0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Saattaapi olla joo
Kannattaa ensin käydä Pietarsaaren seudun ajopaikat tutkimassa ennen kuin viisastelee internetissä. Puuauton nosturissa ei muuten ole kauhaa.
Lisäksi ajavat pääasiassa lyhyttä matkaa, kun asuvat Pietarsaaren tehtaan lähellä ja nykyisin toimitusosoite on lähes sataprosenttisesti kyseinen tehdas.
usein on helpomi nostaa pari kauhaa puita siihen ojaan, jos näyttää ettei siitä sovi tulemaa. ei tarvi nostella niitä kärryjä kovin tiheään..
Kajaanin tehdas, kun vielä toimi, ajoivat mepa-kuormia kainuusta Pietarsaareen, joskus samalle pinolle satuttiin.
Se mikä toimii minulla, ei välttämättä toimi jollain muulla. Aune_ on väärässä, jos kuvittelee, että joka paikassa selvitään vain heittämällä kourallinen koivuja ojan pohjalle.
Lönnvik ajaa usein ahtailta mökkiteiltä, joten laittoi noita viisiakselia kärryjä, jotta vähintään kaksi akselia olisi aina tienpäällä. Neliakselisella kärryllä kuorma päällä on aika heikoilla, jos toinen taka-akseli joutuu ojan päälle...
Kyllä Lönnvik niitä käsittääkseni kaksi kappaletta aikoinaan Ruotsista toi. En ole satavarma, koska tällä iällä muisti alkaa jo pätkiä tai ainakin on valikoiva... Ei ole oma autoni keltainen, lisäksi vaikutan tätä nykyä enemmän Etelä-Pohjanmaan alueella, kun työantaja vaihtui.
joo kyllä olet varmasti aivan oikeassa.eihän jokapaikassa saa edes kärryä ympäri, joten hankala sieltä on kärryn kanssa hakea puita.noin kuukausi sitten viimeksi tein liittymän laittamalla _kahmarilla_ puita ojaan ja maata päälle.
juurikin näin. ei kannata enempää intää mutta vaatiihan se pillari myös jonkinlaisen nosturin, että voi kärryä liikutella enempi
Hieman menee mutta mikähän idea mahtaa olla 4aks puuautossa? Puunajosta ei minkäänlaista kokemusta/tietämystä, mutta kummastutti vain moinen härveli kun tänään ajeli tuossa 3 tiellä vastaan Aikaisemmin ei ole ainakaan omaan silmään moista osunut... Voisiko olla joku spesiaali homma missä tarvitaan 4aks. autoa