0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Näillä uusilla teknologioilla on mahdollista kehittää ja monipuolistaa kuljettajan tehtäviä. = vähentää kuljettajia
Siis tuo tarkoittaa sitä että kun tekniikka on tarpeeks kehittyny nii ne muut autot seuraa robottina edellä menevää.Et yhdellä kuskilla hoidetaan 3:n puolikkaan hommat.
Jääkö ne kolmen auton kuljettajat essonpaariin, vai mahtaakohan ne istua kumminkin siellä ohjaamotarkkailijan paikalla?...
MAN sivuilla kuvia tästä pötkäleestä:Pituudeksi tuolla ilmoitetaan 31 metriä. Massoista ei puhuta.
Komea laite, ei siinä. Hiukan herättää tietysti kysymyksiä se, että tuon mittaisen laitteen kärryssä on vielä takalaitanostin...no, ehkä sen saa taivuteltua Kupittaan käyttötavarapuolen oven eteen.
^näkisin hct:n paremmin tämänkaltaisella pötköllä kuin monitasokärryjä/yms keksintöjä...simppeli kaikille?
Mittamuutokset on pikapuoliin tulossa lakiin eli "pitkiä pötköjä" on kohta tarjolla ilman HCT-kokeilujakin. Tämä siis palvelee paljon tilaa vievää, mutta suht kevyen tavarankuljetuksia.
Tottatotta..mut eikös toi keskon ajoon tullut? Eikös keskolla ole ”2-taso” kärryjä?Järkevämpi kait tälläinen pidempi on kuin monimutkainen tuplataso?
Mene ja tiedä miten toimii, mutta sen verran olen pomon Teslaa päässyt kokeilemaan, että sillä ajaa kesäkelissä täysin virheettömästi kolonassa edellä ajavien kanssa. Hesasta Tampereelle olen kokeillut ja hienosti toimi!
Teslan sensorijärjestelmät on sinänsä aika lähellä tuota Scanian järjestelmää, mutta oikeasti Tesla pitkälti seuraa valkeita viivoja. Jos valkeat viivat vievät metsään, niin tesla vie myös metsään.
Jos Scanian tekniikka toimii yhtä hyvin kuin Teslassa, niin melkolailla valmis paketti tuo Ah*lan convoy on ja kuskit saavat istuskella ratin takana tekemässä jotain muuta.
https://www.youtube.com/watch?v=viZIbv8pfeI
Thank You, koska nappi puuttuu.....