0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
meinaan ku joku ruduksen turvallisuus heppu ku hiffaa loppuu se murskeen ajo varmasti jos tekninen suurin sallittu on vaikka 35tn mut todellisuudessa kipataan 50tn painoilla
Jotenki ite odotin et noi 2-laatikkoiset kärryt ois taas yleistyny,vaik hyötykuormaa hiukan vähemmän saakin.Vaikka paljos enemmän prosentuaalisest on ylitystä kun tollasen laatikon vetäsee 4-aks päälle kuin et 3-aks veturin pääl kiskastaan 4-aks kärryn laatikko?
Kai ne varmaan stydimmät vetäjät hankkii? Taikka vahvistaa edellisiä.
eikös tohon joudu laittaan melko pitkän veturin, että saa sen reilu 20 metriä ääriakseliväliksi, minkä se 76t vaatii?
Aika pieni lava tossa kärryssä. Siinä saa tosissaan tunkea kevyitä tavaroita kyytiin.
Lastauskorkeus alkaa tulla vastaan.
Tarkoitat mitä?5-akselinen veturi tuohon kärryyn vai, tai 4-akseliseen jotain lisävahvistusta runkoon?Siinä se hyöty tuosta sitten jo menikin, kun yhdistelmän (=veturin) tyhjäpaino kasvaa.