0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Täytyyhän manni ja sisu kuskeilla semmoset letkut olla, miten ne muuten täyttäis tyttöystävänsä illalla?(eiku ei täällä saanutkaan vttuillla...mut sekin on asennekysymys, huumoria vaiko päänaukomista. minä en osaa ku toista)
Nyt etsitään isäntää ja hyvää hommaa. Mä löysin meinaan ainakin auton jo valmiiksi: http://www.truckworld.eu/VehicleDetail.asp?vehicleid=695777&languageid=1Pikkasen tota tarttis vielä rakentaa, että ois täydellinen. Muta aihio on loistava, joku lyhyt kärry perään ja matkaan. Kenties b-juna? vimppa puolikas ois vaan tumppikärry.Tolla vetopöydän paikalla ei tartte kyl paljoa ajella teli ylhäällä...Nämä isäntäehdokkaat voivat panna yv:tä
Tämä http://www.kauppilanautohajottamo.fi/autot_volvo222_b.phpJotenki vaan tykkään vanhemmasta kalustosta, koulussakin mulle kelpas ajokiks just tolla kopalla oleva Volovo kun taas uudempiin autoihin oli kaikilla kova hinku.
Nämä on ikäsikseen hyviä ajaa (jos on kunnossa). Itelläki oli eka työsuhdeyhdistelmä juuri tätä mallia oleva F12 kasettikampe eikä voi moittia...voimaa oli tarpeeksi ja ääntä hieman enemmän
No, nyt kun tuohon 4. askelmaan on tottunut, alkavat ruotsalaismerkkien hytit tuntua vanhanaikaisilta. Jäljellejäävistä mieleisinä vaihtoehtoina ovat MB, DAF ja MAN.
...ainakin jos DAF lunastaa odotukset (niin, ja se huoltopuoli tosiaan toimii niinkuin on uhottu).
ratin vaihtaminen puiseen voi olla vaan mutkikasta, jos on niin uusi auto että löytyy airbag? Ainakin henkilöautopuolella se tuottaa kaikkea pientä kivaa.Muuten kyllä asia suunnitelmat. Itseäkin iskee vanhojen vehkeiden lisäksi just maltilla, järjellä ja hienosti rakennetut rahtivehkeet. Ei tosiaankaan mitään motiivimaalaus-blingblingiä...
Sinähän olet Turusta, kyllä Risku (Rieskalähteentiellä) on tähän päivään asti huoltanut/remontoinut täysin moitteetta ne Daffit, millä minä olen ajanut. Ihan hyvät suunnitelmat tuossa kyllä.
6x4 143 kannikka, 450 tai 500 kone. Jos onpi 500 nii sitte saapi laittaa lastun kans.