Kirjoittaja Aihe: keskustelua dollyista.  (Luettu 30312 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa yö kuski

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 232
  • Sukupuoli: Nainen
  • "ota mut töihin mä hukkan vaikka koko kuorman"
  • Ikkunakyltti: MUMMI
  • Titteli: Rahtari
  • Työajokki: Scania
Vs: keskustelua dollyista.
« Vastaus #44 : 12-01-2012, 04:49:28 »
ei kysyvä eksy, päätä seinään  :pase: onko 2 akselisessa dollyssä aina pyörivä pöytä mikä lukittava?? kaveri kinaa että se pyörivä lukittava olis muka joku uus keksintö ??? ei kuulema ennen ole ollut, vai olenko mä vain vähän blondi :tök: noi mun vetämät dollyt on kyl jotain mallia museo, niissä on kaikissa lukittava pyörivä kuulapöytä. (se sano et mä ite oon museo)
Yksinkertaiset asiat ovat kaikkein ihmeellisimpiä.
Ja vain viisaat kykenevät näkemään ne.

Poissa Volovo

  • Pikalähetti
  • *
  • Viestejä: 34
  • Sukupuoli: Mies
Vs: keskustelua dollyista.
« Vastaus #45 : 12-01-2012, 06:41:19 »
ei kysyvä eksy, päätä seinään  :pase: onko 2 akselisessa dollyssä aina pyörivä pöytä mikä lukittava?? kaveri kinaa että se pyörivä lukittava olis muka joku uus keksintö ??? ei kuulema ennen ole ollut, vai olenko mä vain vähän blondi :tök: noi mun vetämät dollyt on kyl jotain mallia museo, niissä on kaikissa lukittava pyörivä kuulapöytä. (se sano et mä ite oon museo)
Ei se mikään uusi keksintö ole ja se lukitus (paineilmasalpa) on vain kytkemisen ajaksi lukittava sillä asettuu herkemmin (pyörähtämättä) tappiin jonka jälkeen lukko auki.
Mikä helevetin Jees ???

Poissa tosiju

  • Maantiekiitäjä
  • *
  • Viestejä: 432
  • Sukupuoli: Mies
Vs: keskustelua dollyista.
« Vastaus #46 : 12-01-2012, 13:45:54 »
Se mitä meillä on moduuleita ajettu, eli jostain 2000 luvun paikkeilta, niin on aina ollu pyörivällä pöydällä ja paineilmalukituksella.
-Päivä päivältä lähempänä kuolemaa-

Poissa VeeWee

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 247
  • Sukupuoli: Mies
  • Titteli: Alasta kiinnostunut
  • Työajokki: Kutter 9
Vs: keskustelua dollyista.
« Vastaus #47 : 14-01-2012, 20:23:40 »
Outomäkisen tekeleissä on ihan käsin kierrettävä kuulakehän lukitus. Tuppaavat vanhemmiten hajoamaan ja jotkin tärisee itekseen kiinnikkin,ensimmäiset -98 ja viimeisimmät 2010