Kirjoittaja Aihe: Minkälaisia työ asusteita hemmot(taret) pitävät?  (Luettu 304695 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Rahti77

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 148
  • Sukupuoli: Mies
  • Talousihme
  • Ikkunakyltti: Rahtarit ja kukat
  • Titteli: Rahtari
  • Työajokki: Volovo
Vs: Minkälaisia työ asusteita hemmot(taret) pitävät?
« Vastaus #682 : 29-01-2018, 20:46:42 »
  :pase:kaikkea sitä kysytäänki,no kukin taaplaa tyylillään.
Nimenomaan :tutti: :tutti: :tutti:
Kylähullun paperit löytyy.

Poissa veikkaaja

  • Pikalähetti
  • *
  • Viestejä: 43
  • Sukupuoli: Mies
  • Ikkunakyltti: SISU
  • Titteli: Duunari
  • Työajokki: Sisu Polar 8x4
Vs: Minkälaisia työ asusteita hemmot(taret) pitävät?
« Vastaus #683 : 29-01-2018, 20:49:39 »
Sitä ähinää ja puhinaa, ko ne bootsit revitään aina jalasta pois, kun mennään kajuuttaan  :koff:
Tarviiko niitä aina ottaa pois? Ite jätän kengät aina kuskin jalkatilaan, kun menen sängylle tai hanttarin penkille taukoa viettämään.. Eipä niitä muualle saiskaan..


vain työkalu, mutta myöskin toinen koti
Vai jätätkö sinä kengät kotona kuistin rappusten alle?
« Viimeksi muokattu: 29-01-2018, 21:00:26 kirjoittanut veikkaaja »

Poissa JakeH

  • Ajoneuvos
  • *
  • Viestejä: 653
  • Sukupuoli: Mies
  • Ikkunakyltti: JAKE
  • Titteli: Opiskelija
  • Työajokki: Lenovo
Vs: Minkälaisia työ asusteita hemmot(taret) pitävät?
« Vastaus #684 : 29-01-2018, 22:10:26 »
Tarviiko niitä aina ottaa pois? Ite jätän kengät aina kuskin jalkatilaan, kun menen sängylle tai hanttarin penkille taukoa viettämään.. Eipä niitä muualle saiskaan..

Vai jätätkö sinä kengät kotona kuistin rappusten alle?
tarvii, koska en mä ainaka haistele sitä sukkahien hajua, mikä ilmaantuu jo ennen puolta päivää. Ja kyllä meillä on ihan eteinen/tuulikaappi sitä varten, mihin ne kengät saa jättää, ei niitä tarvi ulkona säilyttää
Satakuntalaisesta keskustelusta ku ottaa vittuilun pois, ni ei jää jäljelle muuta, ku avonainen suu.

Poissa Rahti77

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 148
  • Sukupuoli: Mies
  • Talousihme
  • Ikkunakyltti: Rahtarit ja kukat
  • Titteli: Rahtari
  • Työajokki: Volovo
Vs: Minkälaisia työ asusteita hemmot(taret) pitävät?
« Vastaus #685 : 29-01-2018, 23:07:35 »
tarvii, koska en mä ainaka haistele sitä sukkahien hajua, mikä ilmaantuu jo ennen puolta päivää. Ja kyllä meillä on ihan eteinen/tuulikaappi sitä varten, mihin ne kengät saa jättää, ei niitä tarvi ulkona säilyttää

Ei oma hiki eikä pierut haise omaa nenää :heko: :heko:
Kylähullun paperit löytyy.

Poissa Ievukka

  • Ajojärjestelijä
  • *
  • Viestejä: 10
  • Sukupuoli: Nainen
  • Ikkunakyltti: Ieva
  • Titteli: Duunari
Vs: Minkälaisia työ asusteita hemmot(taret) pitävät?
« Vastaus #686 : 02-06-2019, 12:50:39 »
Dimexin naistenmallin kesähousut ja takit kesään sekä talveen. Takkeihin oon tosi tyytyväinen mut housujen huono laatu yllätti, eivät tahdo kestää ja vasta vuoden vanhat. Materiaali ei oo kivan tuntuista. Perus huppareita tulee pidettyä, firman paitoja ja välillä ihan omia hepeneitä. Hiukset pitää olla kiinni. Kesämallin kengät on mulla aivan järkyttävät nahkakopukat, kankaisia kenkiä en pysty töissä käyttämään kun jalat kastuu alta aikayksikön.

Poissa -pirpana-

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 240
  • Sukupuoli: Nainen
  • Titteli: Duunari
Vs: Minkälaisia työ asusteita hemmot(taret) pitävät?
« Vastaus #687 : 03-06-2019, 14:17:03 »
Nykyään on blåkläderin akkojen malliston työvaatteet. Ensin tarjosivat Wurthin kamppeita, mut kun kysyin likkojen vaatteita, ni vastaus oli vaan, et "Joo, tottakai, mut mistä niitä saa?", eli ite sai käytännössä valita, mitä hakee ja mistä, ainoa kriteeri oli, että saa firman logot painettua takkeihin  :heko:
Kenkinä aikasemmin suosin jalasta, mut niistä alko joka mallista tulla vesi pohjasta läpi alta puolen vuoden, ni vaihdoin sieviläiseen, nyt jännityksellä odotan kauanko nuo kestää...

Poissa Mahti

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 240
  • Sukupuoli: Mies
  • Ikkunakyltti: MAHTI
  • Titteli: ...
  • Työajokki: Lolvo
Vs: Minkälaisia työ asusteita hemmot(taret) pitävät?
« Vastaus #688 : 03-06-2019, 19:35:56 »
Nykyään kaikki on blooklaaderii, ennen dimexiä ja kengät ollu sieviläisiä  :ide3:
Tieteen suuri tragedia on se, että ruma tosiasia rikkoo kauniin teorian. - Thomas Huxley
Kyyninen ihminen tietää kaiken hinnan, mutta ei minkään arvoa.

Poissa miriamele

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 171
  • Sukupuoli: Nainen
  • It's the same damn dam.
  • Ikkunakyltti: miriamele
  • Titteli: ...
Vs: Minkälaisia työ asusteita hemmot(taret) pitävät?
« Vastaus #689 : 05-06-2019, 07:12:18 »
Meillä on kyllä maailman kehnoimmat työvaatteet nykyään. Ne on niin kamalia, ettei ne itekkään kehtaa laittaa sen verta selkeetä logoa, että tietäisin, minkä merkkisistä rievuista on kyse. Koot on mitä sattuu eikä infoa saa mistään. Onneks on ompelukone, ni ei takerru ihan joka ovenkahvaan lepattavista vaatteista. Saumat repsottaa ja joka nurkasta roikkuu jotain naruja. Mut on noi sentään tosi oranssit, niin näkyy kauas, kuinka rupuiset ne on.  :koff:
~rahtiregina~

Poissa Petu

  • Maantiekiitäjä
  • *
  • Viestejä: 271
  • Sukupuoli: Mies
  • Ikkunakyltti: Petteri
  • Titteli: Opiskelija
  • Työajokki: Tietokone
Vs: Minkälaisia työ asusteita hemmot(taret) pitävät?
« Vastaus #690 : 05-06-2019, 11:15:39 »
Patronin takki ja housut on nykyää. Ei kovin laadukkailta vaikuta, heijastimet alakanu repsottaa ja vetoketjut takertelee. Kesävaatteissa istuvuus ihan ok, mut talvitakki oli mallia teltta, toppahousuja ei tullu töissä pidettyä varmaa kertaakaa talven aikana.
Aika hiostavat on noi kesähousut nyt ku on lämpösempää ollu, nii oon pitäny revolutionracen housuja. Kai siihenki joku työturhallisuus ihminen puuttuu jossain kohtaa kun ei oo housun lahkeissa huomioväriä eikä heijastimia.
Kenkinä on ollu jalasta viime vuodet, exalttereihin on tykästyny.
Lisää kaasua, oja syvenee.

Poissa Jirppa

  • Ajojärjestelijä
  • *
  • Viestejä: 16
  • Sukupuoli: Mies
  • Titteli: "Virkavapaalla"
  • Työajokki: Volvo
Vs: Minkälaisia työ asusteita hemmot(taret) pitävät?
« Vastaus #691 : 19-06-2019, 03:43:19 »
Bläklaaderia takki firman logolla ja Dimexin housut tai sitten farkut, lippalakki ja sieviläiset, jotka vaatisi jo uusaamista.

Poissa aleksi

  • Pikalähetti
  • *
  • Viestejä: 64
  • Sukupuoli: Mies
  • Ikkunakyltti: ALEKSI
  • Titteli: Duunari
  • Työajokki: FH13 540 6X2/4
Vs: Minkälaisia työ asusteita hemmot(taret) pitävät?
« Vastaus #692 : 20-06-2019, 08:47:37 »
Blåkläderin takki ja housut firman logoilla. Blåkläderin huomiovärisiä firman t-paitoja hyvällä kelillä päällä. Ei oo kyllä omaan makuun tuo takki hyvä, dimexejä aikaisemmin ollut ja paljon mukavammat päällä, Blåkläderin takki paljon tiukemman mallinen ja paska tarttuu jo työnteon ajattelusta viikon päähån vaatteisiin eikä millään puhdistu. Housut kylläkin paremmin istuvat kuin dimexillä. Dinexin vetoketjut on mitä on mutta kyllä niitä ostaisin ite jos sais valita..

Poissa IP-J

  • Rahtari
  • *
  • Viestejä: 124
  • Sukupuoli: Mies
  • Titteli: Opiskelija
  • Työajokki: Scania
Vs: Minkälaisia työ asusteita hemmot(taret) pitävät?
« Vastaus #693 : 20-06-2019, 10:56:51 »
Blåkläderin takki ja housut firman logoilla. Blåkläderin huomiovärisiä firman t-paitoja hyvällä kelillä päällä. Ei oo kyllä omaan makuun tuo takki hyvä, dimexejä aikaisemmin ollut ja paljon mukavammat päällä, Blåkläderin takki paljon tiukemman mallinen ja paska tarttuu jo työnteon ajattelusta viikon päähån vaatteisiin eikä millään puhdistu. Housut kylläkin paremmin istuvat kuin dimexillä. Dinexin vetoketjut on mitä on mutta kyllä niitä ostaisin ite jos sais valita..
  minulla on dimexien kanssa ongelmana, jos puntit tai hihat on hyvät, on housut tai takki muuten hirveä teltta 🙄

Poissa vikke

  • Maantiekiitäjä
  • *
  • Viestejä: 310
  • Työajokki: FH4 460
Vs: Minkälaisia työ asusteita hemmot(taret) pitävät?
« Vastaus #694 : 21-06-2019, 11:39:54 »
Dimexin takit on ollu omasta mielestä ihan mukavia päällä, mutta housut on lahkeista liian pitkät ja silti vyötärö puristaa, vaikka en omista rahtimahaa. Nyt on Blåkläderin takki, on tosiaan aika tiukan mallinen ja taskut on melko pienet. Ei se muuten haittaisi, mutta tuo K*skonkin nykyään käyttämä helvetin iso "mobiilipääte" ei meinaa mahtua taskuun.

Poissa JakeH

  • Ajoneuvos
  • *
  • Viestejä: 653
  • Sukupuoli: Mies
  • Ikkunakyltti: JAKE
  • Titteli: Opiskelija
  • Työajokki: Lenovo
Vs: Minkälaisia työ asusteita hemmot(taret) pitävät?
« Vastaus #695 : 21-06-2019, 11:58:16 »
Dimex myy housuja ainakin +-5cm kokoina, eli on mahdollisuus tilata esimerkiks 54 koon housut 5cm pidemmällä, tai lyhemmällä lahkeella. Muodostuu vaan ongelma siinä kohtaa, kun firma tilaa satoja housuja, niitä ei saada yksilöityä jokasen tarpeen mukaan, vaan tulee just noita välimallin housuja, mitkä on ihan ookoo jokaselle, muttei oikein istu, eikä sovi kenellekkään
Satakuntalaisesta keskustelusta ku ottaa vittuilun pois, ni ei jää jäljelle muuta, ku avonainen suu.

Poissa VeeWee

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 247
  • Sukupuoli: Mies
  • Titteli: Alasta kiinnostunut
  • Työajokki: Kutter 9
Vs: Minkälaisia työ asusteita hemmot(taret) pitävät?
« Vastaus #696 : 21-06-2019, 16:04:42 »
Fristadsin housut ja takit, hiton huonosti istuu, niinkuin melkein kaikki työvaatteet tähän asti. 2000-l alun dimexin housut ja takit on parhaat, kunhan äiti jatkoi housujen lahkeita.
Valkoinen suojatakki päällä kyllä yleensä töitä tehdessä, niissäkin toimeksiantaja teki huononnuksen, kun vanhoissa leijonissa oli resorit ja näissä uusissa ei ole.


Poissa canis_lupus

  • Ajojärjestelijä
  • *
  • Viestejä: 3
  • Sukupuoli: Mies
  • Titteli: Linjuri-ässä
  • Työajokki: Milloin mikäkin
Vs: Minkälaisia työ asusteita hemmot(taret) pitävät?
« Vastaus #697 : 25-06-2019, 09:10:40 »
Kauluspaita, kravatti, suorat housut ja mywear halppis pukukengät joita parempia ei olekaan ajamiseen

Poissa IsoPaha-Heikki

  • RAHTIHEMMO
  • *
  • Viestejä: 4291
  • Sukupuoli: Mies
  • brummi-proletaari
  • Titteli: Duunari
  • Työajokki: Volvo FH
Vs: Minkälaisia työ asusteita hemmot(taret) pitävät?
« Vastaus #698 : 26-06-2019, 22:02:34 »
Meillä on kyllä maailman kehnoimmat työvaatteet nykyään. Ne on niin kamalia, ettei ne itekkään kehtaa laittaa sen verta selkeetä logoa, että tietäisin, minkä merkkisistä rievuista on kyse. Koot on mitä sattuu eikä infoa saa mistään. Onneks on ompelukone, ni ei takerru ihan joka ovenkahvaan lepattavista vaatteista. Saumat repsottaa ja joka nurkasta roikkuu jotain naruja. Mut on noi sentään tosi oranssit, niin näkyy kauas, kuinka rupuiset ne on.  :koff:

varmaan sitten samanlaisia ku mä olen saanut, veikkaan ettei niissä ole mitenkään muutettu kaavoja/leikkausta kokojen mukaan, vaan kaikki takit on samankokoisia XXXL:iä, ja sitten on vaan pätkitty hihoja ja helmaa. tai housuissa lahkeita.

Järkyttäviä purjeita.

Oon joskus miettinyt mitä firmat ajattelee kun tuollaisia työntekijöilleen jakaa, ei taida pahemmin imago kiinnostaa, kun jo vaatteetkin näyttää aivan kaatopaikkalöydöiltä.

No mä ostan itse omat kledjuni.
Escucha el Oi!

Poissa Lenny

  • RAHTIHEMMO
  • *
  • Viestejä: 2212
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Minkälaisia työ asusteita hemmot(taret) pitävät?
« Vastaus #699 : 30-06-2019, 13:20:45 »
Fristadsia näkyy pääasiassa olevan, noita on kai pakko pitääkin, ei voi mennä farkuissa kuten tähän asti. Silloin kun sovittamassa käytiin niin ainakin osa tuntui ihan siedettäviltä, näkee sitten mitä käytännössä. Mun ruumiinrakenne ei yleensä sovi millekään vaatteille ja heti ärsyttää suunnattomasti jos jostain kohdasta ei oikein istu.

Poissa VeeWee

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 247
  • Sukupuoli: Mies
  • Titteli: Alasta kiinnostunut
  • Työajokki: Kutter 9
Vs: Minkälaisia työ asusteita hemmot(taret) pitävät?
« Vastaus #700 : 30-06-2019, 14:51:50 »
veikkaan ettei niissä ole mitenkään muutettu kaavoja/leikkausta kokojen mukaan, vaan kaikki takit on samankokoisia XXXL:iä, ja sitten on vaan pätkitty hihoja ja helmaa. tai housuissa lahkeita.

Järkyttäviä purjeita.
Eks toi oo turvavärityksen kiro, suunnitellaan isomman koon mukaan ja sitten ne pienemmät koot pätkitään

Poissa JakeH

  • Ajoneuvos
  • *
  • Viestejä: 653
  • Sukupuoli: Mies
  • Ikkunakyltti: JAKE
  • Titteli: Opiskelija
  • Työajokki: Lenovo
Vs: Minkälaisia työ asusteita hemmot(taret) pitävät?
« Vastaus #701 : 30-06-2019, 14:54:29 »
Eks toi oo turvavärityksen kiro, suunnitellaan isomman koon mukaan ja sitten ne pienemmät koot pätkitään
itellä ollu hankintalistalla työpaitoja, lyhythihasia, ja ohkasia pitkähihasia, missä on printatut heijastimet. Ei ahista päällä, ja saa helpommin poiskin, kun paita joustaa, kuten normaali teepaitakin. Saa nyt vaan jäähä hankkimatta toistaseks, mutta esimerkiks eräällä Isojoelta olevalla KoneHallilla oli sellasia myynnissä, 25e kappale.
Satakuntalaisesta keskustelusta ku ottaa vittuilun pois, ni ei jää jäljelle muuta, ku avonainen suu.

Poissa miriamele

  • Rekkamies
  • *
  • Viestejä: 171
  • Sukupuoli: Nainen
  • It's the same damn dam.
  • Ikkunakyltti: miriamele
  • Titteli: ...
Vs: Minkälaisia työ asusteita hemmot(taret) pitävät?
« Vastaus #702 : 02-07-2019, 01:00:51 »
varmaan sitten samanlaisia ku mä olen saanut, veikkaan ettei niissä ole mitenkään muutettu kaavoja/leikkausta kokojen mukaan, vaan kaikki takit on samankokoisia XXXL:iä, ja sitten on vaan pätkitty hihoja ja helmaa. tai housuissa lahkeita.

Järkyttäviä purjeita.

Oon joskus miettinyt mitä firmat ajattelee kun tuollaisia työntekijöilleen jakaa, ei taida pahemmin imago kiinnostaa, kun jo vaatteetkin näyttää aivan kaatopaikkalöydöiltä.

No mä ostan itse omat kledjuni.

Me ei saada ostaa ite, tarttis olla yhteneväiset työasut.
Mut noin se varmaan menee, samalla kaavalla vaan ja sit arvotaan kokolappu niskaan. Henkilökortin tasku on mulla kainalossa ja heijastavat pinnat osottaa vaan sivulle, kun oon vähän ottanut sivusaumasta sisään.  :hullu:
~rahtiregina~

Poissa JakeH

  • Ajoneuvos
  • *
  • Viestejä: 653
  • Sukupuoli: Mies
  • Ikkunakyltti: JAKE
  • Titteli: Opiskelija
  • Työajokki: Lenovo
Vs: Minkälaisia työ asusteita hemmot(taret) pitävät?
« Vastaus #703 : 02-07-2019, 11:35:54 »
En tiiä, miten nykyään on, mutta muutama vuos sitte XS ja S kokoset heijastinvaatteet ei täyttäny luokkavaatimuksia, kun jää heijastinpinta-ala liian pieneks
Satakuntalaisesta keskustelusta ku ottaa vittuilun pois, ni ei jää jäljelle muuta, ku avonainen suu.