0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Tuli itseasiassa yks hauska tilanne justiinsa mieleen, mikä nyt ei silloin naurattanut paljoa, mut näin jälkeenpäin kun tuntee tän tarinan toisen osapuolen. Olin rekkaurani alkumetreillä lastaamassa vanhaa "entisöityä" asg:läistä läskikapellia Toijalan Ruukilla. Siinähän pistettiin konekuskin kanssa kuormaa kyytiin ja niinkuin varmaan aika moni tietää, niin ne tolpat olivat sellasia kaadettavia/poisnostettavia malleja, jotka paino aika lailla kiitettävästi. Noh ja kaikenlisäksi kun itellekkin on vielä suotu tämä koripalloilijan pituus, niin eihän meikäläinen niitä tolppia itekseen jaksanu nostaa, kun ei varpistamallakaan yltäny nostamaan sitä tolppaa tarpeeksi ylös (Sillon en vielä tiennyt kaikkia kikka kakkosia). Noh pyysimpä konekuskia auttamaan sitten sen tolpan kanssa ja avuliaasti hän sitten auttokin tolpan paikalle, mutta totes homman jälkeen: "Mikä prkleen rekkakuski säki luulet olevas, kun et noita tolppia saa paikalle, kun täällä käy sellasen vanhan kaanian kanssa sellanen rekkanainen, jollekka ei ne tolpat tuota läheskään noin paljon ongelmia." Noh vähän hävetti kyllä sillon seisoskella siinä reteenä rekkakuskina puukengät jalassa. Ja todettakoon että tämä rekkanainen oli vielä kaikenlisäksi jäsen Minzza
Vähempi koominen tilanne oli, kun turakit toppuutti väkisin Ka***luoman Volvon puomin ja Venäjän tullin välissä ja meinas antaa kuskille turpiin. Kuskilla oli pykälä päällä ja kun pysäyttämään mennyt kisko kytkinjalasta kuskia pihalle, niin Volvo läks. Toinen turakki ei vaan vielä ollut saanut kärryn jarruletkuja irti ja jäi alle. Pimeässähän sitä ei sitten kukaan huomannu ja auto pääs tullistakin lähteen, sit Viipurissa millarit pysäytti. Ei siitä mitään seurauksia tullu, mutta ei lähtenyt se kaveri enää Venäjälle...
Tämä on vissii se sama tapaus, jossa vielä kaiken lisäks "merkattiin" väärä, toisen firman mies... Tunnen tämän tyypin, joka oli saanu väärän "leiman". Jostain syystä venäläiset oli ollu sitä mieltä, että turre jäi tämän alle... Tapauksen jälkeen autoon vaihdettiin järjestysnumerot ja rekisterikilvet... Eikä kuskikaan menny vähään aikaan Venäjälle...
Nyt naurattaa, silloin ei kun heräsin tunnin myöhässä ja alla oli jo muutama pommiin nukkuminen, putki punaisena leipomoa kohti kunnes puolimatkassa radiossa kuuluttaja alkoi jorista jostain sunnuntain toivotuista ja tajusin että tuli lähdettyä sunnuntaina kun vasta maanantaiaamusta pitäis olla töissä.
^ Mulle kävi samoin aikoinaan intissä Masin kanssa. Oli liikaa valvottu ja sitten ajoon lähtiessä tein pikadiagnoosin, että nyt on Sisusta pakki kadonnut. Ei liiku, ei lähde.. Tunne oli aika perhanan todellinen ja eikun kaveria apuun. Hää ei sitten hevillä uskonut ja nousi itse kokeilemaan ja hyvin liikkui taakspäinkin.Ehkä olisi pitänyt itsekin havahtua siihen, ettei löydy laatikosta edes pakkilovea, johon kepin pyöräyttäisi, mutta ei..
Itselläni muistuu mieleen ensimmäinen ns. yöreissu . Kulkineena oli Röllin F 12 Eurotötterö. Kyyjärven Shellin pihassa vietin iltaa ja Teuvo pihamies toi mulle sinne tavaraa ja tais olla Vellukin mukana menossa Kokkolaan Tavarat kyytiin ja iltapuuhiin, eli pari Koffia ja nukkumaan. Eurotötterön punkalle, kun on helppo kiivetä, niin ensin huomasin herätyskellon jääneen kojelaudalle Muutaman tunnin kuluttua iski armoton kusihätä ja nousin pystyyn lähteäkseni kuselle ja iskin pääni kattoon, jolloin kieleni jäi hampaitten väliin Aamulla kellon helvetilliseen pärinään herätessäni toistin varmuudeksi tämän kyseisen tapahtuman ja olin hyvin ylpeä ammatinvalinnastani