Kirjoittaja Aihe: Hiton hyviä purkupaikkoja/asiakkaita,paikkoja joissa homma toimii.  (Luettu 220351 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Rahti77

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 148
  • Sukupuoli: Mies
  • Talousihme
  • Ikkunakyltti: Rahtarit ja kukat
  • Titteli: Rahtari
  • Työajokki: Volovo
Pari kertaa nyt käyny Uudenkaupungin Yaralla apulantaa lastaamassa, hyvä ku ehtii liinan pujottamaan suursäkkien lenkistä läpi kun tuo jo seuraavia kyytiin :soo:
Turvallisuusluento oli ekakerralla melkonen, tänään kysy vaan että ootko käyny ennen, ja löi laput ja kaasunaamarin käteen :hattu:
Purkukin kävi Lahden Maatalouspirkassa sujuvasti :hattu:
Kylähullun paperit löytyy.

Poissa make81

  • Maantiekiitäjä
  • *
  • Viestejä: 368
  • Sukupuoli: Mies
  • Ikkunakyltti: MAKE
  • Titteli: Rahtari
  • Työajokki: R500
Pari kertaa nyt käyny Uudenkaupungin Yaralla apulantaa lastaamassa, hyvä ku ehtii liinan pujottamaan suursäkkien lenkistä läpi kun tuo jo seuraavia kyytiin :soo:
Turvallisuusluento oli ekakerralla melkonen, tänään kysy vaan että ootko käyny ennen, ja löi laput ja kaasunaamarin käteen :hattu:
Purkukin kävi Lahden Maatalouspirkassa sujuvasti :hattu:
Kaasunaamari??  ???
No kato v*ttu feisbuukista.

Poissa pönttö

  • RAHTIHEMMO
  • *
  • Viestejä: 1986
  • Sukupuoli: Mies
  • Ikkunakyltti: ERIK tai OH6FBW
  • Titteli: Pomo
  • Työajokki: Scania tai Vito
Kaasunaamari??  ???
Tarkoittanee pakohuppua

Poissa Saunis

  • Valvoja
  • *
  • Viestejä: 2149
  • Sukupuoli: Mies
  • Kurakenkärahtari
  • Ikkunakyltti: Saunis
  • Työajokki: R580.
Ei se enää niin hyvä paikka oo hakee, kuin sillon kemiran aikaan. Tiukkojen sääntöjen takia sieltä paikasta lähti se rentous pois. :/
Pitää aina odottaa odottamatonta.  Toisaalta jos aina odotat odottamatonta, ei se ole enää odottamatonta. Jolloin olet alttiina oikeesti odottamattomalle koska et sitä odota.

Poissa Rahti77

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 148
  • Sukupuoli: Mies
  • Talousihme
  • Ikkunakyltti: Rahtarit ja kukat
  • Titteli: Rahtari
  • Työajokki: Volovo
Tarkoittanee pakohuppua
No joku p##keleen suojus kuitenkii...
Nuo turvamääräykset lähinnä huvittaa, ne portaat ym jonninjoutava :koff: :koff: :koff:
Kylähullun paperit löytyy.

Poissa Saunis

  • Valvoja
  • *
  • Viestejä: 2149
  • Sukupuoli: Mies
  • Kurakenkärahtari
  • Ikkunakyltti: Saunis
  • Työajokki: R580.
No joku p##keleen suojus kuitenkii...
Nuo turvamääräykset lähinnä huvittaa, ne portaat ym jonninjoutava :koff: :koff: :koff:

Saati ne valjaat. Oon 2x saanut ihan oikeesti kipiää niissä, kun ne onkin kesken liikkeen nypänny kiinni. Ekalla kerralla en saanu jalkoja maahan, niin kivisti palleista sen verran lujaa jotta kirosanat tuli kuin Jarkko Aholan laulamana.

Toisella kertaa oli jo jalka maassa mut se stoppas, repäs mut sivuttain niin et löin polveni nosturiin... Ja samalla taas otti vähän haarooväliin... Kummallakin kertaa kyl kerroin asiasta eteenpäin, mut tuskin se mitään vaikuttaa.
Pitää aina odottaa odottamatonta.  Toisaalta jos aina odotat odottamatonta, ei se ole enää odottamatonta. Jolloin olet alttiina oikeesti odottamattomalle koska et sitä odota.

Poissa Saunis

  • Valvoja
  • *
  • Viestejä: 2149
  • Sukupuoli: Mies
  • Kurakenkärahtari
  • Ikkunakyltti: Saunis
  • Työajokki: R580.
No joku p##keleen suojus kuitenkii...
Nuo turvamääräykset lähinnä huvittaa, ne portaat ym jonninjoutava :koff: :koff: :koff:

Saati ne valjaat. Oon 2x saanut ihan oikeesti kipiää niissä, kun ne onkin kesken liikkeen nypänny kiinni. Ekalla kerralla en saanu jalkoja maahan, niin kivisti palleista sen verran lujaa jotta kirosanat tuli kuin Jarkko Aholan laulamana.

Toisella kertaa oli jo jalka maassa mut se stoppas, repäs mut sivuttain niin et löin polveni nosturiin... Ja samalla taas otti vähän haarooväliin... Kummallakin kertaa kyl kerroin asiasta eteenpäin, mut tuskin se mitään vaikuttaa.
Pitää aina odottaa odottamatonta.  Toisaalta jos aina odotat odottamatonta, ei se ole enää odottamatonta. Jolloin olet alttiina oikeesti odottamattomalle koska et sitä odota.

Poissa Sante

  • Ajojärjestelijä
  • *
  • Viestejä: 4
  • Sukupuoli: Mies
Sea*ail Oy Tre. Homma toimii ja harvoin puolta tuntia pidempään on tarvinnu olla.

Poissa Rahti77

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 148
  • Sukupuoli: Mies
  • Talousihme
  • Ikkunakyltti: Rahtarit ja kukat
  • Titteli: Rahtari
  • Työajokki: Volovo
West@s Pihlavan saha, kyllä tuli puut sivakasti kyytiin perjantaina. Ja Valkon satama, yhtä sivakasti pois rattailta.
Kylähullun paperit löytyy.

Poissa IsoPaha-Heikki

  • RAHTIHEMMO
  • *
  • Viestejä: 4291
  • Sukupuoli: Mies
  • brummi-proletaari
  • Titteli: Duunari
  • Työajokki: Volvo FH
. Ja Valkon satama, yhtä sivakasti pois rattailta.

joskus sieltä lastannut lautaa, kesti jotain 4h. aivan perseestä.
Escucha el Oi!

Poissa Rahti77

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 148
  • Sukupuoli: Mies
  • Talousihme
  • Ikkunakyltti: Rahtarit ja kukat
  • Titteli: Rahtari
  • Työajokki: Volovo
joskus sieltä lastannut lautaa, kesti jotain 4h. aivan perseestä.

Purku siellä ainakin onnistuu aina, harvoin sieltä kai lankkua autoon takasin laitetaan :soo:
Kylähullun paperit löytyy.

Poissa Poke

  • Ajoneuvos
  • *
  • Viestejä: 1105
  • Sukupuoli: Mies
  • Titteli: Pomo
  • Työajokki: SA-Vihreät
Purku siellä ainakin onnistuu aina, harvoin sieltä kai lankkua autoon takasin laitetaan :soo:

Irtoperiin
Qualitas Potentia Nostra    Laadussa voimamme

Poissa BumbleBee

  • Apumies
  • *
  • Viestejä: 2
  • Sukupuoli: Mies
  • Titteli: Alasta kiinnostunut
Turun Pansiossa sijaitseva mehutehdas taitaa listalta vielä puuttua. Eli itse tykkään siellä käydä lastailemassa. Tilaa on pihassa hyvin, vaikka usein pystyy laituriinkin katkomaan. Pässejä riittävästi ja varaston henkilökunta asiallista. Toisinaan saa vielä purkin tai kaksi kainaloonsa kun lähtöä tekee.

Poissa Rahti77

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 148
  • Sukupuoli: Mies
  • Talousihme
  • Ikkunakyltti: Rahtarit ja kukat
  • Titteli: Rahtari
  • Työajokki: Volovo
Kaskisten satama,enemmän menee aikaa liinojen rullailuun ku purkamiseen aikaa.
Kylähullun paperit löytyy.

Poissa Kassu

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 155
  • Ikkunakyltti: Kassu
  • Työajokki: Scania R500
Tähän listaan pitää lisätä, entinen ppth, nykyinen Ruukki, Peräseinäjoki.
Ihan sama, ootko tuomassa vai viemässä, homma toimii aina hienosti.

Poissa Perälautanosturi

  • Ajojärjestelijä
  • *
  • Viestejä: 22
  • Sukupuoli: Mies
  • Ikkunakyltti: ei mtn
  • Titteli: Työnantaja
  • Työajokki: Renkaat&Ratti
Tiiä tätä oliko vain hyvä tuuri kun eka käynti, mutta Uponor Nastola niin aikaa ei kulunut kuin hetki ja jo oli kuorma päällä.

Poissa Mik@_75

  • Hemmodesteri
  • *
  • Viestejä: 1154
  • Sukupuoli: Mies
Tiiä tätä oliko vain hyvä tuuri kun eka käynti, mutta Uponor Nastola niin aikaa ei kulunut kuin hetki ja jo oli kuorma päällä.

Joo, oon siellä kahdesti, ekan kerran olin 9h ennenku alettiin lastaa,  net ei keksiny tuoda mulle kuormaa. Seuraaval kerral si het paremmin, ei menny ku 4,5h ennenku alotettiin. Arvosana 4-

Poissa Rahti77

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 148
  • Sukupuoli: Mies
  • Talousihme
  • Ikkunakyltti: Rahtarit ja kukat
  • Titteli: Rahtari
  • Työajokki: Volovo
Joo, oon siellä kahdesti, ekan kerran olin 9h ennenku alettiin lastaa,  net ei keksiny tuoda mulle kuormaa. Seuraaval kerral si het paremmin, ei menny ku 4,5h ennenku alotettiin. Arvosana 4-

 :koff: :koff: :koff: :koff:
Kylähullun paperit löytyy.

Poissa Liquidi

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 240
  • Sukupuoli: Mies
  • Löpökuski
  • Ikkunakyltti: Panu
  • Työajokki: Scania 560R
Yhden käyntikerran perusteella ei voi vielä varmasti sanoa, toimiiko hommat vai ei. Kemikaalihommissa käytiin Lilleströmissä Norjassa purkamassa/lastaamassa. Samassa pihassa oli muutama eri firma. Käynti kesti 1,5 - 36h. Aivan sama mikä alueen firmoista, mikä tuote, purku vai lastaus. Yleensä oli voittajafiilis jos aamulla tuli ja pääs ennen neljää iltapäivällä lähtemään..

Poissa Sale

  • Maantiekiitäjä
  • *
  • Viestejä: 342
  • Sukupuoli: Mies
  • Titteli: Rahtari
Kaskisten satama,enemmän menee aikaa liinojen rullailuun ku purkamiseen aikaa.
Tuo on kyllä kanssa oikein hyvä paikka käydä, varsinkin jos ei oo jonoa niin alle puol tuntia niin on lankkukuorma pois kyydistä ja liinat laitettu. Yks parhaista satamista mun mielestä  :hattu:
"Kunnon rahtimies osaa käyttäytyä hyvin jos on tarpeen, ja huonosti jos kerjätään."

Poissa Poke

  • Ajoneuvos
  • *
  • Viestejä: 1105
  • Sukupuoli: Mies
  • Titteli: Pomo
  • Työajokki: SA-Vihreät
Joo, oon siellä kahdesti, ekan kerran olin 9h ennenku alettiin lastaa,  net ei keksiny tuoda mulle kuormaa. Seuraaval kerral si het paremmin, ei menny ku 4,5h ennenku alotettiin. Arvosana 4-

Nyt kun Vaasan tuotanto siirtyi Nastolaan, niin se on mennyt entistäkin sekaisemmaksi... 1-6h menee aikaa, vaik vajaata kuormaakin hakisit
Qualitas Potentia Nostra    Laadussa voimamme

Poissa opTA

  • Pikalähetti
  • *
  • Viestejä: 33
  • Sukupuoli: Mies
  • Ikkunakyltti: OPTA
  • Titteli: Duunari
Turun Pansiossa sijaitseva mehutehdas taitaa listalta vielä puuttua. Eli itse tykkään siellä käydä lastailemassa. Tilaa on pihassa hyvin, vaikka usein pystyy laituriinkin katkomaan. Pässejä riittävästi ja varaston henkilökunta asiallista. Toisinaan saa vielä purkin tai kaksi kainaloonsa kun lähtöä tekee.
M@rli, ja vissiin €€kkesin puoli..? Ite käyn siellä harvasen päivä tai ainakin jokakerta kun Turussa tulee käytyä.
..well, you see that bright light at end of the tunnel. It ain't the heaven son. It's just a gun muzzle flare...