0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Toi 2000-luvun alun Actrossin oma ilmajakkara on kamala, ei kamalaa töyssyä tarvii kun iskee pohjaan niin et oikein tärähtää.
Siinä parhaimmassa viiruvolvon penkissä (mikäköhän super comfort oli nimeltään ) on kaikki säädöt portaattomia. 3 ilmatyynyä ristiselän tuelle sekä noi kmmiljonäärin mainitsemat peruspenkin ominaisuudet, sekä käsinojat molemmin puolin.. mun mielestä oikea on täysin turha, mutta makuasioista ei voi kiistellä...
Miten helposti yleensä löydätte hyvät säädöt penkkiin? Itse kun joutus joskus vaihtamaan autoa joka päivä niin sai aina hakea säädöt. Kun taas ajeli pidempään samalla ni vois olla et viikon kuluttua tuli sellainen olo et jos nyt hiukan säätäis viel tosta...
SE on erittäin hyvä tuoli. Tosin itse olen pitänyt selkänojan jokseenkin suorana eli yläosan taka-asennossa. Sähkösäädät helpottavat muutenkin, niitä voi ajon aikana aina pikkuisen rukata jos siltä tuntuu.
Ja vielä hyvä muistaa, että tärkeä asia on selkä- ja vatsalihasten reenaus . Kun tukilihakset on pelikunnossa selkäkin kestää paremmin rasitusta. Kova ja järkevä kuntosalireeni on tähän ratkaisu.
Toiset tykkää pitää penkistä ilmat pois mut itseä potuttaa istua pers lattiassa ni pidän kyllä penkissä ilmaa.
Otan ilmat pois, metsässä kun pompottaa muutenkin, tuntuu vakaammalta ajaa, mitä vähemmän pomppii.
mä otan aina ilmat pois penkistä, mukavampi ajaa ku ei pompota ees sitä vähää..
Mä en oikein ymmärrä, mitä mieltä siitä penkistä on ottaa ilmat pois. Ensin suunnitellaan mukava iskunvaimennuksella varustettu penkki ja sitten puolet ajaa ilman sitä vaimennusta. Sehän menee niin törkeän alaskin jo silleen, että ei siinä enää hyvää ajoasentoakaan löydä. Saati että aurinkolippaa saisi enää yhtään estämään häikäisyä. Eikä se penkki kyllä mihinkään enää pompi paitsi pahimmissa kuopissa, kun vetää ne vaimennukset jäykimmälle. Niissä pahimmissa kuopissa nyt ainakin saakin jo vähän joustaa. Paikathan siinä muuten jo irtoaa hampaista.
Eipä siun sitä tarviikkaan ymmärtää,jokaisella on oma tyylinsä tehdä töitä eikä siinä miun mielestä ole mitään väärää..jos jonkun mielestä on mukava ajaa penkki alhaalla,niin se hänelle suotakoon.Onko tullut mieleen että kaikki ihmiset eivät ole samankokoisia,esim. miulla jos penkissä on ilmat niin se on miun mielestä liian ylhäällä.
miulla jos penkissä on ilmat niin se on miun mielestä liian ylhäällä.
Ota nyt se palkokasvi pois sieltä nenästä. En mä vaan silti käsitä. Jos sen penkin laittaa alimpaan asentoon mitä saa ilmat sisässä ja ottaa pykälän edemmäs ja laittaa vaimennukset täysille, ei juuri mikään muutu, paitsi että isommissa heitoissa ei enää tunnu siltä, että selkä katkeaa. Jos ne vaimennukset taas vääntää löysimmälle pomppii se penkki kuin kumipallo. Sitä oon kanssa miettinyt, että mitä ne penkin ilmapussit tykkää siitä, että ajetaan ilmat pois penkistä, kun aika monien autojen käyttöohjeissa ja siinä penkin kyljessäkin tämä nimenomaan kielletään.