0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Kokkolan kansallispukuun puetun junan kanssa opetettiin etä kun kärryn ja vasikan välistä päivä pilkahtaa niin sitten meni jotain rikki. Kyllä se lentokentän vaati uukkarin tekemiseen
Tuntuu riippuvan vasikan aisan pituudesta, tänää oli vasikka liki 90 asteen kulmassa eikä mikään osunu mihinkään eikä mitään särkyny.
18,75 on just sopiva täysperän
Mä oon samaa mieltä, vielä kun saatais "Norjan painot" niin ajaminen olis helpompaa.
Ei oo, ei saa täysiä painoja Suomessa eikä Ruotsissa.
Jatkettava aisa vaan niin johan onnistuu.
Toki se sit onnistuu, mutta mitta on jo eri.
ammattitaidon puutetta jos pitää olla noin lyhyt
eivät viel tajunneet et tossa säästää sekä kuljetusliike et huolitsijat, vähän halvemmalla hinnalla ku pystyvät ajamaan kontteja ku ei tartte pelkän tyhjän kontin kaa pahemmin ajella...
Huolitsijat tais olla vaa aika ihmeissään ton kaa eikä kauheesti löytyny innostusta tollaseen, eivät viel tajunneet et tossa säästää sekä kuljetusliike et huolitsijat, vähän halvemmalla hinnalla ku pystyvät ajamaan kontteja ku ei tartte pelkän tyhjän kontin kaa pahemmin ajella...
Kun kuulin yhdistelmän hinnan niin mun mielestä konttirahdin hintoja pitäis nostaa että sen saa maksettua. Yhdistelmän suunnitelleelle firmalle hinta on tietenkin eri koska se on prototyyppi.
Niin no eihän noi sideloaderitkaan ilmasia oo (vetopyödällä & vetokidalla ~350 000€ ), saa jokusen kontin ajaa et saa maksettua ...
Ne on vähän erikoishommia niin hintakin on vähän parempi mutta jos teet normi konttihommia yhdistelmällä jonka hinnalla saa 5 tavallista konttiruotoa niin onko se järkevää?
On se silloin jos ne 5 puolikasta ei tuota mitään mutta se yksi auto jossa on kaksi kalliimpaa kärryä jättää kumminkin jonkun sentin omaan taskuun...
"kontin ajolla rikastuu helposti! -mutta vähän"