0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Sekalaista kappaletavaraa ajelen kuopion ympäristössä ja silloin tällöin kainuussa.+98% päivätyö+erittäin mukavat työkaverit+pääasiassa kunnossa oleva kalusto+palkka tulee oikein ja ajallaan+mukavat ajojäjestelijät-palkka aika pieni kun ei tule mitään lisiä,ainoastaan vähän ylitöitä-terminaali aika usein niin täynnä ettei sovi kunnolla liikkumaan-aika paljon samoja noutopaikkoja päivittäin
Itte tulee ajeltua tota kpl-tavaraa ruotsi-suomi välillä.
+Harvoin on samanlaisia päiviä+Aika usein tuttu lastaus/purkaus paikka+Joku osaa melkein aina neuvoa purku/lastaus paikan jos on tarvis
+Pääsee puhtaisiin lakanoihin nukkumaan about jokatoinen yö+Kalusto on toimivaa ja kuormansidontasysteemit kunnolliset
+Juitsarit ihan OK, niiden kanssa helppo neuvotella laivoista etc. jos on vaikka menoja
+Ei liian simppeliä hommaa
-Välillä vähän liian haastavaa, esim 7paikan lastaus ja niille purkujärjestykset sen mukaan et minne pääsee kärryn kera ja minne ei ja sit ois viel talvi ja liukaskin. Vaati vähän aivotoimintaa, ei muuta ihmeellistä.
-Välillä menee ajoajat pipariks
-Närpiöläiset
-Ruotsalaiset, ne saa kaikki hyvät kuormat
-Muutama juitsari
-Linkin ruoka
-Noi laivat, välillä saa odotella kun ei oo paikkaa
-Ruotsin terminaalit, niihin ei pääse sisälle. =ruotsalaisesta vankilasta varmaan on helmpompi karata ku terminaalista
-Hesan terminaali, uus tulee JO 2014vuonna. sitä odotellessa...
Paitsi uus yöjuitsari?
Jeah,hyvä topikki,kiva lukea mitä muut hääräilee työkseen.Itse ajelen Cemtiä Lyypekistä käsin,pääsuuntina ranska ja italia.3,5 v lusinut täällä,sitä ennen 5v tuli maattua linkillä.
vielälö Make on sun kämppiksenä vai näinkö oikein hänen viipottavan espoossa?? ei ole kuulunut mitään sitten viime reissun.(lainaus korjattu)
+italialaisten naisten kauneus
Transpointin runkolinjaa ajelen välillä Kärsämäki - Helsinki+ Työajat tietää yleensä 2 viikkoa eteenpäin+ Välillä pitkiä viikonloppuja (jopa 6 päivän viikonloppuja)+ Kalusto suht uutta+ Saa ajaa vain illalla/yöllä+ Ei tarvitse jakaa pikkupaketteja+ Palkka luetaan tes taulukosta- Kaluston ylläpito pomon taholta aivan hanurista (tiettyjä vikoja ei korjata, vaikka 10 kuskia sanoo samasta viasta)- Samaa tietä kokoajan edes takas- Kulkuneuvot 450 "heppasia" ivecoja- Välillä liikaa vapaata- Vantaalla paskassa taukoboksissa auton odotteluaSiinä joitain plussia sekä miinuksia.