0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Niilo-Volvoa ei vaan päivitetty sitten 70-luvun. Okei, valot muuttu kanttilampuiksi ja ratti nelipuolaiseksi, mutta siihen se melkein jäi.Viimeisinä vuosina myyty NL oli sitten keulakopan osalta raskaampi facelift, mutta eikö itse ohjaamo ollut sama vanha?Ei sillä, kyllä Niilo-Volvo kova peli ja kaverilla sellainen N7 tallissa onkin. On vaan ikuisuus projekti..Totta. Mutta ei sen kustannukset mitenkään tähtitieteelliset voi olla kun käytetään samoja palikoita kuin buldogeissa. Volvollahan näin ei ollut vaan Niilon ohjaamo oli täysin erilainen kuin Äffän.On sille Torpedon hypetyksellekin jotain markkina-arvoa laskettava. Kuten myös V8:lle. Muut ovat kasikoneista vetäytyneet ja laskutikkumiesten mukaan kuutoskone riittää ja tuottaa enemmän hynkkyä autotehtaan kassaan. Saapa nähdä mitä Scania tulevaisuudessa tekee.
Viimeiset nokka volvot oli kanttilamppu FH hytillä
Ei kai niitä VN Volvoja Suomessa tai Euroopassa myyty? Jenkeistä on uitettu Suomeen joitakin kappaleita. Esmes erään rautakaupan väreissä sellainen kiersi pitkään maata.
Ei VN mutta NH Volvoja myytiin, hytti kanttilamppu FH:sta: https://www.nettikone.com/en/volvo/nh-12/2203558
Aika paljon ongelmana olivat mitat. Nokallinen oli vaan liian pitkä, että saatiin olemattomaan kokonaispituuteen riittävä lavan pituus. Sitä varten Volvolla keksivät vielä Eurotrotter-hytinkin, jossa lyhyen ohjaamon päällä oli makuulla.
Mutta on se ihan riittävän pitkä veturi semmonenT164 Topline/Longline.
Ottamatta muuten kantaa asiaanMutta kamalan näkösiä nuo nokkamallin jättipitkähyttiset ainakin on.
Oliko tuo ehta Suomi-auto? Aina oppii uutta!
olihan se, ja Säkylässä tais olla yks rekanveturi.