuvia tuosta sais niin olisin kiitollinen, itseltä kun ei lehteä löydyä mutta kiinnostus heräsi.
Minkä takia laittaa vaijerivehkeet? Eiks olis kätevämpää laittaa koukkulaitteet tai ketjulaitteet?Täällä päin yks kaveri ajaa metsähaketta vaijeri vehkeillä. 3 laatikon yhdistelmä näyttäis olevan.
Onkohan tuommonen vaijeri vehje paljon kevyempi kun vastaava koukkuauto??
Eikös ne siinä jutussa vaijerilaitteista puhunut? Niillä ei tosiaan paljon työnnellä...Kerkesit näköjään laittaa kuvan välissä
Tuntuu koukkuvehkeisiin verrattuna aika työläälle, mutta varmaan se aika sujuvaa on, kun on aikansa touhunnu...
Meillä aikanaan oli mullan ajossa yks vaihtolava vaijerilaitteilla, kaveri pysy täysin kasettien tahdissa et kyllä seeki rivakjasti käy kun löytyy osaava kuski.
Voisin kuvitella että vaijjeri vehkeet olis taloudellisemmat.Enemmän ajettavaa (Enemmän näkee täällä päin vaijerille soveltuvia lavoja kuin koululle)Tiijä sit mikä oikea tarkoitus on ollut.
Komento takaisin, eivät näköjään olekaan, muistin väärin...
Hmm... Eikö vähänkin uudemmat lavat ole jo tehty molemmille sovituksille pääsääntöisesti? Tosin jos on joko riittävän uppiniskaisia isäntiä tai vanhakantaisia asiakkaita (eli heidän omat lavansa) niin temutkoon vaijereiden kanssa, on se niin kivaa niitä sijoitella metrisessä hangessa tai sitten vesilätäkössä paikalleen. Nokkospuskaa unohtamatta.