Kirjoittaja Aihe: Koomisia tilanteita urasi varrelta  (Luettu 116838 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jussi

  • Hemmodesteri
  • *
  • Viestejä: 2647
  • Sukupuoli: Mies
  • Asfalttiprinssi
    • valokuvakansioni
  • Ikkunakyltti: JUSSI
  • Työajokki: Volvo FMX 540
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #198 : 13-03-2009, 20:33:32 »
ootteko kaikki turun ympäristöstä kotoisin  :vihel:
Eihän näin pölhöjä muualla ole.  :koff:

Poissa KariKoo

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 184
  • Sukupuoli: Mies
  • Massiministeri
  • Ikkunakyltti: Kari
  • Titteli: Rahtari
  • Työajokki: Flying Dutch
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #199 : 13-03-2009, 20:36:48 »
Ei meille Kainuun pojillekaan noita älynlahjoja ole ihan kauhalla ammennettu
Se on kato sattuman kauppaa ko pitkällä puukolla rupee huiskii

Poissa temppu

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 172
  • Sukupuoli: Mies
  • Työajokki: Sisu Polar
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #200 : 13-03-2009, 20:50:52 »
Sinä olet näköjään monessakin asiassa yhtä torvi kuin minäkin.  ;D

Minulle kävi nimittäin myöskin noin, muutama vuosi sitten, terminaalin pihalla Turussa.

Tapahtumien kulku:
Rivissä oli kaksi puolikasta rinnakkain, otin niistä oikean puoleista perään (ratin takaa katsottuna), eli kuskin puolelle jäi toinen kärry.
Peruutin kärryyn kiinni, pöytä loksahti kiinni, tuli joka hetkellinen ajatuskatkos ja käsijarru jäi jostain syystä nykäisemättä päälle.
Hyppäsin ulos, mutta se toinen kärry olikin niin lähellä, että kiersin hantin puolelta laittamaan letkut kiinni.
Kun olin kääntänyt kourat kiinni, nostin katseeni ja totesin, että ei prkl, miten tuo viereinen kärry liikkuu!?
Kunnes tajusin katsoa alas ja näin kardaanin vierestä maan vilistävän alla, että ju**lauta, tämähän se on joka liikkuu.
Vaistomaisesti hyppäsin pois kyydistä ja hantin puolelle tietenkin, sillä ei ehtinyt letkujen ylikään rämpiä.
Sen verran rauhallisesti auto kärry perässä rullasi, että ehdin juosta etukautta keulan edestä kuskin puolelle ja kiipeämään hyttiin (Rellu Magnum, ei kaiken nopein kiivetä) ja kiskaisemaan käsijarrun päälle.
Olisi tuossa voinut käydä huonostikkin. Mutta vahingoista oppii...
Eikös se yks volvo kuski kuollut Turun satamassa vähän tohon tyyliin tässä vajaa vuos aikaa? Tai sillä ei tainnut olla viellä siinä vaiheessa kärry kiinne...

EDIT: tästä asiasta näköjään aikaisempaa kommenttia jo.
« Viimeksi muokattu: 13-03-2009, 20:54:54 kirjoittanut temppu »

^   Klikkaa isommaksi   ^ *päivitetty 31.01.09*

Poissa pönttö

  • RAHTIHEMMO
  • *
  • Viestejä: 1986
  • Sukupuoli: Mies
  • Ikkunakyltti: ERIK tai OH6FBW
  • Titteli: Pomo
  • Työajokki: Scania tai Vito
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #201 : 13-03-2009, 21:51:32 »
Yks pöljä lisää...
Joskus -98 kevättalvella olin Helsingissä Kivihaassa purkamassa. Purkupaikka oli parkkikatoksen luiskassa niin, että auton perästä jäi kolmisen metriä katoksen lippaan. Ja lippa oli noin 20cm korkeammalla kuin pytyn yläkaukalon reuna. Sain peruutettua auton hollille ja kiipesin luiskassa olevan muurin päälle ja jäin siihen katselemaan vielä sitä luiskaa. Kattelin pyöränjälkiä ja tuumasin että eiköhän se siinä pysy. Auto oli vm.-86 142:nen, jossa ei ollut jousikelloja kuin vetosilla, enkä ollut sitten varmistusnappiakaan vetänyt ulos. Pari askelta kerkesin ottaa kohti peräkaappia, kun auto lähti valumaan. Takaisin ovelle ja nykäisin ovea auki tarkoituksella hypätä jarrulle, kun tajusin että en kerkiä enää vetää ovea perässä kiinni.  :puna: Paiskasin oven takaisin kiinni ja annoin auton mennä luiskaa alas. Parkkikatoksen reunassa oli sadevesikouru, jonka ritilä onneksi vähän jarrutti karanneen hevosen vauhtia, mutta lopullisesti se pysähtyi vasta kun kaukalon reuna nappasi kattoon kiinni. Vastaanottaja raapi päätään vieressä ja pähkäili että kuinka se saadaan siitä irti. Menin mökkiin, kevensin teliä ja ajoin Scanian luiskaa ylös. Sitten hiekoitettiin luiska ja purettiin kuorma.  :heko:

Poissa Minzza

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 173
  • Sukupuoli: Nainen
  • Ikkunakyltti: Minna (+musta kissa)
  • Titteli: Duunari
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #202 : 13-03-2009, 23:08:09 »

Yks törppö lisää ilmottautuu..
Turun satamassa tääkin tapahtunu.  :hattu: Mulla tosin lähti karkuun vasta siinä kohtaa kun veivasin jalkoja ylös. Olivat sen verran alhaalla ettei yhdistelmä liikkunu heti. Siinä hetken kelas et mitä ehtii tekemään koska auto liikkuu eteenpäin eikä enää kovin hitaastikaan. Onneks oli sen verran tilaa vetäjän ja kärryn välissä että hyppäsin (KYLLÄ, minä HYPPÄSIN!!!!!) työkalulaatikon päälle ja siitä irrottaa punaista kouraa. Hetken pisti kyllä tärisemään ennen kuin alas uskalsi hypätä... En edes tajunnu katsoa ympärilleni kuinka moni näki kun pelästyin niin kauheesti. :aamen:
Maanteiden villikissa... Kesytetty!

Poissa kampu

  • Rahtari
  • *
  • Viestejä: 98
  • Työajokki: R560
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #203 : 14-03-2009, 11:46:49 »
Eikös se yks volvo kuski kuollut Turun satamassa vähän tohon tyyliin tässä vajaa vuos aikaa? Tai sillä ei tainnut olla viellä siinä vaiheessa kärry kiinne...

EDIT: tästä asiasta näköjään aikaisempaa kommenttia jo.

tämä tapaus taipaa olla kyseessä.
http://www.tvl.fi/ida/public/totdownload.asp?laji=TOT&vuosi=2008&nro=06

lisää juttuja löytyy www.tvl.fi/totti/

deezaye

  • Vieras
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #204 : 19-03-2009, 18:34:25 »
Olin juuri saanut kärrykortin, ja olin ekaa kertaa yksin Metsälän reissulla, Kiitolinjan runkoa ajamassa... Piti sitten viedä Hämeenlinnaan paluukuorma, ja kärryn ja kontin numerot oli lappuun merkitty, ja kuormaksi oli merkitty 'Lutkun ruutia'. Lähdin pihasta etsimään vehkeitä, ja en löytänyt sitten mistään, vaikka varmaa 3 kertaa pyörin koko ml-keskuksen ympäri. Minä siinä sitten soittelemaan juitsarille et missä hel*etissä mun kuormatilat on, ku ei mistään löydy. Juitsari ihmetteli kans hetken, että missähän ne on, ja kysyi, et mitä niissä pitäs olla?

Minä sitten vastasin kun en tarkemmin enää muistanut, että "jotain ruutia niissä piti olla"   :ide3:

Sitten kauhee nauru vaan alko kuulumaa, ja kysy et "jaa lutkun ruutia vai?"  tarkoittaa samaa ku et tyhjät vehkeet, ota sieltä rivistä mitkä vaan tyhjät.

Sit selvis myöhemmin sekin että ne paperiin merkityt kuormatilat oli tuotu Hämeenlinnaan jo päivällä.... Että semmosta mun aloitteluaikoihin :)



deezaye

  • Vieras
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #205 : 19-03-2009, 18:40:36 »
Ja tulipa nyt samalla vielä mieleen, kun Hämeenlinnan Kiitiksen terminaalilta piti yhden puolikkaan tulla hakemaan ylimääräinen kuorma Pohjanmaalle, joku Viron poika se vissii oli aksentistä päätellen. Siinä oli kaks samanlaista puolikasta vierekkäin, toinen siis pelkkä kärry, ja tää kaveri lastas sitten kuormansa ajatuksissaan siihen viereiseen kärryyn  :koff: Eikä ees ovia kiinni laittaessaan huomannut, että oma kärry on tyhjä ;D

Oli siin ollu kuulemma suuri ihmetys Seinäjoen päässä niin kuskilla kuin juitsareilla, kunnes valkeni mitä oli tapahtunut, ku Hämeenlinnasta oli soiteltu että mitä tää kuorma täällä vielä tekee, ja missä nuppi on  :koff:

Olisinpa nähnyt sen kuskin ilmeen kun availi ovia... hänelle ei kuulemma ollut tullut muuta mieleen, kun että se on ryöstetty sillä välin ku oli ottanut nokoset :D

Ja tämä on ihan tosi tarina, kaikessa absurdisuudessaan :)


Poissa sav_O

  • Maantiekiitäjä
  • *
  • Viestejä: 369
  • Sukupuoli: Mies
  • Periaatteessa se on ihan sama periaate
  • Ikkunakyltti: KÖSSI
  • Työajokki: FH500
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #206 : 19-03-2009, 22:06:08 »
Ja tulipa nyt samalla vielä mieleen, kun Hämeenlinnan Kiitiksen terminaalilta piti yhden puolikkaan tulla hakemaan ylimääräinen kuorma Pohjanmaalle, joku Viron poika se vissii oli aksentistä päätellen. Siinä oli kaks samanlaista puolikasta vierekkäin, toinen siis pelkkä kärry, ja tää kaveri lastas sitten kuormansa ajatuksissaan siihen viereiseen kärryyn  :koff: Eikä ees ovia kiinni laittaessaan huomannut, että oma kärry on tyhjä ;D

Oli siin ollu kuulemma suuri ihmetys Seinäjoen päässä niin kuskilla kuin juitsareilla, kunnes valkeni mitä oli tapahtunut, ku Hämeenlinnasta oli soiteltu että mitä tää kuorma täällä vielä tekee, ja missä nuppi on  :koff:

Olisinpa nähnyt sen kuskin ilmeen kun availi ovia... hänelle ei kuulemma ollut tullut muuta mieleen, kun että se on ryöstetty sillä välin ku oli ottanut nokoset :D

Ja tämä on ihan tosi tarina, kaikessa absurdisuudessaan :)

No vähän samantapainen kävi Mikkelin Trpointilla kun olin vaihtoa odottelemassa,tr:n juitsari käski jonkun kuskin ottaa rivistä NN kärryn ja repiä kilvet irti ja työntää se hylkiöriviin pihan reunaan. Toinen teki työtä käskettyä ja kilpi lähti. Sitten kuski otti rek.otteen putkesta ja toi toimistoon et täs o viel leimaa jäljellä?!? Sitten alkoi selvitys ja paljastu et tottakai väärä kärri! Mie ku lähdin säiliöpötkölläni kiitämään niin sinne se kuski jäi poraamaan reikiä uudelleen kiinnitystä varten......kai tietää tekele tapauksen?


-fix- lainaus korjattu
« Viimeksi muokattu: 19-03-2009, 22:11:51 kirjoittanut Maarit »
Ei mahdu suin surminkaan luppoaikaa tähän almanakkaan. En tahdo kultaa, kunniaa kuulla vain ja ainoastaan – AJAKAA!

Poissa Paroni

  • Maantiekiitäjä
  • *
  • Viestejä: 311
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #207 : 20-03-2009, 06:49:48 »
Otin tänään jälleen b-linkin perään, tein kuorman ja lähdin kohti Helsinkiä. Meni ONNEKS vaan noin neljä minuuttia kun pomon sijaismies soittaa että unohtuko jotain. Minä siihen että ei mun tietääkseni. Oli kuulemma yks kappaletta puolperävaunuja viel pihas kun tarttis olla linkin peräs matkal Helsinkiin. Tässä tapauksessa tosin se olis ollu peräs jos ei mun mokan lisäks olis sattunu viel parin muun henkilön mokaa, mitkä varmisti etten varmasti ota sitä kärryä perään:)

Poissa tekele

  • Maantiekiitäjä
  • *
  • Viestejä: 409
  • Jokapaikanhöylä
  • Ikkunakyltti: MANU
  • Titteli: ...
  • Työajokki: FH
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #208 : 20-03-2009, 15:11:17 »
No vähän samantapainen kävi Mikkelin Trpointilla kun olin vaihtoa odottelemassa,tr:n juitsari käski jonkun kuskin ottaa rivistä NN kärryn ja repiä kilvet irti ja työntää se hylkiöriviin pihan reunaan. Toinen teki työtä käskettyä ja kilpi lähti. Sitten kuski otti rek.otteen putkesta ja toi toimistoon et täs o viel leimaa jäljellä?!? Sitten alkoi selvitys ja paljastu et tottakai väärä kärri! Mie ku lähdin säiliöpötkölläni kiitämään niin sinne se kuski jäi poraamaan reikiä uudelleen kiinnitystä varten......kai tietää tekele tapauksen?


-fix- lainaus korjattu

Ei nyt suorilta muistu mieleen, mut kyl siellä yhteen väliin oli muutama vuos takaperin noita kilvettömiä rytöjä ihan riesaks asti. Yks toinen tapaus tuli mieleen kun kaveri toi lahdesta "tyhjän" kärryn, oli pimeessä kattonu et tyhjähän se ni eikö siellä ollu jotain jätesäkeihin tms pakattua kamaa ollut useampi metri :hullu:

Sit kerran mulla oli lappeenrannassa muutama vuosi sitten jo kärry kiinni kidassa kun sit läksin takavaloja kattomaan niin huomasin ettei siinä ollu takapyöriä ollenkaan, vaan kasat kuormalavoja taka-akseleitten alla :heko: , no eiku sit piti vaan ottaa ja purkaa ite se kärry minkä veinkin sinne että oli joku vehje vetää poispäinkin.

Toinen kerta läksin lappeesta tulee jo poispäin, soittelin siinä juitsarille että laittaa mun vehkeet koneelle kun en ite kuljettajapäätteelltä löytäny kärryä... No sehän oli leima ummessa siitä rieskasta, eiku vehkeet ympäri ja takasin, ja oottelee että lappeenrannan mies tuo tullessaan tyhjän vaunun.

Poissa tekele

  • Maantiekiitäjä
  • *
  • Viestejä: 409
  • Jokapaikanhöylä
  • Ikkunakyltti: MANU
  • Titteli: ...
  • Työajokki: FH
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #209 : 20-03-2009, 15:27:32 »
Kerran kans sattu lahdes sellanen, kun olin matkalla sieltä kautta helsinkiin ja vein sinne koko pötkön kamaa ni sain kärryn jossa oli jotain sähkömoottoreita tms sen 24 tonnia ja pari pakettihäkkiä vielä perässä eli täys kärry, ni katsoivat koneelta että tulee jyväskylästä paperikontti, sillä on hyvä vetää painavaa kärryä... No se kontti hetkenpäästä tuli, minä FL12 volvolla peruutin sinne alle ja nostamaan tasoa ylös, ihmettelin että nostinko perhana vahingossa väärän kontin ku ei edes fl:n jouset painu, pomppasin ulos ja kurkkasin takaovesta sisään - *V-SANA* - onhan tää paperia mut ei tälle paineta lehteä, tällä pyyhitään perää!

Mahto porukka kattoo kun meikä käskyttää FL12:sta lumista rinnettä sieltä montusta ylös teli yläällä hirveessä sladissa pitkä vaunu perässä, mut noushan se just ja just,  :police:  ois kyllä saanu verensyöksyn jos olis pysäyttäny ja kattonu mitä on kyydissä, oli oikeen kunnon talvikelin kuorma :hullu:

Poissa Juha.H

  • Ajoneuvos
  • *
  • Viestejä: 845
  • Sukupuoli: Mies
  • Titteli: ...
  • Työajokki: Transportteri
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #210 : 20-03-2009, 15:48:36 »
Silloin kun itse olin vielä samassa firmassa kun tekele töissä, tuli oulun toimipisteeseen sellainen lappu millaisia vahinkoja siellä vanhalla jkl:n terminaalilla oli sattunut. Paras taisi olla kun joku oli vetänyt kärrystä kolme metriä seinää irti niihin prisman kärrykatoksiin eikä edes ollut huomannut ennenkun juitsari oli soittanu perään että puuttuukos jotain..  :ide1: Toinen mikä jäi siitä lapusta mieleen oli kun joku kuljettaja oli ihmettelyt kun ei meinaa auto liikkua eetenpäin, noo ei muutakun kaasua niin kauan kun liikkuu ja sitten katsomaan.= Betoniporsas auton alla..  :koff: :koff:
Joskus tuntuu että tietää kaiken kaikesta, mutta ei muista mistään mitään.

Poissa Tönttönen

  • Pikalähetti
  • *
  • Viestejä: 65
  • Sukupuoli: Mies
  • kolmen kontin kierrättäjä
  • Ikkunakyltti: JUHO
  • Työajokki: VOLVO FH
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #211 : 20-03-2009, 17:39:49 »
Silloin kun itse olin vielä samassa firmassa kun tekele töissä, tuli oulun toimipisteeseen sellainen lappu millaisia vahinkoja siellä vanhalla jkl:n terminaalilla oli sattunut. Paras taisi olla kun joku oli vetänyt kärrystä kolme metriä seinää irti niihin prisman kärrykatoksiin eikä edes ollut huomannut ennenkun juitsari oli soittanu perään että puuttuukos jotain..  :ide1: Toinen mikä jäi siitä lapusta mieleen oli kun joku kuljettaja oli ihmettelyt kun ei meinaa auto liikkua eetenpäin, noo ei muutakun kaasua niin kauan kun liikkuu ja sitten katsomaan.= Betoniporsas auton alla..  :koff: :koff:

Samanlainen tapaus kävi intin autokoulussa viime keväänä jonkun toisen joukko-osaston sällille. Oli sälli  ite vielä huomannut ahtaassa paikassa, että jää betonipossu alle ja huomauttanut asiasta ajo-opelle. Tämä oli sitten vaan todennu, että anna mennä vaan! Noh, kaveri oli sitten rassanu siin vähä aikaa ja vetäny sen possun kärryn alleajosuojia pitkin nurin, tais lopuks ottaa vielä takapyörään, mutta saivat irti kuitenkin. En muista minkä Jyväskylän terminaalin pihalla olivat olleet, mutta oli sielä kuulemma jonoa alkanu vähän syntyy :D
Poika istui kivellä, Rekka kiisi valtatiellä, Poika tuijotti sen perään, Kunnes ei kuullut enää ääntäkään,

Sinä yönä heistä tuli ystäviä

Poissa Jussi

  • Hemmodesteri
  • *
  • Viestejä: 2647
  • Sukupuoli: Mies
  • Asfalttiprinssi
    • valokuvakansioni
  • Ikkunakyltti: JUSSI
  • Työajokki: Volvo FMX 540
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #212 : 20-03-2009, 18:47:20 »
Otin tänään jälleen b-linkin perään, tein kuorman ja lähdin kohti Helsinkiä. Meni ONNEKS vaan noin neljä minuuttia kun pomon sijaismies soittaa että unohtuko jotain. Minä siihen että ei mun tietääkseni. Oli kuulemma yks kappaletta puolperävaunuja viel pihas kun tarttis olla linkin peräs matkal Helsinkiin. Tässä tapauksessa tosin se olis ollu peräs jos ei mun mokan lisäks olis sattunu viel parin muun henkilön mokaa, mitkä varmisti etten varmasti ota sitä kärryä perään:)
Et sitten katsonut peileihin kertaakaan ajellessasi, sen neljän minuutin aikana?

Poissa Paroni

  • Maantiekiitäjä
  • *
  • Viestejä: 311
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #213 : 21-03-2009, 05:04:29 »
Et sitten katsonut peileihin kertaakaan ajellessasi, sen neljän minuutin aikana?

Kuten sanoin niin se oli monen asian summa ja mun kohdalla se alko siitä etten ollu tietoinen että se pitää ottaa perään...

Poissa Kilometrimiljonääri

  • Ammattiautoilija
  • *
  • Viestejä: 465
  • Sukupuoli: Mies
  • Minä nukun päivät ja ajan yöt
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #214 : 25-03-2009, 18:12:29 »
Kaveri kertoi työkaverinsa tehneen joskus auto-kuolleessa-kulmassa-kaistanvaihdon, eli oli viereisen henkilöauton kylkeen vähän runtannut. Isännän poika oli isoon ääneen ihmetellyt, että miten silleen voi olla huomaamatta viereistä autoa, että kyllä siihen rinnalle peileistä näkee. Ei mennyt kuin pari viikkoa, niin oli poika itse tehnyt saman ennen jotain risteystä, eikä ollut huomannut edes vielä osuessaan vaan oli vaan ihmetellyt kun hyytyy ja lykännyt pienempää silmään työntäen henkilöauton kylki edellä edessään risteyksen yli. Renkaiden vinkunasta vasta tajusi jotain olevan pielessä.

Poissa HC

  • Ajoneuvos
  • *
  • Viestejä: 996
  • Sukupuoli: Mies
    • Kuvia
  • Työajokki: Scania R500
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #215 : 26-03-2009, 09:38:43 »
Silloin kun itse olin vielä samassa firmassa kun tekele töissä, tuli oulun toimipisteeseen sellainen lappu millaisia vahinkoja siellä vanhalla jkl:n terminaalilla oli sattunut. Paras taisi olla kun joku oli vetänyt kärrystä kolme metriä seinää irti niihin prisman kärrykatoksiin eikä edes ollut huomannut ennenkun juitsari oli soittanu perään että puuttuukos jotain..  :ide1: Toinen mikä jäi siitä lapusta mieleen oli kun joku kuljettaja oli ihmettelyt kun ei meinaa auto liikkua eetenpäin, noo ei muutakun kaasua niin kauan kun liikkuu ja sitten katsomaan.= Betoniporsas auton alla..  :koff: :koff:

Kaveri näki tälläsen tapauksen; jossain Kalajoen suunnalla oli joku peruuttamassa pihan reunaan täysperävaunua parkkiin. Ei huomannu että takana oli liikennemerkki mikä taipu kärryn alle, liikkelle lähtiessä kummasteli ku ei tahtonu lähtä lainkaan eteenpäin. Hoksas sitte sen merkin varren sieltä kärryn alta, avas takaovet ja oli pysäköintikieltomerkki noussu pystyyn puhkoen kärryn lattian  :koff:
Keep on truckin'

Poissa jabatus

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 221
  • Sukupuoli: Mies
  • Titteli: Rahtari
  • Työajokki: Volvo Fh 540
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #216 : 01-03-2010, 14:02:33 »
nostetaas topikkia, onkos kellekkä sattunu mitään uutta ja hauskaa???

_jocke_

  • Vieras
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #217 : 14-03-2010, 11:39:54 »
Rekkakortin saatuani jakelin makkaroita Rovaniemelle ja Kemijärvelle! Sain kärryn tyhjäksi Rovaniemellä ja jätin sen linja-autoaseman pihalle parkkiin. Lähdin nupilla käymään Kemijärvellä ja takaisin tullessani kattelin linja-autoaseman pihaan että joku Keskolainen on sinne heittäny kärryn parkkiin. No parit liikennevalot siinä meni ennen kuin tajusin että voihan vitalis! Se oli mun kärry ja ei muuta kuin uukkaria tekemään.

  Toinen homma sattu viime perjantaina kun olin menossa Seinäjoen Lihapolarille eli Nurmoon Atrialle. Ajelin Tupos abc:n kohilla nelostietä eteläänpäin ja juttelin puhelimessa asiakkaan kanssa. Tulin haarasillan liikenneympyrään ja lähin vahingossa ajamaan kohti Jyväskylää vaikka ois pitäny lähtä Kokkolaan päin. Ja taas uukkaria. :kippu:

Heh.. Onneks mä en oo näimmä yksin tän ongelmani kans =) Kerran puhalsin alastarolta vampulaan maansiirtokärryn kans traktoril ja piti hakee lavetti perää ja hakee työmaalta kaivuri poies.. Noh. Kun sain lavetin ähellettyä perään ni lähin kepittään huittisii päin (n.15km väärää suuntaa) Käyttörenkaan kohalla pomo soitti et missä v*tussa sä oikein olet? ja siinä kohtaa mäkin palasin tähän maailmaan takasin.. olin piruvie lähteny vika suuntaan ajatuksissani =)

Poissa Kilometrimiljonääri

  • Ammattiautoilija
  • *
  • Viestejä: 465
  • Sukupuoli: Mies
  • Minä nukun päivät ja ajan yöt
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #218 : 14-03-2010, 23:47:39 »
Heh.. Onneks mä en oo näimmä yksin tän ongelmani kans =) Kerran puhalsin alastarolta vampulaan maansiirtokärryn kans traktoril ja piti hakee lavetti perää ja hakee työmaalta kaivuri poies.. Noh. Kun sain lavetin ähellettyä perään ni lähin kepittään huittisii päin (n.15km väärää suuntaa) Käyttörenkaan kohalla pomo soitti et missä v*tussa sä oikein olet? ja siinä kohtaa mäkin palasin tähän maailmaan takasin.. olin piruvie lähteny vika suuntaan ajatuksissani =)
Näitä nyt sattuu kai kaikille. Itse muistan joskus tajunneeni Turun ohikulkutiellä Helsingin suuntaan vähän ennen kymppitien liittymää, että jaa mä en sit kääntynytkään Tampereentielle. Ja ei kun takaisinpäin.

Poissa IsoPaha-Heikki

  • RAHTIHEMMO
  • *
  • Viestejä: 4291
  • Sukupuoli: Mies
  • brummi-proletaari
  • Titteli: Duunari
  • Työajokki: Volvo FH
Vs: Koomisia tilanteita urasi varrelta
« Vastaus #219 : 14-03-2010, 23:52:43 »
no joo, sattuuhan noita.
joskus piti mennä Naantalin Nesteellä, niin menin sitten Naantalin Mobilille..siinä ku porttikopille kiipesin niin tajuisin.."joo...niin..ei mul kyl tänne pitänyt tulla, sori.."  :koff:
Escucha el Oi!