Kirjoittaja Aihe: Apua tarvitaan sivuston kanssa!  (Luettu 19934 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa apksfi

  • Apumies
  • *
  • Viestejä: 2
  • Sukupuoli: Mies
Apua tarvitaan sivuston kanssa!
« : 18-01-2012, 23:21:10 »
Tervehdys kaikille rahtihemmoille!

Olen Aki Pouta, asun Jyväskylässä ja ikää on nyt 22 vuotta. Pidän netissä omaa sivustoa. Se painottuu tieliikenteeseen ja sisältää muun muassa blogin, gallerian ja lukuisia hyödyllistä tietoa tarjoavia kirjoituksia. Itsekin olen ammatiltani yhdistelmäajoneuvon kuljettaja, ja toisaalta kiinnostus alaa kohtaan onkin ollut nettisaitin inspiraation lähteenä.

Sivuston tarjonta on jaoteltu osioihin, joista yksi on nimeltään Raskas kalusto. Se tarjoaa sisältöä isoista autoista kiinnostuneille. Osio on vielä tarjonnan puolesta lapsenkengissä, mutta olen suunnitellut vähän kaikenlaista sisältöä. Saitin nimi on apks.fi ja sitä voi käydä katselemassa osoitteessa www.apks.fi, Raskas kalusto -osioon pääsee suoraan tästä. Joillekinhan saitti voi olla jo tuttu.

Miksi tämä sivusto?
Netti on tänä päivänä paljon käytetty tiedon lähde ja toisaalta monelle hyvä paikka viettää aikaa. Olen suunnitellut Raskas kalusto -osiosta paikkaa kaikille raskaasta kalustosta kiinnostuneille ja erityisesti alasta tietoa etsiville. Perimmäinen tarkoitus olisi korjata suuren yleisön vääriä käsityksiä alasta ja sillä toimivista tekijöistä sekä tietoa ja tarinoita antamalla edistää tulevaisuuden tekijöiden löytymistä. Periaate on "alan ihmisiltä ulkopuolisille", ei pelkästään "alan ihmisiltä alan ihmisille", eli tarkoitus on siinä mielessä vääntää rautalangasta ja tarjota perusasioitakin. Kaiken tiedon ohella voi esimerkiksi katsella ja ladata kuvia; galleria on jo nyt tarjolla.