0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Hommat hoituu myös vasikka-moduulilla. Riippuu vaan tyypistä, joka on ratin ja penkin välissä. Antaa heilua vaan.
Kyllä tuon voiman vähyyden ymmärrän mutta en telivedon osuutta hyytymiseen?!?
Kuinka monta noita on olemassa Suomessa? Tuli Eurassa Laitilan tiellä (tie 43) matkalla Laitilasta Euraan päin tuollainen samanlainen, mutta vetoautona Scania eikä äkkiseltään tule mieleen mitä luki linjakilvessä katolla.
oonkos mää sitte ymmärtäny väärin vai miten mutta eikös nuo teholukemat ole ilmoitettu takarattailta monella automerkillä?
Kyllä se scania on saman talon autoja.
Kyllä se scania on saman talon autoja. En nyt mee kyllä vannomaan käsi raamatulla, mutt jotenki on sellaanen muisti kuva että scanian hytissä olisi lukenut KVLMutta saman talon ajoja kylläkin tosiaan ajavat.
Häh???Kyl ne ny ainakin vielä vähän aikaa sitten oli eri firman autoja...Toinen Hämeenkyröstä ja toinen Kouvostoliitosta....Ajaa kyllä saman osuuskunnan ajoja...
Kyllä oikeassa oot tuli perjantaina vastaan seinajoella ottassa luki Ylärönni tai vastaavaa paikkakunnasta en tiedä.
Ylirönni, Hämeenkyrö.
Maken kuvakokoelmasta löyty kuva kyseisestä autosta...
kuskilla on ainakin ammattiylpeytta ja -taitoa, kun lantatunkiollakin peruuttaa vasikka-moduulin luotisuoraan, vaikkei tarvetta edes olis hieno vekotin tuo on.
En tiedä mitä ammattiylpeyttä kavereilla oli eilen kun veti tuon härvelin kiitobaarin pihaan lähimmäx autoksi terassilta? ei todellakaan mikään ruokahaluja lisäävä temppu,kuskinvaihto oli näköjään menossa ja ensin puhuttiin paskaa puolituntia baarin edessä ikkunat lagunasta kiinni!
Jospa sieläkin talossa on kuskeja moneen junaan?
Mikä idea muuten on emälehmä ja vasikka yhdistelmäs ja B-junas? en oikein oo päässy kärryille
Toiseksi sitten on nuo ulkomaan hommat. Esim. Ruotsissa voit vetää koko retelillä ja tarvittaessa hylkäät vaikka sen vasikan ja menet Norjaan, Tanskaan tai mihin vaan.
Auton vaihto tulee halvemmaksi kun kärryt menee reilusti parinkin auton verran ilman suurta vaihtohätää, eikä tarvi kustantaa sitä uuden auton koritusta. Toiseksi sitten on nuo ulkomaan hommat. Esim. Ruotsissa voit vetää koko retelillä ja tarvittaessa hylkäät vaikka sen vasikan ja menet Norjaan, Tanskaan tai mihin vaan. Tai sitten autolla on tarvetta vetää joskus ihan erilaisiakin kärryjä, mutta pääajo esimerkiksi rahtia omalla puolikkaalla ja vasikalla. Vaihtoehtoja on paljon ja se on varmaan jokaisen käyttäjän makuasia. En silti itse ihan ensimmäisenä laittaisi täysperän tilalle muuta vaihtoehtoa jos ei varsinaista tarvetta asialle olisi.