0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Mikä on nykyään käytäntö, jos ajaa muutamia päiviä viikossa ja muut arkipäivät tekee samalle työnantajalle muuta kuin ajamista? Miten tuo työ kuuluu merkata oppien mukaisesti että ei tule sanomisia mahdollisessa ratsiassa?
Paremminkin: kuka helvetti sen jaksaa sinne piirturiin naputella niillä käytettävissä olevilla näppäinten määrillä sit kun halliviikon jälkeen lähtee sen muutaman päivän ajaa
Ai pitäiskö hallipäivätkin naputella piirturiin? Ite oon ainakin ollut kotona lepäämässä jos poliisi ihmettelee
Aina sama laulu, mutta miksi, onko se tosiaan niin vaikeeta, ite en koskaan saanut edes huomautusta aiheesta.https://www.verkkouutiset.fi/a/korutonta-kertomaa-ajo-ja-lepoaikojen-ei-noudateta-valvontalaitteiden-vakavaa-vaarinkayttoa/#793bdd10
Jälleen kerran kuten aina näitä uutisoidessa, ei kerrota sitä onko kyse muutaman minuutin ylityksistä vai tuntien ylityksestä yms. Ainakin itse siksi suhtaudun näihin uutisointeihin nuivasti. Näytetään iso kokonaisluku niin saadaan Marjatat ja Martit kauhistelemaan yleisöosastoissa. Olis kuitenkin se hauska tietää, milloin ylitys muuttuu vakavaksi näillä normeilla.
Toisaalta jos niitä pikku ylityksiä on koko ajan? Johonkin se raja on vedettävä ja rajan jälkeen se on rike tai rikos.
Itse olen pitänyt linjana että 4,5 h jakso saa kotiin mennessä mennä pitkäksi jos synti on pienempi kuin millä siltä olisi välttynyt, eli jos menee 25min pitkäksi ja tuolta olis välttynyt kolmevarttisen istumalla niin kotiin ajan ja sitten maksetaan jos joku tosta omalla naamallaan ja nimellään kehtaa rahaa tahtoa.