0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
https://www.lvm.fi/-/raskaan-liikenteen-kaluston-mittoihin-ehdotetaan-muutosta-968228Mitä tuota ehdotusta luin, niin maksimi massoihin ei koskettaisi, eli vain pituutta säädettäisiin.
Niin ei kaikkea kerralla... annetaan yrittäjien päivittää kalusto ja parin vuoden päästä sitten vaaditaan lisää akseleita tms
Ei siitä oo pitkäkään aika kun kalustoa piti kaventaa että olisi yhtenäistä kalustoa euroopassa, nyt sitten rykäistään mittaa muuten vähän lisää... Ihme homma, miten tässä nyt yksikään isäntä uskaltaa uusia kalustoa muuten kuin pakon edessä?
Maksimi pituudeksi ehdotetaan 34,50 metriä. Tietääkö joku millaisella yhdistelmällä se saavutettaisiin?Massoja pohditaan syksymmällä, kunhan on saatu sillat ja tiet selvitettyä, että mikä onnistuu ja mikä ei.
puolikkaan vetäjällä ja kahdella 40' kontin perävaunulla, b linkillä ja puoliperävaunulla
Pitkän kontti B-junan kannattaja olen kyllä, Fi$olella ja M3K-transillahan tälläiset jo ovat, varsinkin noille vakireitityksille olisi oikein kätevät, mitä itsekin käynyt tuuraamassa.
Siis tuo tarkoittaa sitä että kun tekniikka on tarpeeks kehittyny nii ne muut autot seuraa robottina edellä menevää.Et yhdellä kuskilla hoidetaan 3:n puolikkaan hommat.
Jepulista vaan.https://yle.fi/uutiset/3-10123856