Kirjoittaja Aihe: unelmarekka  (Luettu 96849 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jussi

  • Hemmodesteri
  • *
  • Viestejä: 2647
  • Sukupuoli: Mies
  • Asfalttiprinssi
    • valokuvakansioni
  • Ikkunakyltti: JUSSI
  • Työajokki: Volvo FMX 540
Vs: unelmarekka
« Vastaus #22 : 20-05-2008, 20:48:01 »


Tässä se on! Usein tulee tuota Puhakan legendaarista F:ää nähtyä, mutta vieläkään en ole saanut kuvaa siitä. (Tuo kuva on siis lainattu.)

Poissa Raimo

  • Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1050
  • Sukupuoli: Mies
  • Ikkunakyltti: Raimo
  • Työajokki: Scania R560 -11
Vs: unelmarekka
« Vastaus #23 : 20-05-2008, 22:26:14 »


Tässä se on! Usein tulee tuota Puhakan legendaarista F:ää nähtyä, mutta vieläkään en ole saanut kuvaa siitä. (Tuo kuva on siis lainattu.)

Siinä on siisti peli... Puhakalla on kyllä muutenkin ollut vehkeet tosi siistit ja hillityn tyylikkäät  :tukka:
Jaa, kyl´ne on hullui...

Poissa Christian

  • Maantiekiitäjä
  • *
  • Viestejä: 368
  • Sukupuoli: Mies
  • Titteli: Eläkeläinen
Vs: unelmarekka
« Vastaus #24 : 20-05-2008, 22:32:54 »
Siinä on siisti peli... Puhakalla on kyllä muutenkin ollut vehkeet tosi siistit ja hillityn tyylikkäät  :tukka:
Ja minen päässy tyhjällä 470 Magnumilla jaloista pois... Meni Keljonkankaalla tuos kerran heittämällä mäessä ohi, tais olla vielä jonniverran kuormaa..

Poissa Jone

  • Rahtari
  • *
  • Viestejä: 90
  • Sukupuoli: Mies
  • Ikkunakyltti: Jone
  • Titteli: Rahtari
  • Työajokki: Volvo FH16
Vs: unelmarekka
« Vastaus #25 : 20-05-2008, 22:41:18 »


Tässä se on! Usein tulee tuota Puhakan legendaarista F:ää nähtyä, mutta vieläkään en ole saanut kuvaa siitä. (Tuo kuva on siis lainattu.)
puhakan maantie kiitäjä  :aamen: :aamen: :tukka: :tukka:

Poissa HC

  • Ajoneuvos
  • *
  • Viestejä: 996
  • Sukupuoli: Mies
    • Kuvia
  • Työajokki: Scania R500
Vs: unelmarekka
« Vastaus #26 : 21-05-2008, 03:46:18 »
Kauppilan autohajottamossa  :suru: Iha hienon näkönen peli, helmat sais mun mielestä ottaa pois mut muuten.

klik
Keep on truckin'

Poissa IsoPaha-Heikki

  • RAHTIHEMMO
  • *
  • Viestejä: 4291
  • Sukupuoli: Mies
  • brummi-proletaari
  • Titteli: Duunari
  • Työajokki: Volvo FH
Vs: unelmarekka
« Vastaus #27 : 21-05-2008, 21:05:12 »
helmat sais mun mielestä ottaa pois mut muuten.

klik

mun mielestä sais ottaa spoileritkin pois. suorat pystyputke(t) tilalle. fuck aerodynamics.. :tukka:
Escucha el Oi!

Poissa kpm

  • RAHTIHEMMO
  • *
  • Viestejä: 2136
  • Sukupuoli: Mies
  • Ikkunakyltti: KARI
Vs: unelmarekka
« Vastaus #28 : 23-05-2008, 23:06:28 »


Tässä se on! Usein tulee tuota Puhakan legendaarista F:ää nähtyä, mutta vieläkään en ole saanut kuvaa siitä. (Tuo kuva on siis lainattu.)

Minä ajelin tuossa viime vuosituhannen lopulla F12:lla vm.-83.Minä en oikein ymmärrä että mikä tuossa vanhassa affässä niin hyvää on..  ??? Ainakaan siitä jolla minä ajoin en voi sanoa muuta hyvää kuin se että siinä ei ollut rajoitinta,niin sillä sai hieman vauhtia mäkeen.Raudan ajossa siitä oli aika useasti hyötyä  ;) Kesällä se oli kuuma kuin sauna,talvella kävi kauhea veto sisällä..oven raosta puhalti,ovea ei saanut lukkoon kun ei ollut koko lukkkoa ovessa(oli ruostunut irti) :vihel:,lähes jokaisessa ylämäessä lämmöt olivat punaisella ja se hiton summeri rupesi huutamaan eikä siihen auttanut syylärin puhdistaminenkaan.Erään kerran kun kiipesin ns. viisarimäkeä ylös 4 tiellä jyväskylän eteläpuolella mulla meni hermo siihen hiton summeriin ja kun olin päässyt mäen päälle ja lämmöt oli tasaantuneet niin revin sen hiton summerin mittaristosta irti,kerran kardaani meinasi irrota kun tulin risteykseen vaikka siihen oli vähän aikaa sitten laitettu uudet pultit,oli enää kolmella pultilla kiinni,onneksi ei tippunut pois  :aamen: Siinä muutamia vikoja joita siinä ilmeni... :tukka: :tukka: ;)

Poissa temppu

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 172
  • Sukupuoli: Mies
  • Työajokki: Sisu Polar
Vs: unelmarekka
« Vastaus #29 : 24-05-2008, 00:18:34 »


Tässä se on! Usein tulee tuota Puhakan legendaarista F:ää nähtyä, mutta vieläkään en ole saanut kuvaa siitä. (Tuo kuva on siis lainattu.)
juuh on toi hieno peli mut jos jollain on Saaren vanhan jyryn kuva niin saa laittaa kehiin. Siinä voimaa kohdallaan :tukka:

^   Klikkaa isommaksi   ^ *päivitetty 31.01.09*

Poissa Johannes Kostaja

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 190
  • Sukupuoli: Mies
Vs: unelmarekka
« Vastaus #30 : 24-05-2008, 14:08:27 »
joo ja sit tämmösiä pikkujuttuja on tullu mieleen.
ma haluisin hyttiin ilmaletkun mis o päässä pikaliitin. siihe sais sit mitä ty haluaa kiinni. sillä sais esim puhallettua kojelaudasta pölyt pois.
tuuliohjainten alle työvalot. ku ne sijottaa oikein niistä o yöllä pirusti hyötyä ku peruuttelee kärryn kanssa.
mitäs näitä nyt oli..
I know i´m going to hell. But at least ALL my frieds are there.

Jason666 --> Johannes Kostaja.

Poissa Jussi

  • Hemmodesteri
  • *
  • Viestejä: 2647
  • Sukupuoli: Mies
  • Asfalttiprinssi
    • valokuvakansioni
  • Ikkunakyltti: JUSSI
  • Työajokki: Volvo FMX 540
Vs: unelmarekka
« Vastaus #31 : 24-05-2008, 18:35:16 »
juuh on toi hieno peli mut jos jollain on Saaren vanhan jyryn kuva niin saa laittaa kehiin. Siinä voimaa kohdallaan :tukka:
Löytyy, kuten varmaan arvasitkin, mutta paperikuvana.  :-\ Pitäisi skannata jossain...

Poissa obelix

  • Maantiekiitäjä
  • *
  • Viestejä: 387
  • Ikkunakyltti: ei oo
  • Työajokki: r-öljy scania
Vs: unelmarekka
« Vastaus #32 : 24-05-2008, 18:42:19 »
Löytyy, kuten varmaan arvasitkin, mutta paperikuvana.  :-\ Pitäisi skannata jossain...
voiko jussi poistaa nuo edelliseltä sivulta minun kommentit ku ei onnistunu mulla se linkitys siitä autosta mitä tarkotin.  :kippu: en missään nimessä volvosta moista menis kirjottaan :  :aamen:

Poissa kpm

  • RAHTIHEMMO
  • *
  • Viestejä: 2136
  • Sukupuoli: Mies
  • Ikkunakyltti: KARI
Vs: unelmarekka
« Vastaus #33 : 25-05-2008, 17:03:06 »
joo ja sit tämmösiä pikkujuttuja on tullu mieleen.
ma haluisin hyttiin ilmaletkun mis o päässä pikaliitin. siihe sais sit mitä ty haluaa kiinni. sillä sais esim puhallettua kojelaudasta pölyt pois.
tuuliohjainten alle työvalot. ku ne sijottaa oikein niistä o yöllä pirusti hyötyä ku peruuttelee kärryn kanssa.
mitäs näitä nyt oli..

Ota penkille tulevalta ilmaletkulta,katkaise putki ja siihen väliin T-liitin.Sitten vaan siihen ilma letku esim. kierreletku kiinni ja päähän normaali paineilmaliitin  ;) Velipojalla on lavettiveturissaan semmoinen ratkaisu ;D

Poissa Jussi

  • Hemmodesteri
  • *
  • Viestejä: 2647
  • Sukupuoli: Mies
  • Asfalttiprinssi
    • valokuvakansioni
  • Ikkunakyltti: JUSSI
  • Työajokki: Volvo FMX 540
Vs: unelmarekka
« Vastaus #34 : 25-05-2008, 22:34:37 »
voiko jussi poistaa nuo edelliseltä sivulta minun kommentit ku ei onnistunu mulla se linkitys siitä autosta mitä tarkotin.  :kippu: en missään nimessä volvosta moista menis kirjottaan :  :aamen:
Joo, ihmettelinkin, mihin nuo liittyivät.  ;D

...Poistettu on.

Poissa Johannes Kostaja

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 190
  • Sukupuoli: Mies
Vs: unelmarekka
« Vastaus #35 : 26-05-2008, 14:18:37 »
Ota penkille tulevalta ilmaletkulta,katkaise putki ja siihen väliin T-liitin.Sitten vaan siihen ilma letku esim. kierreletku kiinni ja päähän normaali paineilmaliitin  ;) Velipojalla on lavettiveturissaan semmoinen ratkaisu ;D
ai se on noin yksinkertasta.. pitää varmaa koittaa tehä. mulla on jopa joka LAUANTAI aikaa tehä sille jotain.. :D
I know i´m going to hell. But at least ALL my frieds are there.

Jason666 --> Johannes Kostaja.

Poissa Pete

  • Hemmodesteri
  • *
  • Viestejä: 1057
  • Sukupuoli: Mies
  • Työajokki: MAN TGX 540
Vs: unelmarekka
« Vastaus #36 : 26-05-2008, 18:02:50 »
Ota penkille tulevalta ilmaletkulta,katkaise putki ja siihen väliin T-liitin.Sitten vaan siihen ilma letku esim. kierreletku kiinni ja päähän normaali paineilmaliitin  ;) Velipojalla on lavettiveturissaan semmoinen ratkaisu ;D
Juu toimii. Meillä samallai.

Poissa Jone

  • Rahtari
  • *
  • Viestejä: 90
  • Sukupuoli: Mies
  • Ikkunakyltti: Jone
  • Titteli: Rahtari
  • Työajokki: Volvo FH16
Vs: unelmarekka
« Vastaus #37 : 26-05-2008, 20:24:09 »
tää olis aikas lailla sellanen ku meikäläinen toivois unelmarekan olevan :tukka: :tukka: :tukka:   http://www.youtube.com/watch?v=rjyAtYhLFbw 

Poissa IsoPaha-Heikki

  • RAHTIHEMMO
  • *
  • Viestejä: 4291
  • Sukupuoli: Mies
  • brummi-proletaari
  • Titteli: Duunari
  • Työajokki: Volvo FH
Vs: unelmarekka
« Vastaus #38 : 26-05-2008, 23:33:47 »
ai se on noin yksinkertasta.. pitää varmaa koittaa tehä. mulla on jopa joka LAUANTAI aikaa tehä sille jotain.. :D

Niin, unelmista totta!

itse aina iltaisin ammuskelen moisella pistoolilla räkäklimppejä viereisten autojen kylkiin. lähtee aika hyvällä paineella.
Escucha el Oi!

Poissa Johannes Kostaja

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 190
  • Sukupuoli: Mies
Vs: unelmarekka
« Vastaus #39 : 27-05-2008, 16:49:35 »
Niin, unelmista totta!

itse aina iltaisin ammuskelen moisella pistoolilla räkäklimppejä viereisten autojen kylkiin. lähtee aika hyvällä paineella.
:kippu: :kippu: :kippu: :kippu: :koff: :koff: :uglol:
I know i´m going to hell. But at least ALL my frieds are there.

Jason666 --> Johannes Kostaja.

RigFellow

  • Vieras
Vs: unelmarekka
« Vastaus #40 : 27-05-2008, 21:35:32 »
http://www.youtube.com/watch?v=GqWYti2tnYQ

Jos jotakuta wanhat laitteet kiinnostaa...

Poissa Raimo

  • Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1050
  • Sukupuoli: Mies
  • Ikkunakyltti: Raimo
  • Työajokki: Scania R560 -11
Vs: unelmarekka
« Vastaus #41 : 31-05-2008, 23:16:51 »
Vaikka olevinaan kova Volvo-mies olisinkin niin en pistäis kyllä hanttiin jos joutuis tällä lähteä reissuun...



Lainattu kuva Eirik Gjestemoenilta,Norge
Jaa, kyl´ne on hullui...

Poissa temppu

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 172
  • Sukupuoli: Mies
  • Työajokki: Sisu Polar
Vs: unelmarekka
« Vastaus #42 : 01-06-2008, 14:03:07 »
Ota penkille tulevalta ilmaletkulta,katkaise putki ja siihen väliin T-liitin.Sitten vaan siihen ilma letku esim. kierreletku kiinni ja päähän normaali paineilmaliitin  ;) Velipojalla on lavettiveturissaan semmoinen ratkaisu ;D
Uusissa lokomoissa vakio varuste kyseinen letkujuttu. kätevä varuste :aamen:

^   Klikkaa isommaksi   ^ *päivitetty 31.01.09*

Poissa Pete

  • Hemmodesteri
  • *
  • Viestejä: 1057
  • Sukupuoli: Mies
  • Työajokki: MAN TGX 540
Vs: unelmarekka
« Vastaus #43 : 05-06-2008, 13:11:21 »
Uusissa lokomoissa vakio varuste kyseinen letkujuttu. kätevä varuste :aamen:
Uudessa Manniassa näky kans olevan valmiina se letku.