0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Moro! Kertokaas miten yleensä tukkirekkahommat hoidetaan. Ajetaanko 2-vuoroa? Vkonloput? Tuleeko pitkiä päiviä? Joutuuko nukkuun autossa? Tuleeko useasti sakkokiekkoja? Onko yleensä vakio haku/purkupaikat? Ja muutenkin mimmosta hommaa on, verrattuna muuhun rahtaamiseen.Jos ees johonkin kohtaan sais vähän tietoa. Tänx
Paljon juuri kiinnostaa tuo pysyykö tunnit TES:n mukaisena. Tyyliin 80h/2vko. Tuntuu vaan olevan aika yleistä kuljetuspuolella, että painetaan jatkuvasti ylityötä ja unohdetaan vapaa-aika. Sellanen taas ei sovi mulle kun arvostan tota vapaa-aikaakin Schenkkerin alihankkijat helposti vetää yli 15h päiviä...elikkä sakkokiekkoja viikottain pukkaa. Aika vehkeestä. Ei tommonen raskastyö haittais, kuhan ei olis kamalasti turhia ihmiskontakteja, kun olen aika epäsosiaalinen hemmo Sitä kans katellu, että todella vähän näkee täällä Turun suunnalla noita tukkipenojen vapaita paikkoja. Meneeköhän noi tukkihommat enemmän puskaradiolla?
Käsittääkseni autot pyörii paljon ihan 2 tai 3 ukon voimin läpi vuorokauden ja talon puolesta on ns. vaihtoauto, jolla mennään ajokin luokse kuskin vaihtoon. Viikonloppuja ei ilmeisesti varsinkaan kiireisempään aikaan noteerata, mutta palkkauskin on hyvälle miehelle varmasti kohdallaan johtuen kuskipulasta.
Tuttava kerto pari viikkoo sitte ettäå Pietarsaaressa on lopettanu kaheksan tukkikuskia yhtäaikaa. Viikot ajetaan tehtaalle ja viikonloput täytetään junia. Riippuu tietty tapauksesta, mua kiinnostas ainaki ruveta pöllikuskiksi.
Kannattaa ainakin käydä koittamassa, jos kiinnostusta riittää ja uskoisin palkankin olevan kohdallaan, jos kykyjä riittää ja miks ei riittäis
Hyvät hermot jos on, eikun pinolle vaan Aikoinaan tuli muutaman tutun mukana pyörittyä, ja ajeltua silloin tällöin kuormia, niin ainakin minä totesin sen hermoja vaativaks hommaksi Silloin ei noi autojen tietokoneet ollut sitä mitä tänä päivänä, eikä pomojen ohjeetkaan ollut aina ihan just jetsulleen Siltikin itseä vähän kanssa himottais lähtee uudelleen oppiin, olis vähän vaihtelevampaa kuin tuo hakkeen ja purun ajo. Tutulla on vaan pilkeissä kaks-vipusia, ja kun itse aikoinaan oppi neli-vipuseen--->vahinkojen määrää ei uskalla arvioida No eiköhän siihekin oppisi tällä iällä vielä Eli kokeilemaan vaan, ihmisten keksimä homma se on sekin
Yks eteläsuomalainenkin tuttu kertoi saaneensa huippuhommia, kuormia saa viedä sitä tahtia kun ehtii, vaikka viikonloppuna. Puunajoa tuntevat varmaan tietävät, kenen ajoista on kyse, siis tuolla Lahden seutuvilla...
Eiku sitä V-kirjaimella alkavaa suurta yritystä tarkoitin. Tuttu yrittäjä ajoi ennen vuosikymmeniä UPM:n ajoja mutta lopetti siellä ja ajaa nyt tämän toisen yhtiön ajoja omaan tahtiinsa ja oli tyytyväinen ainakin viimeksi kun turistiin.
Nii ja tosta kuljetuksien katteitte pienuudest on renkien aivan turha murehtii. V...Tu se meijän vika o jos firmat polkee kilpaa hintoi, niitten ainoat tinkimis varat on kuljettajan palkka ja työ ajat! Ja tottakai isännät haluu "valmiita" kuskeja. Oon pirun monta alottelijaa joutunu opettaa aikanaa jakohommiin, ihmisil on todella suuret erot siinä kuin nopeest hiffaa iha helpotki hommat. Osa oppii kahes päiväs osa ei kahes kuukaudeska. (ja se on liikaa) ei kukaa seppä syntyessää o, mut kyl itsenäisee työhö pitäs pystyy viikon reenamise jälkee. Ni ja sit o viel nä tapaukset ku saa rystyset valkosena puristaa jostaa mist vaa saa kii koko päivän ku pelottaa kyydis ni pe...Keleest.
voi himputti.. onko tukkihommat loppuneet kokonaan kun viesteistä puuttuu tekstit?.... Pressaaaaa tai joku modesteriiiiii!
Voisitko Pressa palauttaa noita viestejä?
Mode ei kelpaa??? Ääkköset palautettu