Kirjoittaja Aihe: Koomisia tilanteita urasi varrelta  (Luettu 116742 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jari

  • Hemmodesteri
  • *
  • Viestejä: 399
  • Sukupuoli: Mies
  • Työajokki: MB Atego 1227
Koomisia tilanteita urasi varrelta
« : 04-02-2008, 21:18:08 »
Tänne niitä koomisimpia tapauksia, joihin olette itse joutuneet, tai nähneet  :hullu:
Selvä mies ei Sisulle haise .... :)

Poissa Jari

  • Hemmodesteri
  • *
  • Viestejä: 399
  • Sukupuoli: Mies
  • Työajokki: MB Atego 1227
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #1 : 04-02-2008, 21:28:27 »
Itselläni muistuu mieleen ensimmäinen ns. yöreissu . Kulkineena oli Röllin F 12 Eurotötterö. Kyyjärven Shellin pihassa vietin iltaa ja Teuvo pihamies toi mulle sinne tavaraa ja tais olla Vellukin mukana menossa Kokkolaan  ::) Tavarat kyytiin ja iltapuuhiin, eli pari Koffia ja nukkumaan. Eurotötterön punkalle, kun on helppo kiivetä, niin ensin huomasin herätyskellon jääneen kojelaudalle  >:( Muutaman tunnin kuluttua iski armoton kusihätä ja nousin pystyyn lähteäkseni kuselle ja iskin pääni kattoon, jolloin kieleni jäi hampaitten väliin  :kuola: Aamulla kellon helvetilliseen pärinään herätessäni toistin varmuudeksi tämän kyseisen tapahtuman ja olin hyvin ylpeä ammatinvalinnastani  :de:
Selvä mies ei Sisulle haise .... :)

Poissa Mikko

  • Maantiekiitäjä
  • *
  • Viestejä: 425
  • Sukupuoli: Mies
  • Tää on niin TÄTÄ!!!
  • Ikkunakyltti: AMATÖÖRI
  • Titteli: Eläkeläinen
  • Työajokki: Millon mikäkin
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #2 : 04-02-2008, 21:30:03 »
En sit tiiä kuuluuko tää tänne mut ehkä kaiken koomisinta oli ku olin just saanu E-kortin ja menin yhteen firmaan sit lastaa hylsyjä (paperi) Kärryyn (täysperällä liikkeellä) ja siellä ukko sano että tuolta ne pitäs lastata ja näytti kapeeta ovi aukkoo no katoin että kapea on mut tokasin vaan et "selvä" ukko sano et älä sä ala edes yrittää sinne kun ei nuo ammatti miehetkään kunnolla saa ja hymähdin vaan ja peruuttelin sisälle n.2cm jäi molemmin puolin tilaa ja ukko katto silmät pyöreenä et mites tuon teit sanoin vaan että "se on se RAUTAINEN ammattitaito" sit kun se kysy et kauan mulla on kortti ollu nii vastasin vaan että 2 päivää. meni hiljaiseks ja kun peittelin sitä kuormaa kun avokkaalla olin niin tuli työnjohtaja kysyy et jäänkö heille töihin kun näytti menevän niin hyvin.

Arvatkaapa kiinnostiko sillon tuo 400km työmatkaa ei kiitos...

Mutta pitää myöntää että tuurilla se sinne meni mut sainpa ainakin hyviä ilmeitä aikaan sillon oli 19v. et sillai
Ajattele, ennen kuin ajattelet, mitä ajattelet ja ajattele sitten vasta miksi ajattelet sitä mitä ajattelet ja ennen kaikkea miten sitä ajattelet

Poissa Jari

  • Hemmodesteri
  • *
  • Viestejä: 399
  • Sukupuoli: Mies
  • Työajokki: MB Atego 1227
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #3 : 04-02-2008, 21:33:36 »
En sit tiiä kuuluuko tää tänne mut ehkä kaiken koomisinta oli ku olin just saanu E-kortin ja menin yhteen firmaan sit lastaa hylsyjä (paperi) Kärryyn (täysperällä liikkeellä) ja siellä ukko sano että tuolta ne pitäs lastata ja näytti kapeeta ovi aukkoo no katoin että kapea on mut tokasin vaan et "selvä" ukko sano et älä sä ala edes yrittää sinne kun ei nuo ammatti miehetkään kunnolla saa ja hymähdin vaan ja peruuttelin sisälle n.2cm jäi molemmin puolin tilaa ja ukko katto silmät pyöreenä et mites tuon teit sanoin vaan että "se on se RAUTAINEN ammattitaito" sit kun se kysy et kauan mulla on kortti ollu nii vastasin vaan että 2 päivää. meni hiljaiseks ja kun peittelin sitä kuormaa kun avokkaalla olin niin tuli työnjohtaja kysyy et jäänkö heille töihin kun näytti menevän niin hyvin.

Arvatkaapa kiinnostiko sillon tuo 400km työmatkaa ei kiitos...

Mutta pitää myöntää että tuurilla se sinne meni mut sainpa ainakin hyviä ilmeitä aikaan sillon oli 19v. et sillai
Ei se tuollaiseen koloon ihan pelkällä tuurilla mene................. ::) Miten musta tuntuu, että olit vähän harjoitellut ilman korttia  :vihel:
Selvä mies ei Sisulle haise .... :)

Juksu

  • Vieras
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #4 : 04-02-2008, 21:34:33 »
En sit tiiä kuuluuko tää tänne mut ehkä kaiken koomisinta oli ku olin just saanu E-kortin ja menin yhteen firmaan sit lastaa hylsyjä (paperi) Kärryyn (täysperällä liikkeellä) ja siellä ukko sano että tuolta ne pitäs lastata ja näytti kapeeta ovi aukkoo no katoin että kapea on mut tokasin vaan et "selvä" ukko sano et älä sä ala edes yrittää sinne kun ei nuo ammatti miehetkään kunnolla saa ja hymähdin vaan ja peruuttelin sisälle n.2cm jäi molemmin puolin tilaa ja ukko katto silmät pyöreenä et mites tuon teit sanoin vaan että "se on se RAUTAINEN ammattitaito" sit kun se kysy et kauan mulla on kortti ollu nii vastasin vaan että 2 päivää. meni hiljaiseks ja kun peittelin sitä kuormaa kun avokkaalla olin niin tuli työnjohtaja kysyy et jäänkö heille töihin kun näytti menevän niin hyvin.

Arvatkaapa kiinnostiko sillon tuo 400km työmatkaa ei kiitos...

Mutta pitää myöntää että tuurilla se sinne meni mut sainpa ainakin hyviä ilmeitä aikaan sillon oli 19v. et sillai

mikolla oli ehkä liukuvoidetta mukana jos noin tiukkaan  :hattu:
 Juksulle varoitus muiden foorumilaisten häiriköinnistä yksityisviestein.
Tuntemattomien henkilöiden häirintä yksityisviesteillä ei sovi tälle eikä toivottavasti muillekaan foorumeille.
Jos häirintä jatkuu, tämä nimimerkki laitetaan Oikoluettavaksi kaikkien viestien osalta.

Rahtihemmot.com ylläpito
President

Poissa Vellu

  • Perustajajäsen
  • *
  • Viestejä: 1387
  • Ikkunakyltti: Vellu
  • Titteli: Rahtari
  • Työajokki: Scania R560
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #5 : 04-02-2008, 21:34:57 »
Itselläni muistuu mieleen ensimmäinen ns. yöreissu . Kulkineena oli Röllin F 12 Eurotötterö. Kyyjärven Shellin pihassa vietin iltaa ja Teuvo pihamies toi mulle sinne tavaraa ja tais olla Vellukin mukana menossa Kokkolaan  ::) Tavarat kyytiin ja iltapuuhiin, eli pari Koffia ja nukkumaan. Eurotötterön punkalle, kun on helppo kiivetä, niin ensin huomasin herätyskellon jääneen kojelaudalle  >:( Muutaman tunnin kuluttua iski armoton kusihätä ja nousin pystyyn lähteäkseni kuselle ja iskin pääni kattoon, jolloin kieleni jäi hampaitten väliin  :kuola: Aamulla kellon helvetilliseen pärinään herätessäni toistin varmuudeksi tämän kyseisen tapahtuman ja olin hyvin ylpeä ammatinvalinnastani  :de:
Kävi itellä samoin kyseisellä vehkeellä Joensuussa.

Poissa Mikko

  • Maantiekiitäjä
  • *
  • Viestejä: 425
  • Sukupuoli: Mies
  • Tää on niin TÄTÄ!!!
  • Ikkunakyltti: AMATÖÖRI
  • Titteli: Eläkeläinen
  • Työajokki: Millon mikäkin
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #6 : 04-02-2008, 21:39:47 »
Ei se tuollaiseen koloon ihan pelkällä tuurilla mene................. ::) Miten musta tuntuu, että olit vähän harjoitellut ilman korttia  :vihel:

Hmm. sama tapaiseen "reikään" peruuttelin jo 13 vuotiaana koto nurkissa  :puna:
mikolla oli ehkä liukuvoidetta mukana jos noin tiukkaan  :hattu:

Joo tais lukee jotain spluts...  :kippu: :kippu: :kippu:
Ajattele, ennen kuin ajattelet, mitä ajattelet ja ajattele sitten vasta miksi ajattelet sitä mitä ajattelet ja ennen kaikkea miten sitä ajattelet

Poissa Jari

  • Hemmodesteri
  • *
  • Viestejä: 399
  • Sukupuoli: Mies
  • Työajokki: MB Atego 1227
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #7 : 04-02-2008, 21:41:23 »
Kävi itellä samoin kyseisellä vehkeellä Joensuussa.
Samaisella reissulla meinasi pariin otteesen tulla kurat uikkariin. Ensin Vaasassa osui puunoksa siihen pitkään lälläriantenniin ja löi antennin lasikuitukoppaan riittävällä voimalla  :o Kyyjärveä lähestyessäni lensi ilmeisesti, joku Kaisa Varis siihen tv-antenniin ja heitti antennin pirunmoisen kolinan saattelemana hytin takaseinään  :pelko:
Selvä mies ei Sisulle haise .... :)

Poissa mari

  • Ajoneuvos
  • *
  • Viestejä: 617
  • Sukupuoli: Nainen
  • Titteli: Duunari
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #8 : 04-02-2008, 21:42:12 »
Ei se tuollaiseen koloon ihan pelkällä tuurilla mene................. ::) Miten musta tuntuu, että olit vähän harjoitellut ilman korttia  :vihel:

Voin todistaa tämän... :puna: Tuo kelvoton peruutti 12vuotiaana täysperällä tuossa pienessä pihassa vaikka minne ja mä en viel 2,5 vuoden jälkeen saa kärryä siitä ovesta sisälle.. :vihel: :vihel: :koff:
Sitä saa mitä tilaa ehkä opit sen sä nyt, kun kaiken itse pilaa on turha olla pettynyt. -Yölintu-

Poissa Mikko

  • Maantiekiitäjä
  • *
  • Viestejä: 425
  • Sukupuoli: Mies
  • Tää on niin TÄTÄ!!!
  • Ikkunakyltti: AMATÖÖRI
  • Titteli: Eläkeläinen
  • Työajokki: Millon mikäkin
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #9 : 04-02-2008, 21:47:32 »
Voin todistaa tämän... :puna: Tuo kelvoton peruutti 12vuotiaana täysperällä tuossa pienessä pihassa vaikka minne ja mä en viel 2,5 vuoden jälkeen saa kärryä siitä ovesta sisälle.. :vihel: :vihel: :koff:

Mutta siinähän on helikopteri kentän verran tilaa  :vihel: :vihel: Puolikaskaan ei mahdu suoraks oven eteen  :kippu:
Ajattele, ennen kuin ajattelet, mitä ajattelet ja ajattele sitten vasta miksi ajattelet sitä mitä ajattelet ja ennen kaikkea miten sitä ajattelet

Poissa kpm

  • RAHTIHEMMO
  • *
  • Viestejä: 2136
  • Sukupuoli: Mies
  • Ikkunakyltti: KARI
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #10 : 10-02-2008, 20:43:07 »
Mulle kävi oliko nyt v.2002 ehkä..tarkkaan en muista.Olin Joensuussa rautakaupassa purkamassa puukuormaa ja autoa piti siirtää kesken kaiken.No minähän siirsin autoa pari metriä eteenpäin ja hyppäsin ulos autosta.Auto jäi käyntiin ja samassa kun ovi meni kiinni kuulin pienen surinan,keskuslukko löi ovet lukkoon  :pelko:  ja avaimet olivat sisällä.Jep,jep...kauppa oli menossa juuri kiinni ja kohtapuoliin olisi pitänyt lähteä pois sieltä,koetettiin kattoluukun kautta avata ovea,ei onnistunut.Olin jo kippaamassa koppia jotta pääsisin virta-avaimeen käsiksi vaihdekepin läpivientireiän kautta,jolloin eräs rautakaupan ajoa ajavan auton kuski keksi heilutella ovea edestakaisin koska se oli jäänyt ns. tuulihakaan eli ei ollut kokonaan kiinni.Ja halleluja! ihme tapahtui,lukko surahti auki.Ko. tapauksen jälkeen olen aina ottanut avaimet mukaan kun poistun autosta,jopa yöllä kuselle lähtiessäni. ;)
« Viimeksi muokattu: 10-02-2008, 23:07:23 kirjoittanut anne74 »

Poissa ilpo

  • Perustajajäsen
  • *
  • Viestejä: 174
  • Sukupuoli: Mies
    • kuvia
  • Ikkunakyltti: IPE
  • Titteli: Duunari
  • Työajokki: pirkka r560
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #11 : 10-02-2008, 20:58:26 »
Mulle kävi oliko nyt v.2002 ehkä..tarkkaan en muista.Olin Joensuussa rautakaupassa purkamassa puukuormaa ja autoa piti siirtää kesken kaiken.No minähän siirsin autoa pari metriä eteenpäin ja hyppäsin ulos autosta.Auto jäi käyntiin ja samassa kun ovi meni kiinni kuulin pienen surinan,keskuslukko löi ovet lukkoon  :pelko:ja avaimet olivat sisällä.Jep,jep...kauppa oli menossa juuri kiinni ja kohtapuoliin olisi pitänyt lähteä pois sieltä,koetettiin kattoluukun kautta avata ovea,ei onnistunut.Olin jo kippaamassa koppia jotta pääsisin virta-avaimeen käsiksi vaihdekepin läpivientireiän kautta,jolloin eräs rautakaupan ajoa ajavan auton kuski keksi heilutella ovea edestakaisin koska se oli jäänyt ns. tuulihakaan eli ei ollut kokonaan kiinni.Ja halleluja! ihme tapahtui,lukko surahti auki.Ko. tapauksen jälkeen olen aina ottanut avaimet mukaan kun poistun autosta,jopa yöllä kuselle lähtiessäni. ;)
heh, nuo on noita keskuslukon ihanuuksia. Omassa kulkineessa reistailee kans keskuslukko, jäi jopa oven kahva kerran kätee ku oli ovi menny lukkoo itteksee ja ajatuksissaa repäsin oven auki :vihel:
Demokratian bugi. Idiootin ääni on yhtä painava kuin viisaan

Poissa Pete

  • Hemmodesteri
  • *
  • Viestejä: 1057
  • Sukupuoli: Mies
  • Työajokki: MAN TGX 540
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #12 : 11-02-2008, 11:40:56 »
Rekkakortin saatuani jakelin makkaroita Rovaniemelle ja Kemijärvelle! Sain kärryn tyhjäksi Rovaniemellä ja jätin sen linja-autoaseman pihalle parkkiin. Lähdin nupilla käymään Kemijärvellä ja takaisin tullessani kattelin linja-autoaseman pihaan että joku Keskolainen on sinne heittäny kärryn parkkiin. No parit liikennevalot siinä meni ennen kuin tajusin että voihan vitalis! Se oli mun kärry ja ei muuta kuin uukkaria tekemään.

  Toinen homma sattu viime perjantaina kun olin menossa Seinäjoen Lihapolarille eli Nurmoon Atrialle. Ajelin Tupos abc:n kohilla nelostietä eteläänpäin ja juttelin puhelimessa asiakkaan kanssa. Tulin haarasillan liikenneympyrään ja lähin vahingossa ajamaan kohti Jyväskylää vaikka ois pitäny lähtä Kokkolaan päin. Ja taas uukkaria. :kippu:

Poissa Raimo

  • Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1050
  • Sukupuoli: Mies
  • Ikkunakyltti: Raimo
  • Työajokki: Scania R560 -11
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #13 : 14-02-2008, 20:35:44 »
Tämä tapahtui kesällä-96 ollessani "nuorempi kuljettaja" M.Ranta Ky:llä   :ajoa: Norjan liikenteessä. Habitukseni oli tällöin kuin suoraan  :tukka:  Metal Hammer/Easyriders  :tukka: lehtien sivuilta. Isäni oli kuullut toiselta kuskilta että Silja Scandinavian sauna-osaston poreallas olisi auttanut selkäkipuihin joten aamupalan jälkeen suunnistettiin tietenkin parin :tuoppi: kanssa porealtaaseen rentoutumaan. Tällä aikaa oli kuskien sauna jo täyttynyt muistakin kuskeista. Jonkun ajan kuluttua suunnistettiin sitten takaisin löylypuolelle ja hetken aikaa saatiinkin istua rauhassa.

Kunnes vierestäni alkoi yksi n. 40-45 vuotias tosirahtari avautumaan faijalle. " Jumalauta Putte,mä luulin että sä olet kunnon Rahtari mutta tuolla sä istut pikkurilli pystyssä porealtaassa jonkun pirun liimanhaistelijan kanssa...". Ja tätä tyyliä jatkui ainakin 5 minuuttia kunnes kaveri veti henkeä ja faija sai sanottua väliin että
"-Niin,ja kun sä tietäisit vielä että toi liimanhaistelija on mun poika..." jolloin tämä tosirahtari meni aivan sanattomaksi ja tuli parin minuutin kuluttua oikein käsipäivää esittäytymään että "Mä onn Betoni vaan...". :hattu: :kippu: :kippu:
Jaa, kyl´ne on hullui...

Juksu

  • Vieras
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #14 : 15-02-2008, 21:00:46 »
Tämä tapahtui kesällä-96 ollessani "nuorempi kuljettaja" M.Ranta Ky:llä   :ajoa: Norjan liikenteessä. Habitukseni oli tällöin kuin suoraan  :tukka:  Metal Hammer/Easyriders  :tukka: lehtien sivuilta. Isäni oli kuullut toiselta kuskilta että Silja Scandinavian sauna-osaston poreallas olisi auttanut selkäkipuihin joten aamupalan jälkeen suunnistettiin tietenkin parin :tuoppi: kanssa porealtaaseen rentoutumaan. Tällä aikaa oli kuskien sauna jo täyttynyt muistakin kuskeista. Jonkun ajan kuluttua suunnistettiin sitten takaisin löylypuolelle ja hetken aikaa saatiinkin istua rauhassa.

Kunnes vierestäni alkoi yksi n. 40-45 vuotias tosirahtari avautumaan faijalle. " junalauta Putte,mä luulin että sä olet kunnon Rahtari mutta tuolla sä istut pikkurilli pystyssä porealtaassa jonkun pirun liimanhaistelijan kanssa...". Ja tätä tyyliä jatkui ainakin 5 minuuttia kunnes kaveri veti henkeä ja faija sai sanottua väliin että
"-Niin,ja kun sä tietäisit vielä että toi liimanhaistelija on mun poika..." jolloin tämä tosirahtari meni aivan sanattomaksi ja tuli parin minuutin kuluttua oikein käsipäivää esittäytymään että "Mä onn Betoni vaan...". :hattu: :kippu: :kippu:

betonin kyllä tunnen... :)

Poissa andy

  • Ajoneuvos
  • *
  • Viestejä: 716
  • Sukupuoli: Mies
  • Kolmostie, taakse jo jäänyttä elämää
  • Ikkunakyltti: ANDY jos on matkassa
  • Titteli: Eläkeläinen
  • Työajokki: Haittiksella
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #15 : 16-02-2008, 00:26:31 »
Tää vähän haisee, mutta jossain vaiheessa kun tuli tehtyy tuolla jätepuolella kaikenlaisia hommia tulee pari mieleen.
Eka oli kun välillä ajoin vaihtolava autolla jätepuristimia ja olin ämmässuon kaatopaikalla kipille menossa ja kattelin peileistä juuri ja juuri näkyvää "kasamiestä" (silloin ei vielä ollut nykyisiä heijastin asuja) peruutellessani kasan reunalle. No eihän siinä pimeässä illassa enää sitten muita huomioita tehtykkään ja auto seis ku kasamies näytti merkin ja hytistä ulos hyppäys ja slurps... hetkinen toi ääni ja tää alusta tuntuu jotenkin oudolta ja kele tää haisee... Juman kekka äijä hyppäs suoraan puolimätien silakoiden päälle joita oli ainakin tonni siinä. Hyvä että pysyin edes pystyssä kun upposin puoleen sääreen sinne mössöön. No nyt oli jo "housuissa" eli jatketaan hommia ja takaluukku auki ja kippi pystyy ja pois sieltä. Mutta ei ole koskaan tominu toi yökkäys refleksi yhtä hyvin kun silloin ajellessa takaisin kasalta. Meni sitte kengät sukat ja housut vaihtoon ilman pesua, eikä se jaloistakaan helpolla lähteny haju...muttei haissu ainaskaan jalka hiki. :kippu:

Loka kuskin kasteen saanut tietää varmasti kuinka se saadaan ja mitä se pitää sisällään. Kerrotaan nyt muillekkin.
Tää on sieltä "lievemmästä" päästä kun oltiin kaverin kanssa yhden teollisuus kiinteistön lattiakaivoja putsaamassa. Tientenkin joku esine tukki letkun siinä ja normaali homma, että ensin yritetään muutaman kerran hana auki hana kiinni taktiikalla. Ei auttanut, joten letku irti autosta ja päästämään alipaine pois letkusta. Auton hana auki ja letku vauhdissa kiinni liittimeen, vaan kun se tavara lähtee liikkeille siellä letkussa saattaa siihen tulla aivan hirvee rekyyli ja jos ei ole tarpeeksi nopee, mitä mä en sillä kerralla todellakaan ollu niin kaikki tavara ei mahdukkaan siitä auton venttiilistä sisään vaan leviää ympäristöön vauhdillla, eli tässä tapauksessa päin omaa turpavärkkiä. Että oli raikas olo taas kerran. :kippu:

Poissa dieselrules

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 214
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #16 : 16-02-2008, 09:57:35 »
Rekkakortin saatuani jakelin makkaroita Rovaniemelle ja Kemijärvelle! Sain kärryn tyhjäksi Rovaniemellä ja jätin sen linja-autoaseman pihalle parkkiin. Lähdin nupilla käymään Kemijärvellä ja takaisin tullessani kattelin linja-autoaseman pihaan että joku Keskolainen on sinne heittäny kärryn parkkiin. No parit liikennevalot siinä meni ennen kuin tajusin että voihan vitalis! Se oli mun kärry ja ei muuta kuin uukkaria tekemään.

  Toinen homma sattu viime perjantaina kun olin menossa Seinäjoen Lihapolarille eli Nurmoon Atrialle. Ajelin Tupos abc:n kohilla nelostietä eteläänpäin ja juttelin puhelimessa asiakkaan kanssa. Tulin haarasillan liikenneympyrään ja lähin vahingossa ajamaan kohti Jyväskylää vaikka ois pitäny lähtä Kokkolaan päin. Ja taas uukkaria. :kippu:
sattuuhan noita ohi ajamisia ::) On tästäki kyl aikaa, mut tultiin kaverin kans vastakkain ja sovittiin et kohattaan ouluntullissa. No siinä puhelimeen raataillin, niin kohalla huomasin et prkl, ohi meni!! Äkkiä kaverille soittaan et onko jo siellä, mut ei onneksi ollu ehtiny ja kohattiin sit Kempeleen nestteellä, siinä hirsibaarissa, missä nykyään myyään asuntovaunuja :ajoa:

Poissa Mikko

  • Maantiekiitäjä
  • *
  • Viestejä: 425
  • Sukupuoli: Mies
  • Tää on niin TÄTÄ!!!
  • Ikkunakyltti: AMATÖÖRI
  • Titteli: Eläkeläinen
  • Työajokki: Millon mikäkin
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #17 : 16-02-2008, 14:12:29 »
Näinpä tein  :hullu:
Ajattele, ennen kuin ajattelet, mitä ajattelet ja ajattele sitten vasta miksi ajattelet sitä mitä ajattelet ja ennen kaikkea miten sitä ajattelet

Mantu

  • Vieras
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #18 : 19-02-2008, 21:14:40 »
Koomisia tilanteita urani aikana...

Hainpa tässä vuosia sitten erääseen kuljetusliikkeeseen töihin, soitin isännälle ja kysyin työpaikkaa,
no isäntä kysyi multa, että "itelleskö sä olet paikkaa hakemassa" ?  :ide3:  No, en saanut pidettyä suutani
kiinni, vaan vastasin, että "ei kun naapurille"   :heko: (no itelleni tietty) ja se siitä työpaikasta.

Toinen tarina oli tällanen.
Eräs isäntä soitti mulle n. vuosi sitten ja tarjosi kuskin hommia. En ollut silloin töitä vailla, mutta ajattelin,
että ainahan voi kuunnella mitä toinen on tarjoomassa. Sovittiin isännän kanssa "treffit" eräälle huolsikalle,
jossa sitten nähtäis ja "väännetäis kättä". No, tavattiin ja juteltiin, jne. Isäntä olis heti ottanut mut töihin
siltä istumalta, mutta kun lupasin harkita asiaa, niin sitten hän ehdottikin, että jos en tuu kuskiksi... niin
miten olis sitten emännäksi... ja jos ei emännäksikään, niin miten olis sit sellanen "leasing suhde"... :o
No just joo. Enpä sitten luvannut ottaa tätä "täydenpalvelun työpaikkaa" vastaan  :kippu:

Olishan näitä tarinoita tässä vuosien varrella kerrottavana  :vihel:

Poissa Jari

  • Hemmodesteri
  • *
  • Viestejä: 399
  • Sukupuoli: Mies
  • Työajokki: MB Atego 1227
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #19 : 19-02-2008, 22:10:30 »
Koomisia tilanteita urani aikana...

Hainpa tässä vuosia sitten erääseen kuljetusliikkeeseen töihin, soitin isännälle ja kysyin työpaikkaa,
no isäntä kysyi multa, että "itelleskö sä olet paikkaa hakemassa" ?  :ide3:  No, en saanut pidettyä suutani
kiinni, vaan vastasin, että "ei kun naapurille"   :heko: (no itelleni tietty) ja se siitä työpaikasta.

Toinen tarina oli tällanen.
Eräs isäntä soitti mulle n. vuosi sitten ja tarjosi kuskin hommia. En ollut silloin töitä vailla, mutta ajattelin,
että ainahan voi kuunnella mitä toinen on tarjoomassa. Sovittiin isännän kanssa "treffit" eräälle huolsikalle,
jossa sitten nähtäis ja "väännetäis kättä". No, tavattiin ja juteltiin, jne. Isäntä olis heti ottanut mut töihin
siltä istumalta, mutta kun lupasin harkita asiaa, niin sitten hän ehdottikin, että jos en tuu kuskiksi... niin
miten olis sitten emännäksi... ja jos ei emännäksikään, niin miten olis sit sellanen "leasing suhde"... :o
No just joo. Enpä sitten luvannut ottaa tätä "täydenpalvelun työpaikkaa" vastaan  :kippu:

Olishan näitä tarinoita tässä vuosien varrella kerrottavana  :vihel:
Leasing suhde  :koff: 
Selvä mies ei Sisulle haise .... :)

Poissa tikru

  • Ajojärjestelijä
  • *
  • Viestejä: 14
  • Sukupuoli: Nainen
  • kun rahat loppuu,luovuus lisääntyy
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #20 : 20-02-2008, 22:17:46 »
    :ajoa:    aikka on jo kulunu vuaskaussi ku ajetti Teljä autol sokeri.Siihe tul ajokiks Itu ajokki.Mää ku en tiänny miähest muut nime,ku kaik muukki vaa Itust puhu.Kai se ol siit tullu, ku miäs ei pituureltas ollu mikkä honkankolistaja.  Olin kippaamas kuarmaa pois,ku puhelin sois.Kohtelias miäs ääni esittel ittes:  :hattu::täällä Savolainen ja ennenku hää kerkis muut sanoma,nii mää tiätyst vastasi juu ja tääl o varsinais-suamalaine. :suru: Piäne hiljasuure jälkke Savolaise Eero vaa totes,et mää vois ne oma tavaran otta siält autost.... :aamen: arvakka vaa olik kiva mennä portil antama niit tavaroi ,ku hävetti nii et ols tarvinnu kommandopipo olla ja seki väärinpäi pääs. :cry:
Kana on ainoa joka voi levätä työssään ja saada silti tulosta aikaiseksi!

Poissa Raimo

  • Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1050
  • Sukupuoli: Mies
  • Ikkunakyltti: Raimo
  • Työajokki: Scania R560 -11
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #21 : 23-02-2008, 21:42:14 »
En tiedä meneekö tämä ton otsikon alle mutta itseäni kyllä naurattaa nykyään kun muistelen urani alkua...

Kortin ajoin intissä 15 metriä pitkällä Masi+2-akselinen täysperävaunu yhdistelmällä syksyllä -91. Sitten kesäkuussa -93 ekaa aamua jännittyneenä tallille Pajulan Akilta kyselemään, että mitäs tässä nyt sitten kesätyöläinen alkaisi ajamaan. Pajula antoi avaimet kouraan ja sanoi että auto on pihassa ja Hämeenlinnan Rautaruukille keloja lastaamaan GWS:lle. Kattelin avaimia ja näin vaan numeron 26. Mikäköhän vehje se tämä ajattelin ja rupesin pihalla kuikuilemaan oikeaa autonnumeroa. Kauhukseni huomasin että pihan laidalla seisoi Ilveskiidon väreissä oleva Sisu SM 260 vm.-89 ja 1+3 akselinen pitkä kaappikärry perässä.

Pelkkä pihaltalähtö teki niin tiukkaa että siinä meni varmaan puoli askia Marlboroa ja sitte kun tulin RR:lle iski toisen kerran paniikki. Mustaan reikään piti peruuttaa ja vielä suht suoraan että kraana saa rullat pudotettua kohdalleen. Valehtelematta siinä taisi se lähemmäs varttitunti mennä. Ottaa huomioon millä kortti tuli ajettua ja nyt 7 metriä lisää pituutta ja pari metriä lisää peräylitystä kuin inssiajossa ja peruutuskentällä niin ihmettelen että siitä tuli mitään.

Siitä se sitten kuitenkin lähti ja kyllä se sen jälkeen aina (melkein) joka kerta jo hiukan paremmin meni. :puna: :puna:

Jaa, kyl´ne on hullui...