Kirjoittaja Aihe: Puukenkä-irtoperä-rahtarit/velliperseet  (Luettu 306140 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

forssi83

  • Vieras
Vs: Puukenkä-irtoperä-rahtarit
« Vastaus #44 : 28-03-2009, 19:47:21 »
Siihen nyt on mahdollisuuksi moniakin... Koska onhan se ihan selvää että monessa firmassa on kuskeja jotka tekee ja jotka ei tee... mutta tosiaan mun mielipide ja siitä saa valittaa  ;) Mun mielestäni yleensäkin on turhaa valittaa jos ei ole vapaastaan valmis joustamaan koska kuitenkin sen useimmiten saa takas jotenkin jos ei muuta  niin palkkapussissa.
omasta puolesta voin sanoa että ekat 2kk olin joka ikinen lauantai hangossa odottelees kärryä sekä sunnuntai iltaisin jo ajossa ja nyt kun ei edes arkipäiviksi ole töitä vaan ollaan viikolla vuorokausi jossain parkissa odottelemassa niin saa mun puolesta olla vkl tyät, olkoon siellä joku sellainen jolla ei ole perhettä jonka kanssa olla...  :hattu:

kaikillahan on oikeus mielipiteisiinsä  :vonk:

Poissa IsoPaha-Heikki

  • RAHTIHEMMO
  • *
  • Viestejä: 4291
  • Sukupuoli: Mies
  • brummi-proletaari
  • Titteli: Duunari
  • Työajokki: Volvo FH
Vs: Puukenkä-irtoperä-rahtarit
« Vastaus #45 : 28-03-2009, 19:48:30 »
En mä ainakaan näe järkeä siinä, että suostutaan tekee viikonloppuisin töitä samalla palkalla kuin viikolla? siis varsinkin jos viikolla ei töitä ole.
Eli menee viikonloppu vtuiksi, eikä tili ole siltikään sen hääppöisempi jos ois saanut tehdä ns. normaalin työviikon arkipäivinä. Kyllä se on omaan saappaaseen kusemista ja persiistä. Sitten kun saapi lain vaatimat prosentit, voin itsekin ihan hyvin tehdä töitä sunnuntaisin sun muina pyhinä  :aamen:

Kyllä sitä varmasti itsekin prossat sais, jos vaan yksikään huolintaliike mukamas maksais eri kilsataksoja pyhinä kuljetusfirmoille...
Escucha el Oi!

Poissa anne74

  • Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1213
  • Sukupuoli: Nainen
  • Titteli: Eläkeläinen
Vs: Puukenkä-irtoperä-rahtarit
« Vastaus #46 : 28-03-2009, 19:49:18 »
omasta puolesta voin sanoa että ekat 2kk olin joka ikinen lauantai hangossa odottelees kärryä sekä sunnuntai iltaisin jo ajossa ja nyt kun ei edes arkipäiviksi ole töitä vaan ollaan viikolla vuorokausi jossain parkissa odottelemassa niin saa mun puolesta olla vkl tyät, olkoon siellä joku sellainen jolla ei ole perhettä jonka kanssa olla...  :hattu:

kaikillahan on oikeus mielipiteisiinsä  :vonk:
Nimenomaan, mielipiteitä saa olla  :hattu:
sisimmässään ikuinen yhdistelmän kuljettaja, vaikka elämä asetti esteen tehdä sitä työnä

Poissa pillarisisu

  • Ammattiautoilija
  • *
  • Viestejä: 468
  • Sukupuoli: Mies
  • tupaukko
Vs: Puukenkä-irtoperä-rahtarit
« Vastaus #47 : 28-03-2009, 19:55:06 »
omasta puolesta voin sanoa että ekat 2kk olin joka ikinen lauantai hangossa odottelees kärryä sekä sunnuntai iltaisin jo ajossa ja nyt kun ei edes arkipäiviksi ole töitä vaan ollaan viikolla vuorokausi jossain parkissa odottelemassa niin saa mun puolesta olla vkl tyät, olkoon siellä joku sellainen jolla ei ole perhettä jonka kanssa olla...  :hattu:

kaikillahan on oikeus mielipiteisiinsä  :vonk:
entäs kun akka pakkaa tavarat, penskat ja ottaa puolet omaisuudesta kun isäntä joustaa,eikä ole kotona? no tilinauha varman lohduttaa. Töitä kerkeää tehdä paljon kun vaimo ei enää kiinnosta ja lapset on kasvanu, kotona kannattaa viihtyä kun isä on vielä siellä sankari.No jokainen tehköön valintansa.
Vegaani on muinaissuomea ja tarkoittaa huonoa metsästäjää

Poissa Mikko

  • Maantiekiitäjä
  • *
  • Viestejä: 425
  • Sukupuoli: Mies
  • Tää on niin TÄTÄ!!!
  • Ikkunakyltti: AMATÖÖRI
  • Titteli: Eläkeläinen
  • Työajokki: Millon mikäkin
Vs: Puukenkä-irtoperä-rahtarit
« Vastaus #48 : 28-03-2009, 19:57:52 »
En mä ainakaan näe järkeä siinä, että suostutaan tekee viikonloppuisin töitä samalla palkalla kuin viikolla? siis varsinkin jos viikolla ei töitä ole.
Eli menee viikonloppu vtuiksi, eikä tili ole siltikään sen hääppöisempi jos ois saanut tehdä ns. normaalin työviikon arkipäivinä. Kyllä se on omaan saappaaseen kusemista ja persiistä. Sitten kun saapi lain vaatimat prosentit, voin itsekin ihan hyvin tehdä töitä sunnuntaisin sun muina pyhinä  :aamen:

Kyllä sitä varmasti itsekin prossat sais, jos vaan yksikään huolintaliike mukamas maksais eri kilsataksoja pyhinä kuljetusfirmoille...

Mutta se tässä juurikin on että jos esim. maanantai on vapaa ku ei oo keikkaa niin eikö sit vois joustaa edes sen yhden päivän että kävis kärry vaihdolla lauantaina kun se ei kuitenkaan ole koko päivän kuolema??? tietyst on ihmisiä joilla jo neljässäkin päivässä on täys työ en mä sitä sano mutta ihmettelen vaan..

entäs kun akka pakkaa tavarat, penskat ja ottaa puolet omaisuudesta kun isäntä joustaa,eikä ole kotona? no tilinauha varman lohduttaa. Töitä kerkeää tehdä paljon kun vaimo ei enää kiinnosta ja lapset on kasvanu, kotona kannattaa viihtyä kun isä on vielä siellä sankari.No jokainen tehköön valintansa.
Mutta mikäs sitten lohduttaa kun emäntä pakkaa kamansa siitä syystä kun isäntä tulee töistä kotiin ja sanoo että voi P. ei tullu ku parin päivän tili ku en mä viittiny joustaa ollenkaan viikonloppuna vaikka olis mahdollista???
Ajattele, ennen kuin ajattelet, mitä ajattelet ja ajattele sitten vasta miksi ajattelet sitä mitä ajattelet ja ennen kaikkea miten sitä ajattelet

Poissa Paroni

  • Maantiekiitäjä
  • *
  • Viestejä: 311
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Puukenkä-irtoperä-rahtarit
« Vastaus #49 : 28-03-2009, 20:01:43 »
Mutta mikäs sitten lohduttaa kun emäntä pakkaa kamansa siitä syystä kun isäntä tulee töistä kotiin ja sanoo että voi P. ei tullu ku parin päivän tili ku en mä viittiny joustaa ollenkaan viikonloppuna vaikka olis mahdollista???

Totuus tuntuu olevan se että kotona tarttis olla 25h/vrk ja palkka neljä kertaa niin paljon kun nyt.

Poissa IsoPaha-Heikki

  • RAHTIHEMMO
  • *
  • Viestejä: 4291
  • Sukupuoli: Mies
  • brummi-proletaari
  • Titteli: Duunari
  • Työajokki: Volvo FH
Vs: Puukenkä-irtoperä-rahtarit
« Vastaus #50 : 28-03-2009, 20:04:36 »
Miksi pitäis joustaa jos siitä ei saa edes lain vaatimaa minimikorvausta? tartteeko aina nuoleskella?

Tää on vähän sama asia ku hinnanpolkijat. "mä tykkään tästä niin että voin ajaa vaikka 10cent/km-palkalla"..

Siis mä olen monesti tehnyt töitä viikonloppuisin, mutta ne ovat monesti ollaat ihan omia valintoja. eli esim: joko lähdet sunnuntaina ja ajat jonnekin valmiiksi. tai sitten lähden maananantaina aamuyöllä klo 02, niin olet siellä samaan aikaan.. mieluummin ajaa jo sunnuntaina sinne ja nukkuu pidempään  :love:
Escucha el Oi!

forssi83

  • Vieras
Vs: Puukenkä-irtoperä-rahtarit
« Vastaus #51 : 28-03-2009, 20:10:57 »
entäs kun akka pakkaa tavarat, penskat ja ottaa puolet omaisuudesta kun isäntä joustaa,eikä ole kotona? no tilinauha varman lohduttaa. Töitä kerkeää tehdä paljon kun vaimo ei enää kiinnosta ja lapset on kasvanu, kotona kannattaa viihtyä kun isä on vielä siellä sankari.No jokainen tehköön valintansa.
miks mua lainaat tässä  ???

Poissa anne74

  • Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1213
  • Sukupuoli: Nainen
  • Titteli: Eläkeläinen
Vs: Puukenkä-irtoperä-rahtarit
« Vastaus #52 : 28-03-2009, 20:11:22 »

Totuus tuntuu olevan se että kotona tarttis olla 25h/vrk ja palkka neljä kertaa niin paljon kun nyt.
-ot- Olen tuota monesti miettiny että onko jotku ämmät oikeesti tollasia?!! Olisivat vaa tyytyväisiä ku joku sitä leipää hankkii. Eikös se työssä oltu aika ole aika suoraan verrannollinen siihen mitä tilille pätkähtää tili päivänä   ???  -ot-
sisimmässään ikuinen yhdistelmän kuljettaja, vaikka elämä asetti esteen tehdä sitä työnä

Poissa anne74

  • Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1213
  • Sukupuoli: Nainen
  • Titteli: Eläkeläinen
Vs: Puukenkä-irtoperä-rahtarit
« Vastaus #53 : 28-03-2009, 20:12:16 »
Miksi pitäis joustaa jos siitä ei saa edes lain vaatimaa minimikorvausta? tartteeko aina nuoleskella?

Tää on vähän sama asia ku hinnanpolkijat. "mä tykkään tästä niin että voin ajaa vaikka 10cent/km-palkalla"..

Siis mä olen monesti tehnyt töitä viikonloppuisin, mutta ne ovat monesti ollaat ihan omia valintoja. eli esim: joko lähdet sunnuntaina ja ajat jonnekin valmiiksi. tai sitten lähden maananantaina aamuyöllä klo 02, niin olet siellä samaan aikaan.. mieluummin ajaa jo sunnuntaina sinne ja nukkuu pidempään  :love:
Itsekin toimisin samalla tavalla jos olis tuo mahis
sisimmässään ikuinen yhdistelmän kuljettaja, vaikka elämä asetti esteen tehdä sitä työnä

Poissa Mikko

  • Maantiekiitäjä
  • *
  • Viestejä: 425
  • Sukupuoli: Mies
  • Tää on niin TÄTÄ!!!
  • Ikkunakyltti: AMATÖÖRI
  • Titteli: Eläkeläinen
  • Työajokki: Millon mikäkin
Vs: Puukenkä-irtoperä-rahtarit
« Vastaus #54 : 28-03-2009, 20:14:01 »

Totuus tuntuu olevan se että kotona tarttis olla 25h/vrk ja palkka neljä kertaa niin paljon kun nyt.

no mikäs siinä jos ei työt kiinnosta. vois harkita uran vaihtoo ja mennä makaronin keittäjäks italiaan.

Miksi pitäis joustaa jos siitä ei saa edes lain vaatimaa minimikorvausta? tartteeko aina nuoleskella?

Tää on vähän sama asia ku hinnanpolkijat. "mä tykkään tästä niin että voin ajaa vaikka 10cent/km-palkalla"..

Siis mä olen monesti tehnyt töitä viikonloppuisin, mutta ne ovat monesti ollaat ihan omia valintoja. eli esim: joko lähdet sunnuntaina ja ajat jonnekin valmiiksi. tai sitten lähden maananantaina aamuyöllä klo 02, niin olet siellä samaan aikaan.. mieluummin ajaa jo sunnuntaina sinne ja nukkuu pidempään  :love:

Tarviiko sitten itkeä ettei oo töitä jos ei voi tehdä viikonloppuna mitään??? eikä tässä nyt ole kyse siitä että se olis joka viikko ja onko se sit taas nuoleskelua jos sä saat normi palkan lauantailta (koska se EI ole pyhä.) no mikäs siinä tietysti jos tykkää että toiset nuoleskelee sillä niin mikäs siinä makuasioita sano kissa ku takapuolensa nuoli. mut en mä ymmärrä mitä vikaa siinä on jos kuitenkin on viikossa 2 vapaata vuorokautta.
Ajattele, ennen kuin ajattelet, mitä ajattelet ja ajattele sitten vasta miksi ajattelet sitä mitä ajattelet ja ennen kaikkea miten sitä ajattelet

Poissa Paroni

  • Maantiekiitäjä
  • *
  • Viestejä: 311
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Puukenkä-irtoperä-rahtarit
« Vastaus #55 : 28-03-2009, 20:16:27 »
no mikäs siinä jos ei työt kiinnosta. vois harkita uran vaihtoo ja mennä makaronin keittäjäks italiaan.

Niin siis minähän en sitä halua vaan nyt puhuttiin avovaimoista/vaimoista...

Poissa Mikko

  • Maantiekiitäjä
  • *
  • Viestejä: 425
  • Sukupuoli: Mies
  • Tää on niin TÄTÄ!!!
  • Ikkunakyltti: AMATÖÖRI
  • Titteli: Eläkeläinen
  • Työajokki: Millon mikäkin
Vs: Puukenkä-irtoperä-rahtarit
« Vastaus #56 : 28-03-2009, 20:17:39 »
Niin siis minähän en sitä halua vaan nyt puhuttiin avovaimoista/vaimoista...

niinhän se on mutta on paljon sellaisiakin työntekijöitä joiden mielestä noin pitäs olla. :hattu:
Ajattele, ennen kuin ajattelet, mitä ajattelet ja ajattele sitten vasta miksi ajattelet sitä mitä ajattelet ja ennen kaikkea miten sitä ajattelet

forssi83

  • Vieras
Vs: Puukenkä-irtoperä-rahtarit
« Vastaus #57 : 28-03-2009, 20:18:41 »
eli jos olet myös vkl töissä niin miten on kaksi vapaa vrk?  

ja itse haluan olla juuri ne VKL kotona koska lapsilla on silloin vapaata koulusta ja tarhasta.

Poissa Paroni

  • Maantiekiitäjä
  • *
  • Viestejä: 311
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Puukenkä-irtoperä-rahtarit
« Vastaus #58 : 28-03-2009, 20:23:21 »
niinhän se on mutta on paljon sellaisiakin työntekijöitä joiden mielestä noin pitäs olla. :hattu:

Joo, mäkin haluaisin olla sellases duunis et kun haukun jonkun saan 1000€ ja kun allekirjoitan jotain niin saan 50 000€...

Poissa Mikko

  • Maantiekiitäjä
  • *
  • Viestejä: 425
  • Sukupuoli: Mies
  • Tää on niin TÄTÄ!!!
  • Ikkunakyltti: AMATÖÖRI
  • Titteli: Eläkeläinen
  • Työajokki: Millon mikäkin
Vs: Puukenkä-irtoperä-rahtarit
« Vastaus #59 : 28-03-2009, 20:24:24 »
Joo, mäkin haluaisin olla sellases duunis et kun haukun jonkun saan 1000€ ja kun allekirjoitan jotain niin saan 50 000€...

mikäpä sen hienompaa mut  en mä lähtis... siit on liikaa vaivaa ku joutuu avaan suunsa tai liikuttaa kättään ku kirjoittaa.
Ajattele, ennen kuin ajattelet, mitä ajattelet ja ajattele sitten vasta miksi ajattelet sitä mitä ajattelet ja ennen kaikkea miten sitä ajattelet

Poissa IsoPaha-Heikki

  • RAHTIHEMMO
  • *
  • Viestejä: 4291
  • Sukupuoli: Mies
  • brummi-proletaari
  • Titteli: Duunari
  • Työajokki: Volvo FH
Vs: Puukenkä-irtoperä-rahtarit
« Vastaus #60 : 28-03-2009, 20:31:02 »


Tarviiko sitten itkeä ettei oo töitä jos ei voi tehdä viikonloppuna mitään??? eikä tässä nyt ole kyse siitä että se olis joka viikko ja onko se sit taas nuoleskelua jos sä saat normi palkan lauantailta (koska se EI ole pyhä.) no mikäs siinä tietysti jos tykkää että toiset nuoleskelee sillä niin mikäs siinä makuasioita sano kissa ku takapuolensa nuoli. mut en mä ymmärrä mitä vikaa siinä on jos kuitenkin on viikossa 2 vapaata vuorokautta.

musta kuullosti siltä, että sun mielestä suomalaisten kuskien pitäis tehdä töitä viikonloppuisin arkiliksalla, ja jos ei tee, niin se on meidän syy että tulee ryssiä/polakkeja/eestiläisiä ajamaan? Kyllä se syy on jossain ihan muualla kuin suomalaisissa kuskeissa.

Mä olen tehnyt lauantaisin ja sunnuntaisin töitä, mutta ne ovat aina olleet omasta tahdosta tai sitten on vaan perjantai venynyt niin pitkälle ettei ole lain mukaan pystynyt ajaa enää himaan. Joskus olen ajanut silti. joskus en.

Escucha el Oi!

Poissa Mikko

  • Maantiekiitäjä
  • *
  • Viestejä: 425
  • Sukupuoli: Mies
  • Tää on niin TÄTÄ!!!
  • Ikkunakyltti: AMATÖÖRI
  • Titteli: Eläkeläinen
  • Työajokki: Millon mikäkin
Vs: Puukenkä-irtoperä-rahtarit
« Vastaus #61 : 29-03-2009, 14:32:22 »
eli jos olet myös vkl töissä niin miten on kaksi vapaa vrk? 

ja itse haluan olla juuri ne VKL kotona koska lapsilla on silloin vapaata koulusta ja tarhasta.

Tässä oli kyse siitä että mikäli olet viikolla päivän kotona niin eikö silloin tule kaks vapaata jos teet lauantain??? muutenhan niitä on kolme tai enemmän mikäli mun laskutaito ei petä.

musta kuullosti siltä, että sun mielestä suomalaisten kuskien pitäis tehdä töitä viikonloppuisin arkiliksalla, ja jos ei tee, niin se on meidän syy että tulee ryssiä/polakkeja/eestiläisiä ajamaan? Kyllä se syy on jossain ihan muualla kuin suomalaisissa kuskeissa.

Mä olen tehnyt lauantaisin ja sunnuntaisin töitä, mutta ne ovat aina olleet omasta tahdosta tai sitten on vaan perjantai venynyt niin pitkälle ettei ole lain mukaan pystynyt ajaa enää himaan. Joskus olen ajanut silti. joskus en.



Mutta mikäli emme jousta yhtään niin miksi pitää valittaa työn vähyydestä??? tää toki on mun mielipide ja varmasti monen muunkin että tälläisenä aikana on helppo pistää suomalaisia kuskeja/firmoja pihalle kun ne ei anna ollenkaan periks ja nyt kun ei ole kysymys joka viikkoisesta asiasta. Vaan lähinnä siitä että eikö sillon tällön voisi joustaa??? no kukin tekee valintansa ja kukin valittaa tahoillaan mä teen niinku teen ja muut niinku haluaa... Ja mitä liksaan tulee niin mikäli olet TES:in palkalla niin sen mukaan se palkka kuuluu maksaa... eihän TES:in mukaan lauantai sen kummempi päivä ole kun muutkaan "arki" päivät... mutta sitten ku oli aikasemman puhetta siitä että lähteekö su. illal vai maanantai aamulla 2 aikaan niin miks sit lähtee su illal jos kerran ei viikonloppusin makseta ylimääräistä???
Ajattele, ennen kuin ajattelet, mitä ajattelet ja ajattele sitten vasta miksi ajattelet sitä mitä ajattelet ja ennen kaikkea miten sitä ajattelet

forssi83

  • Vieras
Vs: Puukenkä-irtoperä-rahtarit
« Vastaus #62 : 29-03-2009, 15:11:53 »
mä en laske oikeen vapaa päiväksi sellaista että päivystät puhelimen vieressä ja olet puhelimen soitua lähteen jonnekin.. eli ei paljoa muita hommia pysty tekeen.. ja selitäpä sitä miliisille miksi viikkolepo ei ole sellain kuin pitäis.. ja tien että joka toinen vkl tauko voi olla lyhyempi.

mut nää vänkäykset kuuluis varmaan jonnekin muualle kuin tänne  :vihel:

Poissa mari

  • Ajoneuvos
  • *
  • Viestejä: 617
  • Sukupuoli: Nainen
  • Titteli: Duunari
Vs: Puukenkä-irtoperä-rahtarit
« Vastaus #63 : 29-03-2009, 15:23:35 »
Tämä on offtopiccia.
Enkä ole irtoperiä ajanut, enkä taida ajaakaan, mutta jälleen asia mikä on ihan joka hommassa.

Mikäli ajojärjestelijä soittaa että nyt on keikka jonnekin hevonhitonkuuseen, esimerkiksi, ja kuski, olkoon sitten palkollinen tai autoilija itse, ei lähde tuolle keikalle. On aivan turha odottaa että tulee hetkeen uutta soittoa. Jollei ole aivan pakko. Mutta jos tuo kuljettaja/autoilija on valmis lähtemään, on hyvin todennäköistä, että se järjestelijä soittaa uudelleenkin. Toki, aina ei voi lähteä, mutta jos jokaikinen kerta änkytetään ja valitaan keikkoja, ne loppuu. Ja tällaisena aikana varsinkin.

Ja jos palkollinen on se joka valitsee, miettikää mitä hallaa se tekee autoilijalle.
Ja nyt ei puhuta palkanmaksusta. Ne on sitten autoilijan ja kuljettajan välisiä juttuja, ja kenenkään ei pidä ilmaiseksi tehdä.

Ja ne jotka joustaa, niillekin joustetaan. Näin se vain on.
Sitä saa mitä tilaa ehkä opit sen sä nyt, kun kaiken itse pilaa on turha olla pettynyt. -Yölintu-

Poissa HC

  • Ajoneuvos
  • *
  • Viestejä: 996
  • Sukupuoli: Mies
    • Kuvia
  • Työajokki: Scania R500
Vs: Puukenkä-irtoperä-rahtarit
« Vastaus #64 : 29-03-2009, 19:07:16 »
Kyllähän noi puhelin hommat on iha perseestä. Mitä oon entisen työpaikan kavereita jututtanu nii kovasti on vakioajot haluttuja.
Keep on truckin'

forssi83

  • Vieras
Vs: Puukenkä-irtoperä-rahtarit
« Vastaus #65 : 29-03-2009, 19:15:05 »
Tämä on offtopiccia.
Enkä ole irtoperiä ajanut, enkä taida ajaakaan, mutta jälleen asia mikä on ihan joka hommassa.

Mikäli ajojärjestelijä soittaa että nyt on keikka jonnekin hevonhitonkuuseen, esimerkiksi, ja kuski, olkoon sitten palkollinen tai autoilija itse, ei lähde tuolle keikalle. On aivan turha odottaa että tulee hetkeen uutta soittoa. Jollei ole aivan pakko. Mutta jos tuo kuljettaja/autoilija on valmis lähtemään, on hyvin todennäköistä, että se järjestelijä soittaa uudelleenkin. Toki, aina ei voi lähteä, mutta jos jokaikinen kerta änkytetään ja valitaan keikkoja, ne loppuu. Ja tällaisena aikana varsinkin.

Ja jos palkollinen on se joka valitsee, miettikää mitä hallaa se tekee autoilijalle.
Ja nyt ei puhuta palkanmaksusta. Ne on sitten autoilijan ja kuljettajan välisiä juttuja, ja kenenkään ei pidä ilmaiseksi tehdä.

Ja ne jotka joustaa, niillekin joustetaan. Näin se vain on.
oliskin keikkoja mistä kiältäytyis  :JES: mutta kun ei oikeen ole vaikka polvillaan pyytäis  :suru: olet kyllä oikeessa siinä että jos kieltäytyy niin turha odottaa hyviä kilometri keikkoja sen jälkeen. tosiasia on se että ne ajavat keillä on halvempi taksa! virolaisilla autoilla paljon halvempi ja suomalainen auto jossa virolainen kuski niin sekin halvempi kuin suomalainen auto+mies. mä en tunne tästä ringistä kettää ketä ois kieltäytynyt keikasta, pakko se on ottaa mitä tarjotaan.

muoks.

tosta venymisestä lisään että asia on aivan toinen jos esim lauantai keikasta sovitaan jo hyvissä ajoin vaikka esim maanantaina.
venyisittekö jos pe illalla ilomoitetaan kuskille joka asuu esim. porissa että lastaus  la klo 12 j-kylästä, kärry hankoon josta kärry ma purku pori? työviikko alkanut ma..
« Viimeksi muokattu: 29-03-2009, 19:34:03 kirjoittanut forssi83 »