0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Nyt olis taas suuren saksalaisen junayhtiön norjan liikenteen ringissä tilaa uusille reippaille yrittäjille.
Juu aika hyvin hinnat laski. Ainakin Giganti ja SL-t*ans tjsp ottaa kaikki cempti autonsa pois.
Ai vaan nämä joilla on virolaiset kuskit...
Panssari lopettaa kans. Uudet kaverit ajaa kuulema 90senttiin.
Naamakirjastako kattelit...
Onko HCS kuinka tuttu ihmisille? Ei siis Esson nurkkapöydän tiimoilta, vaan työn, mieluummin jopa yrittämisen?Olisi mahdollisuus päästä skandinaavian / mantereen vetoon autoilijana, joten olisi kiva saada näkemystä keskustelujen taustalle. Saa laittaa myös yv. Tänks.
JaskaH, sähän olet yrittäjä ilmeisesti. Mitä sun kärryssä lukee?
Ei taida mitään isommalti lukea. Kapellien väri on punainen jos se jollekin kertoo jotakin.
Kyselläänhän hölömöjä kun mietitään kulurakenteita Ajosuorite karkeasti 300tkm/v runkolinjaa ja kuorman painot ~25-30tkg.-Millaisella tahilla renkaat kuluu / millaiset rengaskustannukset akselia kohden? -Kuinka paljon kannattaa varata paalua huoltoihin ja vakuutuksiin jotka sisältää siis pakolliset liikennevakuutukset, sekä työntekijälle ja kuormalle vakuutukset? Lähinnä jotta mitä tekee vuositasolla jotta voisivähän tarkemmin kartoittaa mm kilometritaksaa ym mistä rahansa saa. -Riittääkö 30% kuljettajan palkanpäälle kattamaan kaikki eläkemaksut sun muut? - Polttoaineista... Onko kuinka paljon ilmaa eri firmojen hinnoissa / tankkaus paikoissa? Määräytyykö litrahinta kuun asennon mukaan vai onko jotenkin sidoksissa ostettuun litramäärään vai ihan kiinteä hinta joka pomppailee +/- 0,10€Siinäpä niitä pikku viilauksia joita laskelmani kaipailisi