Kirjoittaja Aihe: Hiton hyviä purkupaikkoja/asiakkaita,paikkoja joissa homma toimii.  (Luettu 218841 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jani-85

  • Maantiekiitäjä
  • *
  • Viestejä: 309
  • Sukupuoli: Mies
  • Ikkunakyltti: Naibel
Joo olen muutaman kerran käynyt. Onko siellä senkin purku nopeutunut vai pelkästään jonkun tietyn aineen? Viimeksi kävin keväällä 5h purkamassa siellä.

Kyl siin o mun mielest teinki tavaroil pikkasen tahdit muuttunu. mut ei kyl tullu uusia purkulinjoja muutaku titaanille.
ja se purku riippuu vastaanottajastaki.
Olen koukussa elämään vaikkei elämäni ole koukussa.

Poissa s-14

  • Ammattiautoilija
  • *
  • Viestejä: 530
  • Sukupuoli: Mies
  • Titteli: Alasta kiinnostunut
Kyl siin o mun mielest teinki tavaroil pikkasen tahdit muuttunu. mut ei kyl tullu uusia purkulinjoja muutaku titaanille.
ja se purku riippuu vastaanottajastaki.

Silloin kun viimeksi siellä olin purkamassa niin teidän volvo oli samalla tuomassa titaania. Nuppikuorma ja oli aloittanut aamulla ja kun mä tulin 10.30 se oli alle puolet purkanu. Ja kun mulla oli auto tyhjä niin se jäi vielä purkaan. Hyvä että sinne on putkia vaihdeltu.

Poissa Roskakuski

  • Pikalähetti
  • *
  • Viestejä: 27
« Viimeksi muokattu: 06-10-2010, 10:13:57 kirjoittanut Roskakuski »

Poissa Jani-85

  • Maantiekiitäjä
  • *
  • Viestejä: 309
  • Sukupuoli: Mies
  • Ikkunakyltti: Naibel
Silloin kun viimeksi siellä olin purkamassa niin teidän volvo oli samalla tuomassa titaania. Nuppikuorma ja oli aloittanut aamulla ja kun mä tulin 10.30 se oli alle puolet purkanu. Ja kun mulla oli auto tyhjä niin se jäi vielä purkaan. Hyvä että sinne on putkia vaihdeltu.

No juu, ku ne 3,5 tuumaset oli jostain 80-luvult, ni eihä sitä tiedä erkkikään et oliks siäl jossain mutkas edes tuuman koloa. oli seki urheilua ku ekan kerran purit siäl titaania 4 tuumasee linjaan, ei oikee jannut tajunnu et tarvitaa pikkasen enempi ilmaa. muutenki tuntuu et se maksaa sil firmal todella paljon ku sitä nii kitsaasti annetaan(pölyn suodattimet on varmaa 70.luvult)
Olen koukussa elämään vaikkei elämäni ole koukussa.

Poissa Robbe

  • Ajoneuvos
  • *
  • Viestejä: 1539
  • Sukupuoli: Mies
  • Ujot ja hiljaiset pojat Ry
  • Työajokki: epäjumala
Altialla Koskenkorvalla

Riippuu tosi paljon mitä äijiä siellä on milloinkin vuorossa....

Poissa sav_O

  • Maantiekiitäjä
  • *
  • Viestejä: 369
  • Sukupuoli: Mies
  • Periaatteessa se on ihan sama periaate
  • Ikkunakyltti: KÖSSI
  • Työajokki: FH500
Vähän aihetta hipoen, ekassa aikkarin harjoittelupaikas Tuurilla käytiin Maxitilla Ojakkalassa. Kuski opasti mua näin:
-Jos sit tulevaisuudessa tuut täältä hakee kuormaa....alkoi osoittelee trukki kuskeja näin sanoen:
-Toi o hyvä jätkä...mulkku...toikin o hyvä tyyppi...mulkku....toi o jees...ja tuokin o hyvä tyyppi.
Hiukan hymyilytti tulevaa kuljettajaa :koff:
Ei mahdu suin surminkaan luppoaikaa tähän almanakkaan. En tahdo kultaa, kunniaa kuulla vain ja ainoastaan – AJAKAA!

Poissa Juissi84

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 147
  • Sukupuoli: Mies
  • Ikkunakyltti: Jussi
  • Titteli: Duunari
  • Työajokki: Volvo FH460
KWH-pipe vaasa sekä ulvila. nopeesti ja tarkasti ajavat kuorman kyytiin. ulvilassa voi tökkiä jos 1 konekuskilla huono päivä. taitaa olla saikulla tällä hetkellä.
Live for nothing or die for something

Poissa Kettu

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 130
  • Sukupuoli: Mies
  • Soi vain suomeksi....
KWH-pipe vaasa sekä ulvila. nopeesti ja tarkasti ajavat kuorman kyytiin. ulvilassa voi tökkiä jos 1 konekuskilla huono päivä. taitaa olla saikulla tällä hetkellä.

Täst o helppo ol samaa mielt.Ja Vaasat vois viel lisät Retikan(niinku kaikki tietää kuljetusliikkeen lisäks myös vihannes ja hedelmä tukkuri).

Poissa kpm

  • RAHTIHEMMO
  • *
  • Viestejä: 2136
  • Sukupuoli: Mies
  • Ikkunakyltti: KARI
KWH-pipe vaasa sekä ulvila. nopeesti ja tarkasti ajavat kuorman kyytiin. ulvilassa voi tökkiä jos 1 konekuskilla huono päivä. taitaa olla saikulla tällä hetkellä.

Juu,ne ovat hyviä paikkoja :hattu: on tullut ajettua muutama kymmenen kuormaa vaasasta ja muutama ulvilastakin.Tiedän kyllä tuon ko. härvelin jolla ajoit Juissi :ide3: taitaa olla niitä vakiautoja tuossa kwh:n ajossa..

Poissa Juissi84

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 147
  • Sukupuoli: Mies
  • Ikkunakyltti: Jussi
  • Titteli: Duunari
  • Työajokki: Volvo FH460
Lainaus
Juu,ne ovat hyviä paikkoja :hattu: on tullut ajettua muutama kymmenen kuormaa vaasasta ja muutama ulvilastakin.Tiedän kyllä tuon ko. härvelin jolla ajoit Juissi :ide3: taitaa olla niitä vakiautoja tuossa kwh:n ajossa..

Totta heitin pienen tuurauskeikan=) renupleellä, sinisellä.
Live for nothing or die for something

Poissa Thomson

  • Ammattiautoilija
  • *
  • Viestejä: 512
  • Sukupuoli: Mies
    • Ac-Trans Oy
  • Ikkunakyltti: Thomson
  • Titteli: Rahtari
  • Työajokki: Moffett
Vähän aihetta hipoen, ekassa aikkarin harjoittelupaikas Tuurilla käytiin Maxitilla Ojakkalassa. Kuski opasti mua näin:
-Jos sit tulevaisuudessa tuut täältä hakee kuormaa....alkoi osoittelee trukki kuskeja näin sanoen:
-Toi o hyvä jätkä...mulkku...toikin o hyvä tyyppi...mulkku....toi o jees...ja tuokin o hyvä tyyppi.
Hiukan hymyilytti tulevaa kuljettajaa :koff:
Ekan kerran ku miekin olin mukana, tuli vaan: Jos tuo on vuorossa nii oo autossa, jos tuo niin voit tulal ulos, toi on muutenvaan mulkku..  :heko:
Miksi tehdä tänään sitä jonka voit huomennakin jättää tekemättä?

Poissa Saunis

  • Valvoja
  • *
  • Viestejä: 2149
  • Sukupuoli: Mies
  • Kurakenkärahtari
  • Ikkunakyltti: Saunis
  • Työajokki: R580.
Ekan kerran ku miekin olin mukana, tuli vaan: Jos tuo on vuorossa nii oo autossa, jos tuo niin voit tulal ulos, toi on muutenvaan mulkku..  :heko:

Siis mitä? :ide1:
Ojakkala on ihan jees paikka... siellä on tehty mun lastausennätys. About 7min ja 36tn tavaraa kyydissä.
A-tiilikate aura on myös vähän erikoinen. Mut todella mukavan rento meininki siellä!

Paras lastauspaikka itellä on kyllä Simons Element vöyrillä. Vaikka kuormat ovat hankalia ja monimutkaisia tehdä, niin silti homma sujuu.
Pitää aina odottaa odottamatonta.  Toisaalta jos aina odotat odottamatonta, ei se ole enää odottamatonta. Jolloin olet alttiina oikeesti odottamattomalle koska et sitä odota.

forssi83

  • Vieras
KWH-pipe vaasa sekä ulvila. nopeesti ja tarkasti ajavat kuorman kyytiin. ulvilassa voi tökkiä jos 1 konekuskilla huono päivä. taitaa olla saikulla tällä hetkellä.
juu tota... vaasassa usein hyvä ja nopee purku..

ulvilaa en ite kehuis niin, joskus käy nopeesti ja vähemmän nopeesti..

Poissa Wikingett

  • Ammattiautoilija
  • *
  • Viestejä: 464
  • Sukupuoli: Mies
  • Titteli: Opiskelija
Siis mitä? :ide1:
Ojakkala on ihan jees paikka... siellä on tehty mun lastausennätys. About 7min ja 36tn tavaraa kyydissä.

Joo, nopee paikka kyllä on jos ei ruuhkaa ole. (Jota aika usein on paljonkin.)

Poissa Tuha

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 196
  • Sukupuoli: Mies
Leaf aura: aina olen saanut namuja, vaikken itse olekaan muuta tehnykään kuin avannut ovet ja peruuttanut laituriin.


Antavat tietääkseni aina vähän karkkia autokuskin matkaan.

Poissa Jani-85

  • Maantiekiitäjä
  • *
  • Viestejä: 309
  • Sukupuoli: Mies
  • Ikkunakyltti: Naibel
KWH-pipe vaasa sekä ulvila. nopeesti ja tarkasti ajavat kuorman kyytiin. ulvilassa voi tökkiä jos 1 konekuskilla huono päivä. taitaa olla saikulla tällä hetkellä.

Vaasas vois ol pikkasen enempi tilaa siin "ryynien" purkupaikal, ajat siihen koko pötkön niin et voit purkaa, ni aina joudut tukkimaan vähintään yhden kulkuväylän, oli rensselit millai tahansa, linkuttamisest puhumattaka, mut muuten kyl ihan jees paikka.
Olen koukussa elämään vaikkei elämäni ole koukussa.

Poissa Cyclone

  • Pikalähetti
  • *
  • Viestejä: 38
  • Sukupuoli: Mies
ja ramirent hyvinkäällä :JES: siellä ei tarvii ilmottaa konekuskille ku että pitääkö autoon jäädä tilaa vai ei.Hän laittaa aina kuorman niin että painojakauma on oikein eikä nippujen väliin jää tilaa eikä tarvitse vahtia kokoajan mitä hän tekee :hattu: sellainen silmälasipäinen ja siilitukkainen kaveri..
Tässä täytyy kompata. Siellä tulee aika usein käytyä ja homma toimii. Se ylityökieltopelleily vähän vaan sekoitti pakkaa ja työntekijöiden mielialoja?, mutta siitäpä heitä ei voi syyttää. Ja Seepsulan hiekkamontullakin homma toimii mallikkaasti ja nopeesti.

Poissa Jonde84

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 157
  • Sukupuoli: Nainen
Omasta mielestäni hyvä lastaus paikka on Kiikalan Maxit. Pääse aika nopeesti laituriin ja kuorma on 10 minuutissa kyydissä. Ja sitte jos on nosturi vetäjän perässä niin jotkut trukki kuskit lastaavat koko auton siinä ylhäällä. Tai toiset haluu kärryn laituriin ja sit vetäjä lastataan siinä ylhäällä. Mutta tykkään kyseisestä paikasta.

Toinen missä homma toimii niin on Siilinjärven Yara (ent. kemira) Portilla mukavaa porukkaa ja lastareilta homma käy helkkarin hyvin.
Scania king of the road V8

Poissa Väksy

  • Maantiekiitäjä
  • *
  • Viestejä: 286
  • Sukupuoli: Mies
  • Ujot ja hiljaiset pojat Ry
  • Titteli: Juitsari
  • Työajokki: VW Derby
Omasta mielestäni hyvä lastaus paikka on Kiikalan Maxit. Pääse aika nopeesti laituriin ja kuorma on 10 minuutissa kyydissä. Ja sitte jos on nosturi vetäjän perässä niin jotkut trukki kuskit lastaavat koko auton siinä ylhäällä. Tai toiset haluu kärryn laituriin ja sit vetäjä lastataan siinä ylhäällä. Mutta tykkään kyseisestä paikasta.
Toi on hemmetin nopee lastauspaikka. Jos viel vähän tarkennetaan, niin TASOITETEHDAS on se nopee, TIILITEHDAS on vähän hitaampi ja siel lastataan suurinosa sivusta.


Eräs Hausjärven kunnan puolella sijaistseva laastitehdas on myös aika nopee, jos ei vaan ole jonoa, eli FESCON. Keskimäärin jos on yhtä tai kahta laatua suursäkkiä kokokuorma, lastaus on n.10-15 min  :aamen: Välillä jakokuormaa on tehty myös 3 tuntiakin...  :vihel:

Poissa Vanaja

  • Ajoneuvos
  • *
  • Viestejä: 940
  • Sukupuoli: Mies

Eräs Hausjärven kunnan puolella sijaistseva laastitehdas on myös aika nopee, jos ei vaan ole jonoa, eli FESCON. Keskimäärin jos on yhtä tai kahta laatua suursäkkiä kokokuorma, lastaus on n.10-15 min  :aamen: Välillä jakokuormaa on tehty myös 3 tuntiakin...  :vihel:
Joo tänäänkin sieltä sai kuorman n.20min vaikka oli lavoja ja ssk... Yleensä muutenkin aina toiminut kyseisessä paikassa kaikki mallikelpoisesti.

Poissa Kettu

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 130
  • Sukupuoli: Mies
  • Soi vain suomeksi....
Narvi kiuastehdas Lappi (TL.),40lavaa n.30min ,sivust lastattun.

Poissa Tuha

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 196
  • Sukupuoli: Mies
Narvi kiuastehdas Lappi (TL.),40lavaa n.30min ,sivust lastattun.

Siinä on ollut kyllä vauhti päällä lastaajalla. Yhtä lavaa nosti kerralla kyytiin vai?