0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Älkää sitten menkö ajamaan kontteja tai mitään muutakaan tälle uudelle Container Transport Finlandille tai mikä CTF onkaan.
vanha Container Cargo, mustalainen vaan pokkana laittoi uuden firman.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10384340 Eräs hemmokin joutunut osaksi tuota huippukeskustelua.
Kyl sai meinaa taas illan naurut ku luki tota keskustelua on ainaki pojil kovat jutut
tuli tossa kontteja ajellessa jälleen kerran mieleen että miksi noihin konttialustoihin ei voi laittaa sellasia ovien pidikkeitä mitä käytetään muissakin ovellisissa perävaunuissa pitämään ovia auki? Ne konttien omat narut tai kettingit on kuitenkin aina paskana. Ei niitä tarvi kuin kahteen kohtaan: perään ja 20' keskellä paikkaan. Ei olis mikään suuri lisäkustannus.
Itselläni oli sellaset rullakoista tutut kumi "nauhat". tais olla jotku isommat sidonta lenkit just hollil rungos missä ne roikku.
Nyt tulee nyypältä tyhmä kysymys liittyen puoliperävaunuun:eli miksi jalkojen lasku tapahtuu ja lukon avaus apparin puolelta? eikös ne olis järjevää olla kuskin puolella, ei tartteis kierrellä turhia
Ite jossain veturissa ihmettelin kui oli askelmat "pöydälle" tehty oikealle puolelle, niin vastaukseksi sain juuri tuon, että tulee kierrettyä auto ja tarkastettua samalla pakostakin ettei ole mitään normaalista poikkeavaa.
Mä taasen luin tai kuulin jostain et toi oikealta ylös kiipeäminen ois joku EU:n keksimä turvallisuus hömpötys.
ennemminkin saksalaisten keksimä, ruotsalaisissa ei sellasia hölmöyksiä ole. Mersuunkin pitää erikseen muistaa tilata aukeava ilmanohjain vasemmalle jos vedät frigoja. Mistä sitä uutta autoa tilatessa tietää mitä sillä elinaikana vedetään?
eiks daffeisa aukee oikeeki puoli ihan vakiovarusteena?
eikös kaikissa kärryissä silti ovet aukee eka oikeelle?
Meil on tasan yhes kärryssä jalat kuskin puolel. Meinaa se pöydän avaus unohtua helpommin ku muitten kans, täs ku kaiken muun voi hoitaa samalt puolelt.