Kirjoittaja Aihe: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut  (Luettu 326496 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sale

  • Maantiekiitäjä
  • *
  • Viestejä: 342
  • Sukupuoli: Mies
  • Titteli: Rahtari
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #88 : 14-09-2009, 23:26:15 »
Kyllä ne naiset aina osaa hämmästyttää:D

 :hide: Ei vaineskaan
"Kunnon rahtimies osaa käyttäytyä hyvin jos on tarpeen, ja huonosti jos kerjätään."

Poissa Minzza

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 173
  • Sukupuoli: Nainen
  • Ikkunakyltti: Minna (+musta kissa)
  • Titteli: Duunari
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #89 : 15-09-2009, 17:58:57 »
Kyllä ne naiset aina osaa hämmästyttää:D

 :hide: Ei vaineskaan

Mulla ei sitä kaulinta edelleenkään oo mut jos tuo tarkoitti et naiset ei osaa muuta kun kiukutella NIIN....  :vihel: :koff: :backtopic:
Maanteiden villikissa... Kesytetty!

Poissa Saunis

  • Valvoja
  • *
  • Viestejä: 2149
  • Sukupuoli: Mies
  • Kurakenkärahtari
  • Ikkunakyltti: Saunis
  • Työajokki: R580.
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #90 : 21-09-2009, 22:53:43 »
On kyllä niin tuttua tuo, yks rouva meinas että mun pitäs kantaa kilometri paneelia autotalliin kun en saanu sitä nosturilla ovesta sisään, no kun oli muutakin kiirettä niin en jääny kanniskeleen, vaikka siitä rahan ois saanukki. Eukko rupes siinä mesoon että hän soittaa nyt saman tien miehelleen ja kertoo mun asiakaspalvelusta, tuumasin että ei muutakun soitat, ei menny ku minuutti niin äijä heilahti mersulla pihaan ja katteli ku laitoin nosturia nippuun ja kysy mikä ongelma. Sanoin ettei mahu nosturilla ovesta sisään enkä kerkiä kanniskeleen, ukko siihen että eihän tuo tietenkään onnistu hiiapilla eikä sun niitä tarvii kantaa,että kyllä hän ne ite hoitaa sisään. Ja eukko naama happamana kuunteli vieressä, hymyilin vielä sille aurinkoisesti ku peruutin pois pihalta.

Harvoin asiakas itse on mulle mesoanut.
Mutta muutaman kerran joku ULKOPUOLINEN on tullut vittuilemaan, komentelemaan, huutamaan, tööttäilemään ja mitä kaikkee... vain kun olen ollut edessä, purkanut tavaraa kielletylle paikalle(???), yms selityksiä. Ja yksikään noista ei ole ollut "oikealla" asialla, vaan ilmeisesti kun mun auto ollut väärässä paikassa tai jotain joka on kaatanut sen kupin ja sit alkanut vuodattaan sitä mun niskaan.

Itselläni menee joskus melkein koko loppupäivä vituille jos joku laittaa oikein hankalasti.
Ite koittaa tehdä työt kuiteski niin hyvin ku pystyy mut eihän sitä aina pysty kaikkia miellyttämään.
Pitää aina odottaa odottamatonta.  Toisaalta jos aina odotat odottamatonta, ei se ole enää odottamatonta. Jolloin olet alttiina oikeesti odottamattomalle koska et sitä odota.

Poissa JMTN

  • Rahtari
  • *
  • Viestejä: 114
  • Sukupuoli: Mies
  • Titteli: Pomo
  • Työajokki: 4 x V8= 2630hp
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #91 : 28-09-2009, 20:56:05 »
Harvoin asiakas itse on mulle mesoanut.
Mutta muutaman kerran joku ULKOPUOLINEN on tullut vittuilemaan, komentelemaan, huutamaan, tööttäilemään ja mitä kaikkee... vain kun olen ollut edessä, purkanut tavaraa kielletylle paikalle(???), yms selityksiä. Ja yksikään noista ei ole ollut "oikealla" asialla, vaan ilmeisesti kun mun auto ollut väärässä paikassa tai jotain joka on kaatanut sen kupin ja sit alkanut vuodattaan sitä mun niskaan.

Itselläni menee joskus melkein koko loppupäivä vituille jos joku laittaa oikein hankalasti.
Ite koittaa tehdä työt kuiteski niin hyvin ku pystyy mut eihän sitä aina pysty kaikkia miellyttämään.
Itsellä menee suurin osa vittuilusta toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, jos se ei ole aikanaan, niin sitten päästän pirun irti.
Elämästä ei selviä hengissä.
Sääli on sairautta.
Parempi 50 % jostain, kuin 100% ei mistään.

Poissa kpm

  • RAHTIHEMMO
  • *
  • Viestejä: 2136
  • Sukupuoli: Mies
  • Ikkunakyltti: KARI
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #92 : 29-09-2009, 10:37:10 »
Itsellä menee suurin osa vittuilusta toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, jos se ei ole aikanaan, niin sitten päästän pirun irti.

Juu sama täällä :hattu: useasti olen vielä ruennut nauramaan näitten hätähousujen ym. persjalkaisten vinkumiselle,sekös se niitä kiukuttaa vielä enemmän :hullu:

Poissa pillarisisu

  • Ammattiautoilija
  • *
  • Viestejä: 468
  • Sukupuoli: Mies
  • tupaukko
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #93 : 29-09-2009, 11:46:56 »
Juu sama täällä :hattu: useasti olen vielä ruennut nauramaan näitten hätähousujen ym. persjalkaisten vinkumiselle,sekös se niitä kiukuttaa vielä enemmän :hullu:
mökki muilta kapeilta teitä lastatessa tie on monesti tukossa, siihen sattuvista autoista suurinosa odottelee, jokunen tulee kysymään asiallisesti vaikkakin turhaa että siirtäisinkö mutta sekaan mahtuu niitä päänaukojia,yleensä ne erottaa jo kävelytyylistä. Niille annan kyllä takaisin,se virkistää kehoa ja mieltä. 
Vegaani on muinaissuomea ja tarkoittaa huonoa metsästäjää

Poissa Beagle

  • Pikalähetti
  • *
  • Viestejä: 33
  • Sukupuoli: Mies
  • Ikkunakyltti: JUHA
  • Titteli: Rahtari
  • Työajokki: Scania R500
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #94 : 10-10-2009, 19:11:34 »
Kovalaisen terminaali Oulu. Ei oo kyllä liialla tilalla pilattu. Piha on harvinaisen ahdas, saa useemman kerran ottaa eessun taassun ennen ku saa edes jotenkii siltaan kiinni.  :vihel:

Onnea vaan heille ketkä siellä työtään tekee  :hattu:

Todellakin perse paikka.. Pari kertaa viikossa joutuu käymään, Vaikkei tarviikkaan kun pelkällä 12m nupilla siellä käydä niin ahistaa silti ja hyvä kun sillä sinne sopii, saati sitten jollakin yhdistelmällä.

Poissa Raimo

  • Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1050
  • Sukupuoli: Mies
  • Ikkunakyltti: Raimo
  • Työajokki: Scania R560 -11
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #95 : 10-10-2009, 19:21:01 »
Freight Watchers Koivuhaantie 2-4 Vantaa... Jos kerran tehdään uusi terminaali niin olisivat sitten jättäneet varaston pari lavapaikkaa pienemmäksi... meinaan olisihan se kiva että edes puolikkaalla mahtuisi pihalla ympäri... :vihel: :heko:
Jaa, kyl´ne on hullui...

Poissa koppis

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 185
  • Sukupuoli: Mies
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #96 : 10-10-2009, 20:56:04 »
Onkös kukaan hakeny rullia myllykoskelta :vihel:
Rankka työ vaatii rankat huvit

Poissa Väksy

  • Maantiekiitäjä
  • *
  • Viestejä: 286
  • Sukupuoli: Mies
  • Ujot ja hiljaiset pojat Ry
  • Titteli: Juitsari
  • Työajokki: VW Derby
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #97 : 10-10-2009, 23:09:25 »
Onkös kukaan hakeny rullia myllykoskelta :vihel:
en oo hakenu, päätylappuja tuli tuotuu monta kertaa... Eka piti käydä ilmoittautumassa keskusvarastolla, sitte ajella laituriin oottelee. Joskus tuli 5 minuutin odottelun jälkeen, joskus meni tuntikin......

Poissa Vanaja

  • Ajoneuvos
  • *
  • Viestejä: 940
  • Sukupuoli: Mies
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #98 : 10-10-2009, 23:14:08 »
Freight Watchers Koivuhaantie 2-4 Vantaa... Jos kerran tehdään uusi terminaali niin olisivat sitten jättäneet varaston pari lavapaikkaa pienemmäksi... meinaan olisihan se kiva että edes puolikkaalla mahtuisi pihalla ympäri... :vihel: :heko:
Joo tää on oikein suunnittelun kukkanen. Tosin täytyy mainita että pihasta piti päästä alunperin suoraan meiramitielle (eli piti tulla portti siihen) mutta Vantaan kaupunki halusi rakentaa viheralueen siihen joten portti jäi tulematta... Voi liukkailla olla mielenkiintoinen paikka... :vihel:

Poissa uusiesko

  • Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1089
  • Sukupuoli: Mies
  • Titteli: Duunari
  • Työajokki: Lenovo T430
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #99 : 11-10-2009, 00:55:34 »
Onkös kukaan hakeny rullia myllykoskelta :vihel:

Viimeksi perjantaina, yritin sua tähystää mutta näin vain 5 sun kolleegaa...  Jos ei odottelua oteta huomioon (mulla oli pe iltapäivällä tilanne se että aivvvan sama miten kauan menee...) niin homma toimii suht hyvin ja paperikuormista rahditkin on vähiten pielessä.  Ehkä suuret kansainväliset konsernit eivät ole paperialallakaan hyvä asia?
-Teemu-
E bor väl e lite pisshuuv i allihop oåv ås.

Poissa koppis

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 185
  • Sukupuoli: Mies
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #100 : 11-10-2009, 01:22:14 »
Viimeksi perjantaina, yritin sua tähystää mutta näin vain 5 sun kolleegaa...  Jos ei odottelua oteta huomioon (mulla oli pe iltapäivällä tilanne se että aivvvan sama miten kauan menee...) niin homma toimii suht hyvin ja paperikuormista rahditkin on vähiten pielessä.  Ehkä suuret kansainväliset konsernit eivät ole paperialallakaan hyvä asia?
Perjantaina tulin vasta ilta kuudelta töihin :hattu:

Nyt siellä on homma alkanu toimia joteenkin kun trukkikuskeilla on löytynyt jostain motivaatiota :vihel:
Silti 4-5 tuntia ole mikään ihmeellinen odotusaikajotkut vieraat ovat joskus jonottaneet kahdeksankin tuntia :tukka:
Rankka työ vaatii rankat huvit

Poissa uusiesko

  • Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1089
  • Sukupuoli: Mies
  • Titteli: Duunari
  • Työajokki: Lenovo T430
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #101 : 11-10-2009, 08:55:42 »
Perjantaina tulin vasta ilta kuudelta töihin :hattu:

Nyt siellä on homma alkanu toimia joteenkin kun trukkikuskeilla on löytynyt jostain motivaatiota :vihel:
Silti 4-5 tuntia ole mikään ihmeellinen odotusaikajotkut vieraat ovat joskus jonottaneet kahdeksankin tuntia :tukka:

Olin kuuden jälkeen vielä siellä köyttämässä kuormaa...  Jokaisella paperitehtaalla on trukkikuskeille löytynyt motivaatiota, kai nuo YT-rallit hieman säväyttävät kun Paperiliitto ei enää sanele kaikkea eikä Ahonen ole Jumala.  En ole tuolla kovin pitkään joutunut odottamaan, eikä muutkaan meidän ringissä ole siitä valitelleet.  Yksi pahimmista venttapaikoista meillä lienee Walki-Visa Valkeakoskella, siellä menee joskus aikaa, usein se kyllä johtuu ihan ruuhkasta.  Tervasaaressa sai joskus kanssa odottaa oikein huolella kun tahti oli lastaus-kahvi-lastaus-ruoka-lastaus-kahvi-lastaus-vuoronvaihto...mutta kai se maaginen kirjainyhdistelmä YT on saanut hyppäämään, saattavat ehtiä lastata parikin autoa katoamisten välillä.
-Teemu-
E bor väl e lite pisshuuv i allihop oåv ås.

forssi83

  • Vieras
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #102 : 11-10-2009, 10:41:42 »
Onkös kukaan hakeny rullia myllykoskelta :vihel:
kerran käynyt ja samantein sain kuorman päälle  :hattu:

Poissa Johannes Kostaja

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 190
  • Sukupuoli: Mies
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #103 : 11-10-2009, 12:13:55 »
^mä oon käyny myllykoskella useinki, jos siis puhutte anjalankoskesta.
eiku anteeks kouvolasta..
asunu siellä monta vuotta, ja mutsi pitää pubia siinä kirkon nurkalla.  :vihel:
I know i´m going to hell. But at least ALL my frieds are there.

Jason666 --> Johannes Kostaja.

Poissa Jukka

  • Pikalähetti
  • *
  • Viestejä: 46
  • Sukupuoli: Mies
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #104 : 11-10-2009, 15:43:10 »
Metsälässä kiitolinjan terminaali, iltaisin aika ahdasta täysperällä kärryä tunkee laituriin (useita kirosanoja siinä pihassa varmasti huudettu), mut olipahan peruutus harjotusta

Yhdyn edelliseen lausuntoon. Tällä viikolla kahdeksan käyntiä täysperällä...
Tuleepahan ainakin liikuntaa kun muutaman kerran käy katsomassa lähempää sitä vaunun perän paikkaa suhteessa naapureihin kun peileistä ei näe, ainakaan oikeanpuoleisesta kun mahtuu vain kulmaperuutuksena ja tilaa on siinä puolisen metriä molemmin puolin. Kun sais edes peruuttaa suorana...

Lisäys: Henkilöstöstä ei minulla ole pahaa sanottavaa, eivät edes kovin näkyvästi ole virnuilleet peruutusharjoituksillenikaan. :laugh:
« Viimeksi muokattu: 11-10-2009, 15:48:31 kirjoittanut Jukka »

Poissa Tönttönen

  • Pikalähetti
  • *
  • Viestejä: 65
  • Sukupuoli: Mies
  • kolmen kontin kierrättäjä
  • Ikkunakyltti: JUHO
  • Työajokki: VOLVO FH
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #105 : 11-10-2009, 15:59:06 »
Launeen isot "automarketit". Ei nyt aivan mahdottomia, mutta paremminkin voisi olla.

S-ryhmällä on hyvät laiturit ja tilava takahuone, vaan sinne laituriin saa pakittaa kulkuväylän keskeltä kulmaan kärryn kanssa. Laiturien ovissa jatkuvasti vikaa ja valot ei montussa toimi koskaan. Tilaa on kyllä tarpeeks muttei liikaa. Pari kertaa on tullu kärryn tai auton kulmalla vähän siirrettäviä liikennemerkkejäki vissiin tökittyä kun ei nää kulman taa. Sen verran siinä on tien tukkona että saa niitä henkilösuhaajia varoo koko ajan, kun eivät oikeen malta oottaa.

Ja sitten se K-ryhmän paikka. "Laiturissa" vaan nostohissipaikka ja kaks paikkaa maantasalla pienen korokkeen kera, eikä pääse mistään suoraan pakittaa, kun tulee parkkipaikan reunat ja tie vastaan. Kärryä saa hinkata ihan ihme kulmasta siihen ja jos kärryn saa tarpeeks lähelle hissin lippaa niin joko ei mahdu takaovet auki kunnolla tai auto jää niin vinoon, ettei oo toivookaan katkasta. Tavaratkin saa roudata kaikki eri puolille varastoa ja pumppukärryjä saa ettii aina eri paikasta.

Ainut plussa oikeestaan molemmissa mukava henkilökunta ainakin toistaseks.

On noihin jo tottunu mut vähän olis taas suunnitteluvaihees insinöörit voinu miettii miten sinne isolla autolla mennään.
Poika istui kivellä, Rekka kiisi valtatiellä, Poika tuijotti sen perään, Kunnes ei kuullut enää ääntäkään,

Sinä yönä heistä tuli ystäviä

Poissa anne74

  • Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1213
  • Sukupuoli: Nainen
  • Titteli: Eläkeläinen
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #106 : 11-10-2009, 19:22:19 »
Olin kuuden jälkeen vielä siellä köyttämässä kuormaa...  Jokaisella paperitehtaalla on trukkikuskeille löytynyt motivaatiota, kai nuo YT-rallit hieman säväyttävät kun Paperiliitto ei enää sanele kaikkea eikä Ahonen ole Jumala.  En ole tuolla kovin pitkään joutunut odottamaan, eikä muutkaan meidän ringissä ole siitä valitelleet.  Yksi pahimmista venttapaikoista meillä lienee Walki-Visa Valkeakoskella, siellä menee joskus aikaa, usein se kyllä johtuu ihan ruuhkasta.  Tervasaaressa sai joskus kanssa odottaa oikein huolella kun tahti oli lastaus-kahvi-lastaus-ruoka-lastaus-kahvi-lastaus-vuoronvaihto...mutta kai se maaginen kirjainyhdistelmä YT on saanut hyppäämään, saattavat ehtiä lastata parikin autoa katoamisten välillä.
-ot- Ai saa_ana ku minuu v_tuttaa lukeakki tollasesta!!!!!!! Iha oikeen kun alkaa nuo nk suojatyöpaikat karsiutua rötväileviltä !!!!! -ot-
sisimmässään ikuinen yhdistelmän kuljettaja, vaikka elämä asetti esteen tehdä sitä työnä

Poissa uusiesko

  • Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1089
  • Sukupuoli: Mies
  • Titteli: Duunari
  • Työajokki: Lenovo T430
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #107 : 11-10-2009, 19:27:11 »
^mä oon käyny myllykoskella useinki, jos siis puhutte anjalankoskesta.
eiku anteeks kouvolasta..
asunu siellä monta vuotta, ja mutsi pitää pubia siinä kirkon nurkalla.  :vihel:

Oisit aiemmin kertonut, olisin voinu jäädä viettämään pe iltaa siihen, näytti olevan sopivia parkkipaikkojakin ihan vastapäätä  :hullu:  No, otettiin puhelinkalsarikännit kaverin kanssa, joka olisi voinut tulla Korian peukulle kun kerran oli menossa Myllykoskelle lastaamaan...
-Teemu-
E bor väl e lite pisshuuv i allihop oåv ås.

Poissa jabatus

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 221
  • Sukupuoli: Mies
  • Titteli: Rahtari
  • Työajokki: Volvo Fh 540
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #108 : 11-10-2009, 19:28:41 »
Gigantit on kans aika mielenkiintoisia... muutamat hyviä, toiset taas aiwan sieltä ja syvältä.....

Poissa uusiesko

  • Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1089
  • Sukupuoli: Mies
  • Titteli: Duunari
  • Työajokki: Lenovo T430
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #109 : 11-10-2009, 19:36:05 »
Gigantit on kans aika mielenkiintoisia... muutamat hyviä, toiset taas aiwan sieltä ja syvältä.....

Siellä on joku arkkitehti joka olisi pitänyt ampua jo kauan sitten.  Pienellä asialla voidaan pilata paljon.  Esimerkiksi Lielahti, jos laituri olisi eri kulmassa siten että siihen saisi peruuttaa jokseenkin seinän suuntaisesti, paikka olisi loistava.  Nyt suoran linjan tiellä on julmetun iso sähkötolppa, ja väärältä puolelta kammetaan.  Kotkassa jos olisi peruutuslinja enemmän  oikealla, saisi tulla suoraan tai omalta puolelta.  Kalevassa linja muutaman asteen vasemmalle niin ei tarvitsisi nuolla seinää.  Suomenojalla laituri viistosti siten että linja tulisi oikealta, saisi peruuttaa suoraan.  Lommilassa jos maalaisivat edes viivan laiturin vasemmalle linjalle.  Raision megassa en ole vielä käynyt mutta kuulemma sekin on arkkitehdin pilaama.

Muutenhan useimmat Gigantit ovat aivan hyviä purkupaikkoja noin henkilökunnan puolesta, niissä paikoissa missä kuski joutuu töihin ovat kyllä sitten muuten mukavia, eivät pienestä kitise.  Parhaissa paikoissa kuskin tehtävä on pysyä pois alta  :koff:
-Teemu-
E bor väl e lite pisshuuv i allihop oåv ås.