0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Molemmissa on omat "hyvät ja huonot" puolensa. Molempia on tullut ajettua, mutta ehkä toipuolikas kuitenki sopii käteen paremmin.
Molempia olen kokeillut, mutta pääasiassa täysperällä on leipä tullut pöytään, eli vastauksena on pakettiauto, joka on leppoisa peli kurvailla ja saa ajaa
Niinpä niin... pakettiautolla on "leppoisaa" kurvailla...
Eipä tuollaisella täyspitkällä saa ajaa sillee et on vaan kärrys kuorma... Eikä se kyllä liukkaalla liikukaan niin... Siis nyt tarkoitan täyttä kuormaa. Hiukan saa olla kyllä, itse en pidä jollei ole vetoautos kuormaa. Ja näihin vertailuihin, puolikkaalla olis huomattavasti helpompi peruutella, mutta, mutta... kun tuli tuollainen vajaamittainen "täyspitkä" hommattua ni sillä mennään. Liukkaalla tyhjä kärry on kamala jarrutella, (ei oo ABSeja) pakkaa heti poikittain. Senkin oppii nopeasti muistamaan... En oo kyl huomannu et ohjaus muuttuis raskaammaks kuormalla, mut peruuttaminen teli alhaalla on vaikeampaa kuin teli ylhäällä. Ja sit kun on pitkä akseliväli se aiheuttaa ongelmia ahtaissa paikoissa. Ja kaikkihan ne on hiukan erilaisia, näin toivottomana peruuttajana pitää vain tyytyä yhteen autoon et saa sen edes johenkin. (Yhtään kuormaa ei ole jäänyt viemättä.. )
Kyllä mä tykkään, mutta ennen eläkeikää käyn kyllä verestämässä muistoja ja ruinaan keikan täysperällä, vaikka ihan lähellekin
Ei toi ollu mitään piruilua sulle, että pakulla on "lepposaa" ajaa, vaan... ihan samoilla linjoilla mennään
miten se tollee meni pötköön.
puimuri akselisella peruuttaminen ei ooo vaikeampaa ku tyhjällä autolla.tosin ite jos saisin valita kieltäisin akselin kokonaan.
Täyspitkistä en kyllä osaa sanoa mitään muuta kun sen, että niis on noit nivelii pikkusen enempi ja vaatii tosiaan lentokentän.. Ja sen verran muistan, et ohjaus muuttuu tosi raskaaks, ku auto on lastattu täyteen.Mua on kauhistuttanu tarinat siitä, et ku vetoautos ei o paljoo painoo ja ku kärry lähtee ohjaamaan vetoautoo.., empä haluais olla niis puikoissa.
se oli suhteellisen raskas ohjastaa taaksepäin, keventäjästäkä ei liiemmin lohtua ollu.
Teli kanittaa aika hyvin vastaan, varsinkin jos on paripyöräsellainen
Kumman kieltäisit? Teliakseli vai "puimuri"akseli vai molemmat?
kääntyvän telin kolmiakselisessa autossa.
syystä että???
kyllä se on minun mielestä melko vempula talvi keleillä,ympyröissä ja risteyksissä,muutaman kerran on meinannu tulla oma kärry kylkeen ja mitään ei oo tehtävissä jos kärry lähtee pukkaan tuommosta autoakun pitoa ei oo kun vetosilla.