0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
jos kerran meinaa ruveta eikö se oo sama ruveta tyylillä http://www.trucks.nl/VehicleDetail.asp?vehicleid=859227&languageid=2&VehiclesPerRow=5 ei tosin taida olla yhtä paljon ajokilometrejä jäljellä ku tuossa raimon vaihtoehdossa??
Kyl se alkuperänen 143 on kuitenkin ehkä hiukan kirveellä veistetyn näkönen mut toi streamline kyl on iha miellyttävä jo silmälle. Todistajien läsnäollessa joskus sanonut että 1 hienoinpia autoja. Ja tuli kyl omaa uraakin aloteltua 143/450 topline streamline vm95, vaihtoehto oli fm12 460 vm 04 mut kaniaan se valinta kallistu aina ku vaa kysyttii et kummal lähet
Kyllä mun silmää se -95:sta vanhempi hytti miellyttää enemmän. Tosin hytti olisi saanut olla korkeampi, mutta sopihan tuossa matalammassakin 2,5 vuotta asumaan.
Näähän on makuasioita sano ajokoira kun muniansa nuoli
Mutta kyllä mä tohon väliteli-143:een vaihtaisin oitis nykyisin kanttilamppuvolvon.
Etkös sie ollutkaan volovo mies... vai ootko nyt huomannu ku oot kaanialla ajanu että miten hyvä auto se on Mutta etköhän sie ole kuitenkin sen verran viisas mies,että et lähe autoilijaksi...
Tähän mennessä (vuodesta -93) urallani ajanut n.95% Volvoilla niin alkuun oli vähän onkelmia sopeutua tohon 124:seen... mutta kyllä täytyy myöntää että ei Scaniakaan enää mikään kirosana ole... ja siitä viisaudesta en olisi niinkään varma....
vuojesta 79-oon tätä ammattia teheny ja toisaalta sillä kanialla ajanu fh volvolla en oo vielä metriääkään ajanu
Onhan toi ihan siisti mutta on sillä kyllä hintaakin...
ovat hyvin hinnoissaan (varsinkin mantereella) nuo hyväkuntoiset 143:t.
Onpa aikasta vanha aihe,mutta ei se haittaa no mitenkäs on irtoperseen vetäjät,mitenkä on ollut keikkaa? Verrattuna esim. siihen aikaan ku tämä aihe on aloitettu?
huonosti. Alkuviikko kiirettä mutta loppuviikosta ei oikein mitään. Sama tuntuu olevan vähän kaikilla huolitsijoilla.