Kirjoittaja Aihe: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut  (Luettu 325732 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tiipe

  • Valvoja
  • *
  • Viestejä: 167
  • Sukupuoli: Mies
  • Ikkunakyltti: Tiipe
  • Titteli: Rahtari
  • Työajokki: Volvo FH480
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #22 : 15-07-2009, 20:44:59 »
Juuri sitä ***************** kävi itkemään että olet 10 min etu ajassa portista pitää mennä pihalle niin ajoin huoltikselle tauolle 45 minuutiksi niin kävivät soittelemaan perään . :heko:



-fix-
Ei mainita henkilöitä niin että on tunnistettavissa.
« Viimeksi muokattu: 11-10-2009, 21:01:36 kirjoittanut President »
palkka juoksee minä en.
En välitä paskan vertaa mitä muut ajattelee minusta toivottavasti muutkaan ei mieti mitä niistä ajattelen..

Poissa Liquidi

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 240
  • Sukupuoli: Mies
  • Löpökuski
  • Ikkunakyltti: Panu
  • Työajokki: Scania 560R
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #23 : 15-07-2009, 22:18:12 »
Oliks se just AC, mistä soitetaan firmaan ja haukutaan tyhmäksi, jos erehdyt kysymään jotain ohjetta? Ja jos et kysy ja töpeksit, niin sitten soitetaan firmaan ja haukutaan tyhmäksi...
Just se paikka... Se on vaan niin vaikeeta nostaa perse siitä valvomon jakkarasta ja lähtee näyttämään systeemit.. Siihen on kyllä energiaa, että kierretään ympäri pihaa kyttäämässä, että kuljettajalla on varmasti kaikki rensselit päällä, mutta siihen energia ei riitä, että lastaus-/purku-/pesupaikat laitettas kuntoon... Kerta toisensa jälkeen ovat yhtä hämmästyneitä kun menee sanomaan, että joku tietty paikka on taas rikki... Kuten oli edellisellä, sitä edellisellä ja sitä edellisen edellisellä kerrallakin..

Poissa Jupuli

  • Ajojärjestelijä
  • *
  • Viestejä: 15
  • Sukupuoli: Mies
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #24 : 16-07-2009, 01:12:39 »
Tampereen kalustetukku, trukilla ei kuulemma päässy tien päästä hakeen joten takaperin kärryn kans kyseisen firman takapihalle ja talvi keli tietysti!

Poissa IsoPaha-Heikki

  • RAHTIHEMMO
  • *
  • Viestejä: 4291
  • Sukupuoli: Mies
  • brummi-proletaari
  • Titteli: Duunari
  • Työajokki: Volvo FH
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #25 : 16-07-2009, 01:38:33 »
Joskus huittisissa oli yksi kiva muunnintyömää. meitä oli kolme puolikasta menossa sinne. persseen kapee tie, kevät talvea, jossain oli jäätä jossain kuravelliä. tie kuitenkin kantoi vieä.
Kun päästiin paikalle, niin siellä oli yks täysperä-lavettiyhdistelmä kiinni.

sitten ku se sai ittensä irti, meille sanottiin että ajakaa tonne alas vaan, siellä pääseette kyllä ympäri. joo'o...varmaan täyspärä-soraautot olikin päässeet, mutta kolleegan tga-manni jäi heti sinne jumiin. hlvetin moista monttua jne ettei voinut vauhdilla ajaa. se oli siellä alhaalla, kuten minä myös, 3.kolleega oli siinä mäessä. kun tajuttiin ettei siellä pääse ympäri, sen pitäis peruttaa. No ei väliteli-volvo sitä jäistä mäkeä pakilla ylös tullut.

siellä meni aikaa joku 4tuntia, ja kivaa oli. vaatteet kainaloihin asti kurassa  :koff:
Escucha el Oi!

Poissa JMTN

  • Rahtari
  • *
  • Viestejä: 114
  • Sukupuoli: Mies
  • Titteli: Pomo
  • Työajokki: 4 x V8= 2630hp
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #26 : 16-07-2009, 17:52:18 »
Tampereen kalustetukku, trukilla ei kuulemma päässy tien päästä hakeen joten takaperin kärryn kans kyseisen firman takapihalle ja talvi keli tietysti!
Ei ole kyseinen henkilö enään töissä siellä, joka silloin ajoi trukilla. Mistäkö tiedän, no sattuu olemaan setäni firma.
Elämästä ei selviä hengissä.
Sääli on sairautta.
Parempi 50 % jostain, kuin 100% ei mistään.

Poissa sav_O

  • Maantiekiitäjä
  • *
  • Viestejä: 369
  • Sukupuoli: Mies
  • Periaatteessa se on ihan sama periaate
  • Ikkunakyltti: KÖSSI
  • Työajokki: FH500
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #27 : 16-07-2009, 22:34:49 »
Viime keväänä vein kuorman maatilalle. Soittelin jo aikaisessa että tulen noin 5-6h sovitusta myöhässä. Kun oli ko. asiakkaan vuoro niin soittelin et missä ollaan kun tiivitaavi ei tunne osoitetta.
-ÖÖ, en minä muista teiden nimiä. 50 vuotta tässä kyllä jo asunut, mutta en minä niistä osoitteista. Ei oo tullu katteltua noita teiden numeroita.
No jotain maamerkkejä?
-ÖÖ, ei nytten tule mieleen....no aja sinne,sinne ja sinne niin oot tässä meidän tiellä.
Ajoin ohjeiden mukaan ja 10km väärään paikkaan.
Sitten se älys et joo sie oot siellä. Aja tällee ja tällee soita ku oot siin kylillä.
Loppujen lopuksi olisi riittänyt sanoa että kyliltä 3km siihen ja siihen suuntaan...
Tie peilijäässä ja sato vettä. lievä rinne tontti... Saatiin purettua ja kun lähdin peruuttaa pois ladolta niin auto meinasi lähtä valumaan rinnettä poikittain. Auto seis ja hiekkaa niin perkleesti tielle. Lapioidessa sanoin isännälle että olis ollu kivaa tehdä tää valmiiksi ni tartte mun ku on kiirettä muutenkin.
Kauhea huuto et on ne kaikki muutkin päässy ongelmitta pois...ET VAAN POIKA OSAA AJAA!
Koetin sanoo et onko muilla ollu kanssa vesijäinen piha?! Huuto jatkuu: VI**U MINÄ TÄLLE KELILLE MITÄÄN MAHDA. EI SE MINUN VIKA OLE ETTÄ SATAA VETTÄ. JA SITÄPAITSI MITÄS SINÄ TÄLLEIN ILLALLA TULET KUN PÄIVÄKSI OLI SOVITTU, MISTÄ MINÄ TIESIN ETTÄ NÄIN ILLALLA TUUT. JA MIKÄ KIIRE SINULLA MUKAMAS ON, TEKEMÄLLÄ TEHTYÄ MOKOMA KIIRE! Mua alkoi jo  :de:
Menin mainitsemaan että purkulisä pamahtaa hinnan päälle jos ei mee pää kiinni ja ukolla oli se 5-6h aikaa hiekoittaa. Ukko vaan tyytyväisenä katto käet taskussa kun toiset hiekoittaa pihatien ja vittuili kun en saa peilijäisellä rinteellä autoo ympäri.
No sain pihan hiekkaan ja auton pois, niin ukko soittaa vielä perään. Haukkuen tietenkin kaikilla mausteilla ja uhkaillen soittoa isommille pomoille ja että ei tartte tulla tänne enää. Vihelsin pelin poikki ja pyysin syvästi anteeksi. Arvatkaa menikö ukko hiljaiseksi.... :koff:
Ei mahdu suin surminkaan luppoaikaa tähän almanakkaan. En tahdo kultaa, kunniaa kuulla vain ja ainoastaan – AJAKAA!

Poissa IsoPaha-Heikki

  • RAHTIHEMMO
  • *
  • Viestejä: 4291
  • Sukupuoli: Mies
  • brummi-proletaari
  • Titteli: Duunari
  • Työajokki: Volvo FH
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #28 : 17-07-2009, 03:00:34 »
Salossa taas. Tällä kertaa vttumainen asiakas. vein puskia sun muita kukkia yhteen puutarhamyymälään.

Jätän auton tien varteen, kun en tienny haluaako että perutan vai miten. Näin jonkun jässikän, sanon että tommosia ois kärryllinen. Jätkä kattelee ympärilleen ja mutisee jotain..."missäs se pomo on..yleensä se on siellä mistä kovin mekkala kuuluu". Joo, tämän sain huomata myöhemmin.

No ei mitään, äijä löytyy. jopa muakin pienempi kääpiö. isompi nuuska huulessaan kuin mulla päivittäinen ruoka-annos. Esittelen ystävällisesti asiani. Tästä lähin A=asiakas, M=minä.

A:JOO se on VTUN kiva ku soitit etukäteen!
M: ai ois tarvinnut soittaa? ei mulla ollut tietoa.
A: Annas tänne se CMR!
M: juu siinä olehan hyvä:
A: (hetken hiljaa) joo ei täs mitään kyllä lue soittamisesta.
M: aivan

Sitten lähdettiin pihalle.

A: no aja se romus tohon sitten
M:selkee

Tässä kohtaa alko sen verta vituttaa, ku mun hienoa 11v vanhaa sotaratsuani alkaa romuksi kutsumaan?! päätin että mä en todellakaan aio osallistua purkuun, koska se ei mulle kuulu. Jos asiakas ois ollutkin mukava, oisin saattanut vetää haalarit päälle ja alkaa hääräilee, jotta omakin päivä sujuis sukkelammin. Perässä kuitenkin oli lempattuna puskia ehkä 100kpl ja keulassa sitten lavoja kahta päällekäin.

Avasin takaovet ja aloin kattelee tapahtuuko jotain. No Nuuskahuuli haki kolme naista lemppaamaan puskia. sitten se tuli mun viereen
A:aattelitko itse alkaa purkaa?
M: enpä taida kun se ei mulle kuulu.
A: (tykitti uuden patin huuleen ja oli hiljaa)

menin hyttiin istuskelee , ehkä 20min päästä menin ulos kattelee. taas se tuli siihen viereen ja

A:ei naiset kyl tommosii munattomii jätkii arvosta
M: jaa, mitäs tarkotat?
A: niin että näytä että oot mies! pura koko loppu kuorma itse yksinään ja näytä että sussa on munaa, niin naisetkin arvostaa sua!
M: Joo ei mun tartte kyl nyt todistella mitään.
Menin taks hyttiin.

30min päästä Nuuskahuuli tuli siihen ikkunan alle ja

A: nukuk sä siel vai runkkaak sä?
M: en kumpaakaan.
A: no tuutko avaa ton kyljen niin alan purkaa noita lavoja
M: juu selvä.

Sitten kun sain kengät jalkaan ja pääsin pihalle:
M: onko jatkopiikkejä vai avaanko molemmat puolet?
A: ei ole. puretaan eka tää puoli.
M:selvä.

Noo siinähän se purki sitten sen toisen puolen.
M: niin avan nyt sen toisen.
A: no vttu on mulla jatkopiikit!
M: ai äsken sanoit ettei ole?
A: voi jumlauta jätkä kuule, sitä mitä MULLA ei ole niin sitä EI TARVITA! ja VTTU jos ei ole niin sit ostetaan! VTTU raha on niin vanha keksintö ja sitä piisaa
M:selvähän se.

Siinä se sitten purki, itse aloin jo harjailee kärryn peräosaa mullasta, kun yhtäkkiä jysähti. Arvasin että nyt kaatu yks lava, kun oli tosiaan kahta päällisin ja tän oli pakko ottaa molemmat aina kerrallaan.

A: voi vttu satana vttu prkeleen homot! nää on ihan vtusta nää lavat, satana ei tämmösii sais tuoda tänne edes, ei näit vttu pysty purkaa ees!
olin ihan hiljaa vaan kun nauratti niin paljon. Syyhän ei ollut tässä maailmanomistajassa, vaan kaikessa muussa. lastaajassa, kuskissa, laivayhtiössä(laivat keinuu liikaa ja lavoista tulee toispainoisia?!) Mutta onneksi hän oli paras. siivotakaan hän ei jaksanut itse, vaan huusi stanasti (siihen meni yhtä pajon aikaa ku ois nostanut sen lavan) niitä naisia taas tekemään likaisen työn.

No saatiin purettua, kun kuittasi rahtikirjan niin päätti vielä sanoa:
A: koita jätkä sit päästä tosta ulos sellain ettet vie koko porttia!
M: joo enköhän mä osaa, hyvään päivän jatkoa vain sinulle :)

Naurettava heppu. varmaan yritti itte niihin naisiin tehdä vaikutusta, hiton kääpiö  :koff: Nyt tiedän mitä se jätkä tarkotti sillä että hänen pomonsa on siellä mistä kuuluu eniten mekkalaa...  :heko:
Escucha el Oi!

Poissa TsKo

  • Ajojärjestelijä
  • *
  • Viestejä: 12
  • Sukupuoli: Mies
  • Remonttireiska
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #29 : 17-07-2009, 17:35:47 »
Salossa taas. Tällä kertaa vttumainen asiakas. vein puskia sun muita kukkia yhteen puutarhamyymälään.


 :aamen: Näitä lisää.

Pakko kyllä nostaa sulle Heikki hattua, on sulla mahtavat hermot. Mun omat erikoisnopeat sulakkeet ois varmaan kaikki palanu jo sen jätkän alkukommenteista.

Itelle ei sattunu kovinkaan pahoja purkupaikkoja sillon kun olin asiakaspalvelutehtävissä(lue kuljettaja :hullu:), mutta erään valtakunnallisesti toimivan kelta/valko väreissä olevan kiviaines ja betonivalmistajan tietyillä kuopilla oli kyllä melko vaikeeta saada toisinaan kasettiin sorakuorma.

Kun se auto on liian lähellä kasaa, liian kaukana kasasta, liian pienessä kulmassa kasaan nähden,liian suuressa kulmassa kasaan nähden, aurinko paistaa pahasti, tai ei paista mut tuulee liikaa, kärryn(2+2aks)etuakselisto jäi liian vinoon ei pysty lastaa.

Sitte kun ei auton ja kärryn laatikoissa lue kantavuutta ja huudat lällärillä
että laitatko 39tn joista veturiin 14tn.
Ni alkaa lälläristä kuulua kauhee meiskaaminen "joojoo kyl mä tiädän paljon te velliperseet otatte kuarmaa! ei sitä tartte erikseen huudella saatana!! ja se autokin on ihan päin vittuu mut anna olla siinä emmä jaksa oottaa et sä sen saat siirrettyä! Ja kun katot vaakalappua ni taas on tonni liikaa, että ammattimiehiä ovat sitte.

Itte kun on amatööri pyöräkoneen kanssa ja silti on aina saanu kuormattua vaikka auto on ollu joskus jopa vinossa ;D

PunaSilmäKani

  • Vieras
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #30 : 17-07-2009, 18:29:22 »
Ei Suominen nyt NIIN paha paikka oo, ainakaa enää. Kävin siellä muutama viikko sitten lastaamassa, Lastari ukko näki et tuun pihaan, huiskutti et tuu tähä laituriin, lastas, sito kuorman ja antoi paperit. Toivotteli hyvää päivän jatkoa.. Se tätsy siellä lähettämössä oli kai se kuka ko. firman maineen on saanu niin legendaariseks. En tiiä onko siellä enää.. Tarkkojahan ovat niistä purku/lastausajoista! Ainakin ennen olleet.

Sammaa mieltä Minzzan kans... suht hyvä paikka, sillo taka vuosin, vaik trukki kuskit auko päätänsä... tilanne raukee ku sanoo sen hetken Raa'at tosi asiat...toiset pääs harjaamal, toiset lähettiin sisä pesul... purku puoli on sit paremp...

Kouvolan Olvi varasto... Kauempaa tarvii ottaa vauhtia, omalle puolelle kulmaan, betoni tolppien välist 1970 luvun sähkö laituriin....oikeen puolen tolppaa tarvii varroo ettei sitä kolhas ja se lippa... molemma kulma vääntyny ylös päin, et on kauheen kiva ottaa ekoja lavoja poies poikke ku ei sen varaston Rocla nosta tarpeeks ja on sit hidas kansa...(kuullu juttuu et ols joku pudotellu kärryn taka ovia siihen tolppaan...)

Poissa Wikingett

  • Ammattiautoilija
  • *
  • Viestejä: 464
  • Sukupuoli: Mies
  • Titteli: Opiskelija
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #31 : 17-07-2009, 18:31:47 »
Viime keväänä vein kuorman maatilalle. Soittelin jo aikaisessa että tulen noin 5-6h sovitusta myöhässä. Kun oli ko. asiakkaan vuoro niin soittelin et missä ollaan kun tiivitaavi ei tunne osoitetta.
-ÖÖ, en minä muista teiden nimiä. 50 vuotta tässä kyllä jo asunut, mutta en minä niistä osoitteista. Ei oo tullu katteltua noita teiden numeroita.
No jotain maamerkkejä?
-ÖÖ, ei nytten tule mieleen....no aja sinne,sinne ja sinne niin oot tässä meidän tiellä.
Ajoin ohjeiden mukaan ja 10km väärään paikkaan.
Sitten se älys et joo sie oot siellä. Aja tällee ja tällee soita ku oot siin kylillä.
Loppujen lopuksi olisi riittänyt sanoa että kyliltä 3km siihen ja siihen suuntaan...
Tie peilijäässä ja sato vettä. lievä rinne tontti... Saatiin purettua ja kun lähdin peruuttaa pois ladolta niin auto meinasi lähtä valumaan rinnettä poikittain. Auto seis ja hiekkaa niin perkleesti tielle. Lapioidessa sanoin isännälle että olis ollu kivaa tehdä tää valmiiksi ni tartte mun ku on kiirettä muutenkin.
Kauhea huuto et on ne kaikki muutkin päässy ongelmitta pois...ET VAAN POIKA OSAA AJAA!
Koetin sanoo et onko muilla ollu kanssa vesijäinen piha?! Huuto jatkuu: VI**U MINÄ TÄLLE KELILLE MITÄÄN MAHDA. EI SE MINUN VIKA OLE ETTÄ SATAA VETTÄ. JA SITÄPAITSI MITÄS SINÄ TÄLLEIN ILLALLA TULET KUN PÄIVÄKSI OLI SOVITTU, MISTÄ MINÄ TIESIN ETTÄ NÄIN ILLALLA TUUT. JA MIKÄ KIIRE SINULLA MUKAMAS ON, TEKEMÄLLÄ TEHTYÄ MOKOMA KIIRE! Mua alkoi jo  :de:
Menin mainitsemaan että purkulisä pamahtaa hinnan päälle jos ei mee pää kiinni ja ukolla oli se 5-6h aikaa hiekoittaa. Ukko vaan tyytyväisenä katto käet taskussa kun toiset hiekoittaa pihatien ja vittuili kun en saa peilijäisellä rinteellä autoo ympäri.
No sain pihan hiekkaan ja auton pois, niin ukko soittaa vielä perään. Haukkuen tietenkin kaikilla mausteilla ja uhkaillen soittoa isommille pomoille ja että ei tartte tulla tänne enää. Vihelsin pelin poikki ja pyysin syvästi anteeksi. Arvatkaa menikö ukko hiljaiseksi.... :koff:


Sama se on joillakin muillakin tiloilla, kun viljaa viiään. Piha on kalteva ja peilijäässä ja hiekkaa ei taho löytyä mistään. Taas jotkut on ajanu hiekkaa siihen jo valmiiks reilusti, ja pihakin on tasanen ja mahtuu hyvin kääntämään.

Poissa JMTN

  • Rahtari
  • *
  • Viestejä: 114
  • Sukupuoli: Mies
  • Titteli: Pomo
  • Työajokki: 4 x V8= 2630hp
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #32 : 21-07-2009, 00:18:09 »
Niin tutun oloiset purku paikat. Parhaimassa tapauksessa Talon isäntä huusi puhelimessa, että ala tulla sieltä mäen alta. Sanoin vaan että toisitko sitä hiekkää, niin tulen. Meinasi vaan että pääseehän tuon mäen autollakin ilman hiekkaa, niin pienillä kauppa kassilla ja nastarenkailla  :koff: :koff:
Elämästä ei selviä hengissä.
Sääli on sairautta.
Parempi 50 % jostain, kuin 100% ei mistään.

Poissa tiipe

  • Valvoja
  • *
  • Viestejä: 167
  • Sukupuoli: Mies
  • Ikkunakyltti: Tiipe
  • Titteli: Rahtari
  • Työajokki: Volvo FH480
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #33 : 21-07-2009, 06:09:04 »
kontiolahti ja plast hill  talvella puolikkaalla  on eri perse paikkka osoite lukantie 6 pyytivaara mäenpäällä ja kärrypolku  varmaan tuttu joensuun kiitoauto miehille/naisille
« Viimeksi muokattu: 21-07-2009, 06:14:26 kirjoittanut tiipe »
palkka juoksee minä en.
En välitä paskan vertaa mitä muut ajattelee minusta toivottavasti muutkaan ei mieti mitä niistä ajattelen..

Poissa sav_O

  • Maantiekiitäjä
  • *
  • Viestejä: 369
  • Sukupuoli: Mies
  • Periaatteessa se on ihan sama periaate
  • Ikkunakyltti: KÖSSI
  • Työajokki: FH500
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #34 : 21-07-2009, 09:40:45 »
Niin tutun oloiset purku paikat. Parhaimassa tapauksessa Talon isäntä huusi puhelimessa, että ala tulla sieltä mäen alta. Sanoin vaan että toisitko sitä hiekkää, niin tulen. Meinasi vaan että pääseehän tuon mäen autollakin ilman hiekkaa, niin pienillä kauppa kassilla ja nastarenkailla  :koff: :koff:

Paras mitä ajokaveri kerto et talvella oli maajussi sanonut että tänne vaan koko pötköllä kyllä pääsee. Kaveri ajo risteykseen ja jätti auton isolle tielle pysäkille ja katto et jumalaton alamäki pihaan ei heevetti tonne voi mennä. soitti isännälle et ota traktoriin peräkärry  ja tuu hakee täältä tieltä. Isäntä vastas että:
-Ei se nyt käy kun mie en pääse trakorilla tota mäkeä ylös kun on niin liukasta :koff: :koff: :koff:
Ei mahdu suin surminkaan luppoaikaa tähän almanakkaan. En tahdo kultaa, kunniaa kuulla vain ja ainoastaan – AJAKAA!

Poissa Juissi84

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 147
  • Sukupuoli: Mies
  • Ikkunakyltti: Jussi
  • Titteli: Duunari
  • Työajokki: Volvo FH460
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #35 : 21-07-2009, 10:40:37 »
Yhdyn kanssa tuohon suomiseen. Tämä samainen ********* alkoi valittaan että kuormatilat puhtaana tarvii tulla lastaan, pikkasen ongelmallista jakarin kanssa kylläkin. Ja sitte nähtiin vaivaa kun oli takalaita autossa.



-fix-
Ei mainita henkilöitä niin että on tunnistettavissa.
« Viimeksi muokattu: 11-10-2009, 20:55:53 kirjoittanut President »
Live for nothing or die for something

Poissa IsoPaha-Heikki

  • RAHTIHEMMO
  • *
  • Viestejä: 4291
  • Sukupuoli: Mies
  • brummi-proletaari
  • Titteli: Duunari
  • Työajokki: Volvo FH
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #36 : 21-07-2009, 12:12:31 »
. Meinasi vaan että pääseehän tuon mäen autollakin ilman hiekkaa, niin pienillä kauppa kassilla ja nastarenkailla  :koff: :koff:

jepjep! mein äitee kerto juttua, että joku sen naispuolinen työkaveri oli kans päivitellyt töissä, että on se ihme kun öljyautot ei pääse muka heidän pihaan, ku heidänkin henkilöautolla pääsee, miten voi olla muka mahdollista ettei rekalla pääse? kuulemma ammattitaidoton kuski. Ja syy minkä takia sitä mäkeä ei voi hiekoittaa: heidän ja naapurin lapset laskee siinä talvisin mäkeä... Menee lasten liukumäki pilalle hiekasta  :JES:
Escucha el Oi!

Poissa anne74

  • Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1213
  • Sukupuoli: Nainen
  • Titteli: Eläkeläinen
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #37 : 21-07-2009, 12:14:10 »
jepjep! mein äitee kerto juttua, että joku sen naispuolinen työkaveri oli kans päivitellyt töissä, että on se ihme kun öljyautot ei pääse muka heidän pihaan, ku heidänkin henkilöautolla pääsee, miten voi olla muka mahdollista ettei rekalla pääse? kuulemma ammattitaidoton kuski. Ja syy minkä takia sitä mäkeä ei voi hiekoittaa: heidän ja naapurin lapset laskee siinä talvisin mäkeä... Menee lasten liukumäki pilalle hiekasta  :JES:
No ei oo hääppöstä noillakaan lapsilla, kun niinkin turvallinen mäenlasku paikka ku tie... :de:
sisimmässään ikuinen yhdistelmän kuljettaja, vaikka elämä asetti esteen tehdä sitä työnä

Poissa Junnu_

  • Ajojärjestelijä
  • *
  • Viestejä: 19
  • Sukupuoli: Mies
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #38 : 21-07-2009, 12:52:39 »
Kovalaisen terminaali Oulu. Ei oo kyllä liialla tilalla pilattu. Piha on harvinaisen ahdas, saa useemman kerran ottaa eessun taassun ennen ku saa edes jotenkii siltaan kiinni.  :vihel:

Onnea vaan heille ketkä siellä työtään tekee  :hattu:

Poissa pönttö

  • RAHTIHEMMO
  • *
  • Viestejä: 1986
  • Sukupuoli: Mies
  • Ikkunakyltti: ERIK tai OH6FBW
  • Titteli: Pomo
  • Työajokki: Scania tai Vito
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #39 : 21-07-2009, 19:47:07 »
jepjep! mein äitee kerto juttua, että joku sen naispuolinen työkaveri oli kans päivitellyt töissä, että on se ihme kun öljyautot ei pääse muka heidän pihaan, ku heidänkin henkilöautolla pääsee, miten voi olla muka mahdollista ettei rekalla pääse? kuulemma ammattitaidoton kuski. Ja syy minkä takia sitä mäkeä ei voi hiekoittaa: heidän ja naapurin lapset laskee siinä talvisin mäkeä... Menee lasten liukumäki pilalle hiekasta  :JES:
Niinpä... Tuos kylällä oli joskus Finnoil (nykyään siinä on Neste Oil Express), johon mentiin etuperin pihaan (jos päästiin mäki ylös) ja purettiin siinä rinteessä (jos suostui kampe pysymään paikallaan) ja peruutettiin sitten omalle puolelle kulmaan takaisin Keskuskadulle (ja jos peruutus ei onnistunut kerralla, niin odotettiin kevättä. Ei sinne mäkeen enää toista kertaa kumminkaan päässyt). Jos aseman isäntä oli yleensäkään saanut siihen tönnääseen yhtään santaa, niin sitä oli korkeintaan kolmasosa siitä, mitä kirkkoherra pistää arkun päälle. Yleensä siinä ei ollut edes sitä vertaa... Kerran pari siihen sitten vietiin omaan piikkiin naapurin kauhakoneella santaa, että saa auton pysymään purun ajan paikallaan, joka kerta aseman pitäjä soitti perään ja haukkui kun on piha sotkettu, joutuu keväällä pesemään hiekat pois. No asema sitten loppui aikanaan ja ukko rupesi pirssariksi, ehkä on oppinut että liukastakin voi olla...
Onhan tuossa tietysti toinenkin yhtä nihilisti paikka hiekan suhteen, olis saanut Destialta hiekat levitettynä pihaan, mutta kielsi laittamasta. Onneks ei tarvii siihen viedä enää, on isomman firman harmina...

Poissa JMTN

  • Rahtari
  • *
  • Viestejä: 114
  • Sukupuoli: Mies
  • Titteli: Pomo
  • Työajokki: 4 x V8= 2630hp
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #40 : 21-07-2009, 20:29:44 »
Kovalaisen terminaali Oulu. Ei oo kyllä liialla tilalla pilattu. Piha on harvinaisen ahdas, saa useemman kerran ottaa eessun taassun ennen ku saa edes jotenkii siltaan kiinni.  :vihel:

Onnea vaan heille ketkä siellä työtään tekee  :hattu:
Juups vähän on ahdasta, eikä niin vähän. Yhdellä täyspitkällä kun ajaa pihaan, niin piha onkin sen jälkeen täys.

Kerran tuli yks aukoon päätään, että mikset nupilla tullut pihaan. a). nuppi on täynnä ja menossa 350km päähän b). läheppä erikseen hakemaan Kovalaisen tavarat. c). ei oikein 13m rauta nippu mahdu 8m nuppiin.

Tuli vähän hiljaista, kun selvitin faktat.

En kylläkään tiedä miten oli sinne mennyt, koska he ajavat 95% ajoista omilla autoilla.
Elämästä ei selviä hengissä.
Sääli on sairautta.
Parempi 50 % jostain, kuin 100% ei mistään.

Poissa Jouni

  • Maantiekiitäjä
  • *
  • Viestejä: 309
  • Sukupuoli: Mies
  • Ikkunakyltti: Jouni
  • Titteli: Duunari
  • Työajokki: M.A.N
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #41 : 21-07-2009, 22:17:03 »
ei hesburgerin keskuspaikkakaan kaarinassa ole mikään herkku.Viimeksi kyllä käynyt joskus 6-7 vuotta sitten.Sillon ainaskaan ei hiekotettu sitä mäkeä mikä sinne nousee. Oli hieno kantata sinne mäkeen, kun veturissa ruhokuorma.
Ei yhtään heilunu eikä huojunu. Ja se pihakin todellinen persläpi.

Poissa Lättähäntä

  • Perustajajäsen
  • *
  • Viestejä: 1327
  • Sukupuoli: Mies
  • lihapiirakan loppusijoituspaikka
  • Ikkunakyltti: Lättähäntä
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #42 : 22-07-2009, 01:45:27 »
Kovalaisen terminaali Oulu. Ei oo kyllä liialla tilalla pilattu. Piha on harvinaisen ahdas, saa useemman kerran ottaa eessun taassun ennen ku saa edes jotenkii siltaan kiinni.  :vihel:

Onnea vaan heille ketkä siellä työtään tekee  :hattu:
Liekkö tuo se entinen Napapiirin Kuljetuksen terminaali? Oli myös aikoinaan Koffin varasto yms?


Poissa HC

  • Ajoneuvos
  • *
  • Viestejä: 996
  • Sukupuoli: Mies
    • Kuvia
  • Työajokki: Scania R500
Vs: V*ttumaisia purkupaikkoja/asiakkaita joita olet kohdannut
« Vastaus #43 : 22-07-2009, 10:05:25 »
Liekkö tuo se entinen Napapiirin Kuljetuksen terminaali? Oli myös aikoinaan Koffin varasto yms?

Eikö tuo oo siinä Taskilassa, Toppilasta vähä matkaa eteenpäin. Aika pieni paikka verrattuna roin liiteriin.
Keep on truckin'