0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Scanioissa tuntuu vaikuttavan auton käppäri myös vaunuun. Ja sehän on ihan autokohtaista miten se toimii. Kasettiautoissa ottaa aina vaunuun.
Kasettiautoissa ottaa aina vaunuun.
Ei ota. Kaikki mitä ite ajanut toiminut perjaatteella kun vetää osittain vivusta niin kärry jarruttaa, mutta kun vetää kässärin kokonaan kiinni niin kärryssä ei ole jarrut päällä.
eikös se taida olla kaikissa että pyörät jarruttaa kun vetää kässää osittain ja sit vain vetarin kun on kokonaan alhaalla
Mulla on volvos kaksosainen lukon painike... Ekassa se laittaa tarvittaessa lukon päälle, tasaten automaattisesti pyörintänopeuden.. Toisessa jatkuva... Sutimisen aikana ei saa laittaa päälle... Eli ennakoi... Maalaisjärkeä peliin missä ja miten sitä käyttää ...
Heh ei pidä luottaa liikaa volvon elektroniikkaan Joten en laita sitä sutiessa päälle..
Ja kun liukkaalla yrittää liikkeelle, niin ei saa kuopia. Mitä pahemmat montut on sulanut pyörien alle, sitä suurempi merkitys... Hiljaa heijaamalla, 0 sutimisella on paras.Sitten jos on päässyt syntymään isot kipsi kuopat, niin pitää tehdä kaikki kikat jo ennakkoon jotta on maksimoitu vetopyörän pito.
East european style! Pultti pohjaan ja isompaa pesään kunnes kesä tulee vastaan! Tulee niin mieleen tapaus Gävlebrossa kymmenisen vuotta sitten, polski yritti liikkeelle kun menin syömään. Kun tulin, polski oli edennyt noin 10cm alaspäin, puoli tuntia sutinut paikallaan
Hei ja anteeksi jos nostan tätä aihetta, etusivullahan se on mutta silti.Tässä siis sellanen 24v pojan kloppi havittelee täysperänpuikkoihin. Suoritin CE ja VAK kurssit ja ajanut 5 vuotta Postilla kuorma-autoja, pulla-autoja ja pakuja. Nyt rupes vituttaa se palkan vähyys kun yksin asuu stadissa niin vuokran jälkeen jääkin hernekeittoon massia. Elkää kysykö miksen aikasemmin jo oo näihin rahtarihommiin lähteny. Kai se ihminen on tottunu siihen turvalliseen arkeen.Mutta nyt anyway, kävin raskaan puolella juttelee ja sieltä selvis että vois päästä täysperän puikkoihin ajamaan rahtia. Muutaman viikon treenaa ja sitten jossain kohtaa pääsee jo ajamaan yksin.Kertokaapa lyhyesti miten se täysperä ja puolikas eroaa taajamassa tapahtuvasta tavarajakelusta? Sen verran että autoilusta kokemusta 6v, ajan aina Venäjälle isovanhempien luokse viikonloppuisin kun täällä ei ole tekemistä, joten pitkät matkat ei niinkään ole pahoja...Kiitos kun pääsin foorumille!