Kirjoittaja Aihe: Koomisia tilanteita urasi varrelta  (Luettu 116792 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Puuhis

  • Maantiekiitäjä
  • *
  • Viestejä: 413
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #44 : 15-11-2008, 10:41:06 »
Tarkoitus pysäyttää betonisäiliön pyöriminen....Poljen hulluna jarrua,ei pysähdy  :heko:
 :ide3: Näppärämpi olis ottanut ulosoton pois päältä.
Volvo T6 340hp :)

Poissa uusiesko

  • Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1089
  • Sukupuoli: Mies
  • Titteli: Duunari
  • Työajokki: Lenovo T430
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #45 : 18-11-2008, 18:12:33 »
Joo-o,kerran Linköpingissä menin telkkareita lastaamaan. Peruutin oikean diplomiperuutuksen kulmasta,vähän myöhään lähdin kääntämään joten loppupätkä tultiin pimeälle puolelle. Vieressä ollut pålakki katsoi silmät ymmyrkäisenä kun laituriin päästyäni oli yhdistelmä viivasuorassa ja vielä auton etupyörätkin suorassa. Lastasin kärryn ja katkaisin. Peruutin vetäjän laituriin,menin sisälle,avasin nosto-oven ja...totesin että ovet ovat kiinni. Onneksi edes polakki oli ehtinyt lähteä...
-Teemu-
E bor väl e lite pisshuuv i allihop oåv ås.

Poissa uusiesko

  • Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1089
  • Sukupuoli: Mies
  • Titteli: Duunari
  • Työajokki: Lenovo T430
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #46 : 19-11-2008, 10:24:06 »
Tuli toinenkin juttu mieleen,ei ihan työssä mutta työmatkalla sattunut.

Olin Vikingillä menossa/tulossa yli yövuorolla. Illan lonkerot alkoivat yöllä haluta ulos,joten kampesin ylös ja menin vessaan. Tuohon aikaan mulla oli tapana sammuttaa vessastakin valo jotta hytissä olisi mahdollisimman pimeää. Nyt sitten puoliunessa menin koppiin,suljin oven ja aloin hamuilla valokatkaisijaa. Ei löydy. Hetken säkkipimeässä hamuiltuani aloin pikkuisen huolestua,kusihätäkin painoi. Vähitellen heräsin sen verran että tajusin valokatkaisijan olevan vessan ulkopuolella,joten hapuilin ovenkahvalle,avasin ja sytytin valot. Sen jälkeen olen antanut valojen olla vessassa päällä...
-Teemu-
E bor väl e lite pisshuuv i allihop oåv ås.

Poissa Guderian

  • Pikalähetti
  • *
  • Viestejä: 37
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #47 : 21-11-2008, 17:12:37 »
Paras oli kun tulin aakkosasemalle parkkiin ja totesin viereisen yhdistelmän liikkuvan ihmeellisesti, menossa kovasti linkkuun. Eikä kuskia näkynyt missään, sankarina sitte hyppäsin aisalle ja vedin ilmaletkun irti, siihen pysähtyi. Oli vaan huvittava ilme kaverilla joka juuri saapui abc:ltä syömästä kun totesi että auto oli itsekseen lähtenyt liikkeelle.

Poissa Minzza

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 173
  • Sukupuoli: Nainen
  • Ikkunakyltti: Minna (+musta kissa)
  • Titteli: Duunari
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #48 : 23-11-2008, 17:49:33 »
Tää sattu mun exälle. Tiedätte sen keljonkankaan aakkosen mukavan pihan? Ex jätti junan sinne rekkaparkkiin ja meni  :kaffe:. Takas tullessa totes et koko juna linkussa (valunu taaksepäin), dolly kivasti "solmussa" kärryn alla. Kun pääsi hyttiin nii totes et kässäri irti, ei myöntäny koskaan et olis unohtanu vaan oli jompikumpi koirista kuulemma irrottanu.. :vihel: :vihel: :koff: :koff: :koff: Ja juu, olihan ihan mahdollista et oli jotenki huonosti laittanu jolloin se olis itekseen pompsahtanu ylös.
Onneks ei ollu takana ketään ja niin nätisti oli menny et oli molemmissa laidat ja kaikki ehjinä. Pari pikku naarmua tuli muttei mitään oikein mainittavaa..
Maanteiden villikissa... Kesytetty!

Poissa jomppu83

  • Ajojärjestelijä
  • *
  • Viestejä: 16
  • Sukupuoli: Mies
  • Titteli: Pomo
  • Työajokki: Miesten peli
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #49 : 24-11-2008, 00:05:29 »
Täs kerran sain kuorman purettua ja vedin pressut kiinni kärrystä
ja vetäjästä ja hyppäsin autoon niin enköhän peilistä nähnyt,että
vetäjän kapellilaudat oli auton vieres.Melko halpamaisesti trukkikuski
katsoi päälle.  :JES:

Poissa Donna

  • Ammattiautoilija
  • *
  • Viestejä: 451
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #50 : 24-11-2008, 01:29:22 »
.
« Viimeksi muokattu: 01-03-2009, 23:13:11 kirjoittanut Donna »
Hommat hanskassa, hanskat hukassa...

Poissa Kilometrimiljonääri

  • Ammattiautoilija
  • *
  • Viestejä: 465
  • Sukupuoli: Mies
  • Minä nukun päivät ja ajan yöt
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #51 : 30-11-2008, 01:50:19 »
Parkanon Hese-stopin pihassa joskus ajoin puolikkaan pihaan, vedin käsijarrun päälle ja kävelin ovelle. Ovella jostain syystä satuin vilkaisemaan taakseni ja säikähdin. Enhän mä sitä autoa tuohon jättänyt. Äkkiä takaisin katsomaan.

Käsijarru oli kyllä päällä, mutta jäisellä pihalla hikoitushiekat olivat sen verran kevätauringossa painuneet jään sisään, että auto oli lähtenyt lämpimillä renkailla hetken altaan jäätä sulatettuaan valumaan taaksepäin loivaan alamäkeen. Oli kuitenkin pari astetta pakkasta ja piha ei edes ajaessa tuntunut mitenkään erityisen liukkaalta ja siksi edes olin ylämäkeen jäästä huolimatta auton jättänyt, mitä yleensä ei talvikelillä tule tehtyä. Siinä nyt vain sattui olemaan sopiva kohta, missä auto ei ole ainakaan kenenkään tiellä eikä todennäköisesti kukaan keksi ajaa pikkuautoaan eteen.

Auto ei kuitenkaan ollut onneksi osunut mihinkään eikä valunut linkkuun. Siinä vaan sitten vihellellen muina miehinä hyppäsin rattiin ja siirsin vähän parempaan kohtaan pihalla. On tullut sen jälkeen talvikelillä vähän tarkemmin katsottua, mihin sen auton parkkiin laittaa.

Poissa Ratsumies

  • Rahtari
  • *
  • Viestejä: 96
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #52 : 30-11-2008, 10:19:56 »
Moskovaan ajettaessa sattui sellainen kun olin apparina kaverin kanssa ensimmäistä kertaa venäjällä 3.v tauon jälkeen niin kaveri sitten koloparkissa otti vähän liikaa ja sammu toisen kuskin sängylle nii mun sitten piti ajaa moscovaan niin oltii jo kotarilla ja mäkin olin vähä ottanu niin huus kaveri lälääriin et laita ees se apparin ovi kiinne nii siin vähän nolotti. :puna:

Poissa millakulta

  • Pikalähetti
  • *
  • Viestejä: 38
  • Sukupuoli: Nainen
  • Ikkunakyltti: MILLA
  • Titteli: Duunari
  • Työajokki: tyttökaania
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #53 : 02-12-2008, 19:57:57 »
Jatkaiskohan sitten taas linjalla "nolojen tilanteiden" nainen.... :ide3: Olin edelleen vasta tähän hommaan alkanut ja kuinka ollakkaan juitsari tumppas mulle ruotsalaisen kolleegan lastauksen joka ei puhunut sanaakaan suomea ja hyvin vähän englantiakaan...ja mie onneton en osaa kovinkaan montaa sanaa ruotsia...Noh, siinä sitten selvis että mitä laatua mies tahtoo ja ei kun lastaus käyntiin... :hullu: siinä sit solkattiin suomen/ruotsin/englannin ja elekielen sekotusta, ja voi ihme miten myö sitten tultiin hyvin juttuun.... :JES: ts.kumpikaan ei tajunnu yhtn mitä toinen sanoo... :heko:mut kahvi oli hyvää ja kuorma tulee kyytiin, ja mie oon reteetä kun voin ja osaan auttaa....noh, siihen se kauhia avuliaisuus loppukin...tajusin että se koittaa kauheesti kysyä ajoreittiä..yhtn en tajunnu kun sopertaa vaan että voosssa....mie sitte päätin kysyäapua toiselta kolleegalta ja sehän sit autto kun mie sanoin että tää ruottalainen tahtoo forssaan ja mie en osaa neuvoa.. :puna: :puna: :puna:mie sit neuvoin sen polosen ruotsalaisen forssaan vaikka tais olla matkalla vaasaan.....eli mitä tästä opimme...????elä kysy minulta reittiä mihinkään muualle kun haminasta kuusaalle.... :JES:
koskaan en oo mitn pahaa tehny..hyvää vaan..

Poissa Paroni

  • Maantiekiitäjä
  • *
  • Viestejä: 311
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #54 : 26-12-2008, 00:47:30 »
Hävettää vieläkin ja kovin... Ei kai siitä pääse yli kuin puhumalla asiast mut olin ekaa kertaa lähdössä reissuun ennen viittä aamulla ja piti mennä vielä suureen ja pelottavaan Helsinkiin missä en ennen ollut ajanut kuin kerran henkilöautolla. Yhdistelmäkokemus muutenkin oli aika olematonta ja puolikkaan rattiin sitten hyppäsin ja musiikki täysille ettei nukkuis enää. Oli nimittäin hyvät kahden tunnin unet takana ja meinasin nukkua jo töihin tullessa. Siitä sit liikkeelle ja ihmettelin ku on vaikeaa kuopissa joita oli paljon silloisen firman takapihalla. Aurinko kun nousi päästyäni Helsingin päähän niin ihmettelin että mites noi teipit tuolla kyljessä nyt niin lepattaa. Pysähdyttyäni tajusin raapineeni kärryn viereisen avokärryn kulmaan auki yli 5m matkalta. Arvatkaa hävettikö soittaa pomolle... VAK antoi siihen korjaustarjouksen, vaivaiset 20 000€...





Poissa heittomies

  • Pikalähetti
  • *
  • Viestejä: 56
  • Sukupuoli: Mies
  • Titteli: Duunari
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #55 : 29-12-2008, 16:07:39 »
tänään olin pitkästä aikaa jakoauton puikoissa ja erään kauppiaan kanssa muisteltiin naureskellen erästä toissa kesän tapausta...
Olin yhtenä tuulisena päivänä mennyt kyseiseen kauppaan purkamaan lihoja kun tietenkään (varsinkaan tuulisena päivänä) ei tullut laiskuuttaan laitettua ovea tuulihakaan :hullu:. Noh siinä perälaudalla tuli jotain häsättyä kun yht`äkkiä tuuli paiskas oven suoraan päähän ja senhän tietää että siinä manataan ja kirotaan vähän kovempaan ääneen. Kauppias, joka sattui olemaan siinä varaston puolella tuli juosten katsomaan tavaraa syli täynnä että mikä miehellä on hätänä, ja mitäs hän näkeekään, kuski kauheasti kiroten päätään ja rintaansa pidellen (perälaudan kaukosäädin oli rintataskussa) laskeutuu juuri perälaudalla alas, kauppias hätääntyi ja tavarat lensi sylistä ja huusi että herranjumala saitko sinä sydänkohtauksen soitanko ambulanssin? Minä siinä hölmistyneenä että mitä ihmettä toi kauppias oikein horisee.No se sano että hän luuli että olin saanut jonkun kohtauksen kun pitelin sillä lailla rintaani. Kyllä se sitten rauhoittui kun näytin sille p:laudan kakea. Kyllä sen jälkeen naurettiin, ja kauppias vei kahville sanoi vaan että ei ole koskaan noin paljoa säikähtäny :JES: tänään kun menin sinne kauppaan ja näin sen kauppiaan niin huusin jo kaukaa että mulla on kyllä nitrot mukana ettei tarvi tällä kertaa seinille hyppiä :koff:

Poissa Puuhis

  • Maantiekiitäjä
  • *
  • Viestejä: 413
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #56 : 29-12-2008, 16:17:07 »
Asiakas : Etkö voisi sammuttaa sitä autoa kun laitat sen betonin tonne ?
Puuha : Juu en voi
Asiakas : Se käryttää niin paljon,miksi sen pitää olla käynnissä ?
Puuha : Kas,toi säiliö ei pyöri jos sammutan auton
Asiakas : Miksei ?
 :koff:
Volvo T6 340hp :)

Poissa T-B

  • Maantiekiitäjä
  • *
  • Viestejä: 289
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #57 : 29-12-2008, 16:18:46 »
Asiakas : Etkö voisi sammuttaa sitä autoa kun laitat sen betonin tonne ?
Puuha : Juu en voi
Asiakas : Se käryttää niin paljon,miksi sen pitää olla käynnissä ?
Puuha : Kas,toi säiliö ei pyöri jos sammutan auton
Asiakas : Miksei ?
 :koff:
  :koff: :koff: jos vaikka käsiveivin asentas  :koff: :koff:
  - älä ota sitä vakavasti -

Poissa pönttö

  • RAHTIHEMMO
  • *
  • Viestejä: 1986
  • Sukupuoli: Mies
  • Ikkunakyltti: ERIK tai OH6FBW
  • Titteli: Pomo
  • Työajokki: Scania tai Vito
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #58 : 29-12-2008, 16:46:43 »
Asiakas : Etkö voisi sammuttaa sitä autoa kun laitat sen betonin tonne ?
Puuha : Juu en voi
Asiakas : Se käryttää niin paljon,miksi sen pitää olla käynnissä ?
Puuha : Kas,toi säiliö ei pyöri jos sammutan auton
Asiakas : Miksei ?
 :koff:
Kaikki ei oo teknisesti lahjakkaita...
Muutama vuosi takaperin olin lähdössä helatorstaiaamuksi Tallinnaan ja tähtäilin siis keskiviikkoillan laivaan. Olin about varttia vaille neljä (siis 15:45) menossa Länsisatamaaan siinä Mechelininkadun ja Laivapojankadun kulmassa, ja odottelin piikipaikalla valojen vaihtumista. Valojen vaihduttua kytkintä ylös ja samantien alta kuului krunts... Tuumasin ensin että meni vetoakseli ja yritin vielä lukko päällä lähteä, jos pääsisi valoista pois. Samalla vieressä oleva henkilöautomies näytti etusormella alaspäin, kardaani poikki. Tuli muuten kokolailla paljon uusia kavereita sen tunnin aikana, kun odottelin Haapasta hinaamaan!
Anyway, hinuri tuli aikanaan ja kuski tuumasi, että joko poliisit on käyneet. No eipä olleet. Hinurikuski kehui, että oli edellisviikolla käynyt nykimässä jotain MANnia, joka oli päässyt jostain risteyksestä sen verran liikkeelle, että oli risteyksessä poikittain. Poliisit olivat käyneet komentamassa ajamaan auton pois siitä risteyksestä. Kuski tietysti oli kertonut, ettei se siitä mihinkään liiku. 'No yritä nyt edes!' Kuski oli sitten tuumannut, että 'koitetaan vaan, meetkö tuonne alle pitämään kardaanin päitä yhdessä, niin mä koitan siirtää...'

Poissa Paroni

  • Maantiekiitäjä
  • *
  • Viestejä: 311
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #59 : 29-12-2008, 16:55:02 »
Ei se vaan oo aina niin helppoa ymmärtää tekniikan monimutkaisuuksia... :ide3:

Poissa TsKo

  • Ajojärjestelijä
  • *
  • Viestejä: 12
  • Sukupuoli: Mies
  • Remonttireiska
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #60 : 30-12-2008, 01:38:30 »
Asiakas : Etkö voisi sammuttaa sitä autoa kun laitat sen betonin tonne ?
Puuha : Juu en voi
Asiakas : Se käryttää niin paljon,miksi sen pitää olla käynnissä ?
Puuha : Kas,toi säiliö ei pyöri jos sammutan auton
Asiakas : Miksei ?
 :koff:

Annas kun arvaan, kysyjä oli omakotirakentaja ja isäntä itse :aamen:

Kerran kurssiaikana oli joku yksittäinen työharjoittelupäivä ja olin sitte tulevan duunipaikan erään vanhemman kuskin matkassa. Ajettiin koko päivä hiekkaa betonitehtaalle ja aamulla eka reissulla kuski sano että sähän voisit käydä katkasemassa ja nostamassa siilon kannen ylös? Ok, irrotin kärryn ja nostin sen luukun, kun kaveri oli kippaillu laatikot tyhjäksi ja kasetoinu niin pistin taas kärryn letkut kiinni ja hyppäsin kyytiin. Loppupäivän sitte aina pulasin kärryn irti ja kiinni paitsi kerran iltapäivällä kun kaveri sano että mä voin itte ottaa kärryn irti kun pitää käydä kattelemassa siiloihin paljonko on mitäkin tavaraa jäljellä. No hyppäsin itekkin autosta alas ja kerkesin kävellä auton nokan ympäri ni äijä kääntää vetokidan auki ajatuksissaan ja samalla sekuntilla ryntää huudon saattelemana repimään duomatikkia irti.
Kas kun se kasetointipaikka on mäen päällä ja suunilleen vaan ajourat oli hiekotettu että pääsee mäen ylös, mutta muuten melko liukasta. Onneks ei kärry karannu kun vajaan metrin ja jäi vielä pyörät hiekotetulle osalle, mietittiin jälkeenpäin jos ois yhdistelmä jääny vähänkään taaemmas tai ois ollu hitaammat jalat. Oltais varmaan saatu katella kun rattaat menee kuorma päällä letkujen katkettua pyörät lukossa alas jäistä mäkeä ja meijän santakuorma leviää pitkin mettää  :hullu:
Myöhemmin kun itte ajelin sille tehtaalle niin sillä mäellä on kesäkelilläkin kohtuullisen tarkkaan katottava mihin kohtaan jättää kärryn että pystyy kasetoimaan kun tasasta ei oo kun just se vajaa yhdistelmän mitta.

Jääny vaan toi tapaus mieleen että sattuu sitä vanhemmalle ja kokeneemmallekkin, vaikkei ajatus katkea kuin hetkeksi.

Poissa sav_O

  • Maantiekiitäjä
  • *
  • Viestejä: 369
  • Sukupuoli: Mies
  • Periaatteessa se on ihan sama periaate
  • Ikkunakyltti: KÖSSI
  • Työajokki: FH500
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #61 : 30-12-2008, 13:06:17 »
Asiakas : Etkö voisi sammuttaa sitä autoa kun laitat sen betonin tonne ?
Puuha : Juu en voi
Asiakas : Se käryttää niin paljon,miksi sen pitää olla käynnissä ?
Puuha : Kas,toi säiliö ei pyöri jos sammutan auton
Asiakas : Miksei ?
 :koff:

Samanlainen tapaus oli pieksänmäellä kun vein löpöä maataloon perjantai iltana tietenkin. Serkukset oli kerinnyt jonkin verran maistelemaan ennen sinne menoa. Ja kun purin farmariin niin yksi aloittaa meuhkaamaan että -Etkö tiijä ettei näillä polttoaine hinnoilla kannata tyhjäkäyttää! Mie siihen että ei pyöri pumput jos ei oo käynnissä ja vapaa purulla on pirun hankala arvioida määrää.....siinä isäntä alkoi serkulleen et elä sinä puutu ku et mistään ymmärrä. Ja loppu on historiaa...ne alkoi tappelemaan keskenään. Katoin et nyt o parempi laittaa löpöt tankkiin ja lähteä mahdollisimman liukkaasti ennenkuin saa/joutuu itsekkin kahakkaan osallistumaan :koff: :koff: :koff:
Ei mahdu suin surminkaan luppoaikaa tähän almanakkaan. En tahdo kultaa, kunniaa kuulla vain ja ainoastaan – AJAKAA!

Poissa Tönttönen

  • Pikalähetti
  • *
  • Viestejä: 65
  • Sukupuoli: Mies
  • kolmen kontin kierrättäjä
  • Ikkunakyltti: JUHO
  • Työajokki: VOLVO FH
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #62 : 13-01-2009, 20:09:14 »
Sain armeijassa toimeksiannon viedä tiettynä päivänä "jotain kuormaa" varastolta eräälle yritykselle. Noh, tein siinä sitten ajomääryksen varaustilanteen mukaan 4-aks. koukkulava Scanialle, kun ei oikein muuta sopivaa ollut tarjolla kuljetukseen.

Menin sitten autolla hakemaan kuormaa varastolta, niin paljastuivat kolmeksi kohtuullisen pieneksi pahvilaatikoksi. Painoa jokaisella sen verran, että käsin jaksoi heitellä menemään. Totesin, että sopivat hyvin makuuohjaamossa punkalle suojaverkon taakse ja lähdin viemään. Siinä vaiheessa toki kävi mielessä, että pitikö tähän nyt kuorma-auto hommata, mutta annoin asian olla kun oli ajokilometrejä tarjolla. Kun ajoin purkupaikalle niin vastaanottajapään kaveri kiersi lavan taakse odottamaan laidan aukaisua.

Vähän rupesi hymyilyttämään, kun laskeuduin ohjaamosta ja annoin paketit kaverille suoraan käteen ja lähdin ajelemaan takaisin. Matkaa kertyi edestakaisin semmoiset 350km ja oli ainakin autossa kantavuutta tarpeeksi. Tilannekomiikan lisäksi hyvä esimerkki valtion verorahojen käytöstä, joka myös edellisvuoden aikana on hieman huvittanut aina silloin tällöin...
Poika istui kivellä, Rekka kiisi valtatiellä, Poika tuijotti sen perään, Kunnes ei kuullut enää ääntäkään,

Sinä yönä heistä tuli ystäviä

Poissa jabatus

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 221
  • Sukupuoli: Mies
  • Titteli: Rahtari
  • Työajokki: Volvo Fh 540
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #63 : 16-01-2009, 12:38:19 »
Otin sit eilen väärän kärryn perään hesasta ois pitäny olla 3296 niin oli 3269 :puna:

No huomattiin vasta jyväskyläs että toihan on väärä kärry ja tyhjä...
No kantapään kautta sitä näköjään oppii et aina vaikka kuinka "kiire" oiskin niin kattoo sinne valmiiksi lastattuun kärryyn/konttiin....

Aloittelian moka... toinen työ reissu vasta oli

Poissa IsoPaha-Heikki

  • RAHTIHEMMO
  • *
  • Viestejä: 4291
  • Sukupuoli: Mies
  • brummi-proletaari
  • Titteli: Duunari
  • Työajokki: Volvo FH
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #64 : 16-01-2009, 16:10:53 »
Otin sit eilen väärän kärryn perään hesasta ois pitäny olla 3296 niin oli 3269 :puna:i

mäki toin joskus helsingistä turkuun väärän kärryn. onneksi pomo myönsi itse jälkeenpäin että antoi mulle väärän rekkarin.. harmittavan hyvä tuuri että just semmonenkin sieltä pasilasta löytyi. Enkä ollut menossa purkaa sitä tai mitään. eli en edes tiennyt mitä siellä OIS pitänyt olla...
Escucha el Oi!

forssi83

  • Vieras
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #65 : 16-01-2009, 16:22:06 »
ja aina kannattaa irtoperistä ovet avata ni näkee et onko ees sidottu