0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Aika kotikutoisia on kaikki suomalaiset perävaunut ja päällirakenteet, viimeistelyyn vois hiukan panostaa niin saattais ulkomaankauppoja tulla enemmän. Itsellä kokemusta pääasiassa tuolta frigo-puolelta ja välillä ottaa päähän katella ja tapella rälläkällä viimeisteltyjen yksityiskohtien kanssa. Esim. NTM:n sivuovien ohjaintappien ohjausurat siinä sivuprofiilissa on muotoiltu vapaalla kädellä jolloin jokainen on vähän eri mallinen ja karhea ja toimivuus sen mukainen. Takaovien lukkotangot on joka kaapissa eri etäisyydellä toisistaan vaikka identtisiä kaappeja pitäisi olla. Ilmeisesti ne kiinnitetään siihen kohtaan mihin ensimmäisenä sattuu osumaan?Ja sitä ylimääräistä rautaa löytyy kaikista suomalaisista rakennelmista enemmän tai vähemmän mutta yleensä väärästä paikkaa eli kestävyydestä ei voi puhua mutta painoa on aina liikaa. Pohjanmaalla ei kai vielä ole kuultu lujuuslaskentaohjelmista jos Lillbackaa ei lasketa mukaan.Närkö on mun suosikki: en ole vielä yhtäkään Närkön kärryä vetänyt jossa runko olisi suora. Yksi konttialusta oli niin pahasti mutkalla tehtaalta tullessaan että vetopöytä ei mennyt lukkoon jos ei ollut kuormaa päällä painamassa vetotason toista reunaa pöytään kiinni.
Minkälaisia kokemuksia arvon raadilla on eri kylmäkoneista, niin vetäjän kuin kärrynkin.Thermo-kinki on ainakin ollut meluisa, mitens lumikon uudet, möliseekö pahasti?Minkä merkin edustaja hyytyy pakkasessa herkimmin?Kirjoitelkaahan kokemuksia.
Enemmän taitaa nuihinkin koneiden hyytymisiin vaikuttaa huoltojen määrä ja laatu kuin koneen merkki.
Minkälaisia kokemuksia arvon raadilla on eri kylmäkoneista, niin vetäjän kuin kärrynkin.Thermo-kinki on ainakin ollut meluisa, mitens lumikon uudet, möliseekö pahasti?Minkä merkin edustaja hyytyy pakkasessa herkimmin?
Ei tosiaan. Oma tekee todella laiskasti pakkasta, ja jos takakoneen erehtyy laittamaan päälle samanaikaisesti, lopputuloksena on molempien osastojen väärä lämpötila..
Aika kotikutoisia on kaikki suomalaiset perävaunut ja päällirakenteet, viimeistelyyn vois hiukan panostaa niin saattais ulkomaankauppoja tulla enemmän. Itsellä kokemusta pääasiassa tuolta frigo-puolelta ja välillä ottaa päähän katella ja tapella rälläkällä viimeisteltyjen yksityiskohtien kanssa. Esim. NTM:n sivuovien ohjaintappien ohjausurat siinä sivuprofiilissa on muotoiltu vapaalla kädellä jolloin jokainen on vähän eri mallinen ja karhea ja toimivuus sen mukainen. Takaovien lukkotangot on joka kaapissa eri etäisyydellä toisistaan vaikka identtisiä kaappeja pitäisi olla. Ilmeisesti ne kiinnitetään siihen kohtaan mihin ensimmäisenä sattuu osumaan?
Kyl noi kotimaiset vaan niin käyttäjä mukavia on. Joskus oli puhoksella lastaamassa joku s*andicin auto samaan aikaan ja sil oli joku pno:n kylkiaukeevakaapi peräs ni kyl siin ainakin sidonta jutut oli ihan lapselliset. Muutama D:n mallinen koukku lattias kilometrin välein ja band-upeista ne ei oo tainu koskaan kuullakkaan. Ja ne ovien ohjausurat/lukitus salvat rumasti esillä ku suomalaisissa tekeleissä kaikki kauniisti oven reunan alla piilossa.Ja asia mitä oon ihmetelly ni miks joissain noissa ulkomaalaisissa koreissa on joka sivuovessa oma kahva? Joskus jopa 2 kahvaa per ovi. Vai oisko ne sit 2-taso vehkeitä ni pysyy ancarat paremmin paikallaan?
NTM:llä on ainakin jälkimarkkinointi toiminut hyvin. Takuu pelaa, huoltoon/remonttiin pääsee helposti ja varaosiakin saa nopeasti jos tarvitsee. En voi valittaa. Se tietenkin että Närpiö on turhan kaukana kotipaikkaamme nähden. Sais olla yks paja täällä Oulun nurkillakin.
Sen verran Pohjois-Suomessakin NTM:n tuotteita löytyy, että varmasti pieni korjaamo Oulun seudulla olisi kannattavaa.
Ja samalla ammattitaidolla ja palvelulla mitä Närpiössä on niin varmasti asiakkaita piisaa muiltakin merkeiltä.
Pitäisiköhän soittaa Carl-Magnusille ja ehdottaa. Hänen kanssaan on tullut asioitua viran puolesta kerran jos toisenkin.
On muuten mies oikealla paikalla.Jos jotain lupaa niin varmasti pitää sanansa ja aikataulunsa.