0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Samaten jonkuverran näky "pyrstöjä" kärryjen perissä.
600km lumisateessa niin sitten on kiva mennä avaamaan takaovia, kun tuonne takaosaan on muurautuneena 5kuutiota märkää/jäätynyttä lunta
Tuolla on vähä lumiset talvet.
Muutoksista kyllä.. ja mahdollisesti pistää viestiä välttämään euro-6 autoja. Eli euro-6 "laatikko"-malli uudella rekka-katilla tulle jatkossa viemään useamman litran ainetta enempi,(arviot-1-2L) koska katti vaatii korkeita lämpötiloja. Koska auto isännän kulut koostuvat kahdesta asiasta, polttoaineesta ja palkasta tullee euro seiska(Lue se cv loaaderin-linkki) olemaan selkeästi taloudellisempi vaihtari.(aerodynaamisesti huomattavasti parempi vaihtoehto.)Kissan itsensä arvo (euro-6) tulee kuulemman näkymään autojen hankinta hinnoissa noin 6-8te ja jos sellaisen onnistuu rikkomaan, niin jälleenmyynti hinta tulee olemaan suunnilleen 20-30tE. Pahoittelen mahdollisia kirjoitus virheitä, olen hiukan... no juovuksissa. PS. Nämä tiedot perustuvat mutuun ja puheisiin useamman autoliikkeen porukoitten kanssa. (Euro7=mutu ja Euro6=puhe).Isoin ihmetyksen aihe onkin se, kuinka kauan saamme odottaa euro-7 malleja....
Ei sinne taida hirveesti lunta kertyä kun ne pyörteet vähenee niinkuin on tarkoituskin.
mulla ei ole kokemusta kuin volvosta, ilman tuuliohjaimia ja ohjaimilla. Veturilla ajaessa ohjaimilla varusettun auton takaseinään imeytyy huomattavasti enemmän lunta kuin sellaiseen jossa ei ole.Okei, ne ohjaimet on toki eri asennoissa(koska eri asioiden takia suunniteltukin) jolla lienee suurikin merkitys pyörteisiin ja imuun
Eikös se joku heppu jossain messuilla ja ajolinjassa? hehkuttanut keksimiään,helvetin rumia, muovipölykapsuloita, että kuinka paljon kulutus laskee kun hommaa tämmöiset (rumat) kapsulit varmaan ollu myyntimenestys
avaa toi linkki Vekken allekirjoituksessa