0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Mää ainenkaa mittää kertos mitä se kellekkää kuuluu kuka on päällirakentanu ja missä huolletaaMuoks varsinki kun päällirakentajasta on yleensä jonkumoinen merkintä laitteissa
Mutku ne päällirakenteethan tarttis nykyään olla jonkun sortin hyväksyttyjä, vaiko kiinnitys ainakin? Viittaiskohan ne siihen tolla päällirakentajakysymyksellä? Ainakin -08 vuonna ku tää mun auto rakenettiin ihan itte, ni riitti joku oma todistus noiden konttilukkojen kiinnityksestä. Mut mun mielestä ne on kiristyny ton -08 vuoden jälkeen lisää?
Kirjataanko noista vioista kuskille sakkoja, esim jos jarrut tehottomat?
Mitenkäs se peräylityssääntö muuttuu?
kyllä,sehän siinä hassua onkin että kuski saa sakot sellaisesta mihin ei välttämättä pysty mitenkään vaikuttamaan.Etenkin jos auto ei saa edes korjausmääräystä.
Mä en saanut sakkoja, enkä edes huomautusta ,kun pv:stä oli yhdellä akselilla tehot nollassa. Kilvet meinasivat viedä, mutta vannottuani kautta kiven jakannon, vieväni pv:n suoraan korjaamolle kilvet saivat jäädä kiinni.
Jos joku raatokärry perässä niin mie olisin ottanut kilven irti heille.
Reaktiotangon pusla,poikittaistanko poikki takapäästä,jotain löysällä.