0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Ei kelpais 3aks veturi, 2aks kärry ja 50tn semmoistakin ihmettä joskus ajoin, pitkään väitin vastaan, ettei ole mahdollista, mutta rekisteriotteessa ne oli, eli ei kun uskomaan vaan sitten. Paripyörällinen harvateli-siirtoakseli se kärry ja veturi telivetoinen ja pitkä ku nälkävuosi. Ainakin 3.5m pääakseliväli siis.
Siinä on ollu rekisteriotteessa virhe. Suomessa ei ikinä ole ollut normaaliliikenteessä 2-akselisella telillä yli 20 tonnin telipainoa eikä yksittäisellä akselillakaan yli 10 tonnin akselipainoa (pl. vetoakseli). Ja pitkäänhän oli viisakselinen ppv-yhdistelmä rajattu max 44 tonnia, vaikka muuten olis tullutkin isommat painot. Sitä en muista, että koska se jäi pois.
Ja pitkäänhän oli viisakselinen ppv-yhdistelmä rajattu max 44 tonnia, vaikka muuten olis tullutkin isommat painot. Sitä en muista, että koska se jäi pois.
Eikös se muuttunut syksyllä -97 kun moduulit tulivat
Mä en muniani laita pantiks ennenku varmistan mut muistaakseni ao. langedorfil päästää 46t noil pidempi akselivälisil.Mä yritän varmistaa huomiseks muuten se menee maanantaihin.2kpl 3-akselisia Panav-merkkisiä ja sit on yks vanha 2-akseline Langendorf ja yks todella vanha omavalmiste, kuulemma johonki vanhaan konttikärryyn heitetty lava ja kaatosaranat mut on silti kaikkein vakain kipattava mut onse painavinki.
Mites tommonen venyvä 2aks siirtoteli kärry. Vai painaako se sit vastaavasti niin paljon että se 2tn hyöty uppoo siihen venytys systeemiin..