0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
onko tässä enää mitään järkeä http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/haukiputaalainen-jattirekka-alkaa-liikennoida-nelostiella/691943/ taitaa tuo 90 tonnia olla saavutamaton ,jos ei paskapaperia ruveta lyjystä tekeen
No eiköhän tolla haeta tilavuutta....että mahd paljon tulee kerralla...näyttäs kuvasta päätellen olevan sinkkupyöränen?
Ei kai hissikärryä voisi paripyörillä toteuttaa. Jäis kovin kapeaksi pyörien kohdalta.
Juu muutama tonni ylimäärästä aina kyytii ni luontoa säästyy. Eihä semmosesta ny voi rankasta ku ajattelee kaikkien parasta
Niim ja oliko se 2006 kun täysperä kiellettiin puolikkaan jatkona kun oli vaarallinen yhdistelmä liikenteessä. Vajaa 10 metriä lisää mittaa ja 30 tonnia painoa niin hommat on korjattu...vihreyden nimissä.
Nyt voi K-kaupasta ostaa 2 tuotetta yhden hinnalla.
Ja taas jää joltain uudelta kuljettajalta työpaikka saamatta, kun tämmösen pötkön takia yksi auto jää rannalle Eikä tarvitse edes olla uusi kuljettaja, riittää ihan työnhakija tässä vaiheessa. Autona toimikoot jakari, puolikas, tpv tai ihan mikä tahansa NORMAALI! hyötyajoneuvo.Paskaa sanon minä..Ugh!
Joku tuosta väitti että lupaehdoissa olisi kielto ajaa huonossa kelissä. Kuka senkin sitten määrittelee vai peseekö luvan antaja vaan kätensä jos on metässä vehkeet?
Joo semmonen h*ista p*ska 2-aks ~7m perävaunu.
Eiköhän tuolla ole tarkoitus saada vain runkoliikenteen kulujua pienemmäksi. Tai äkkiäkös johtoportaassa päätetään, että ajetaan tällä myös jakelua vähäsen.Eipä tämäkään K€skolle silti kesää tee, vihreä kauppa vaatii kohta samanlaisia omille rungoilleen. "Ettei kilpailu vääristy."Mielestäni kyseisentyyppiset isommat junat ovat täysin perusteltuja vaatimuksia pitemmille matkoille. Pakko niitä kustannuksia on jollain yrittää laskea, kun valtionjohto ei saa kilpailukykyä ja BKT:tä kohentavia päätöksiä tehtyä.