0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Kaksviikko kierrolla oleva palkanmaksu on Akt:n sopparin mukaan ainoa laillinen, 80h/jakso oli työpäiviä kuinka monta tahansa ja sen ylimenevät on prosenttitunteja. Sopimus on yleissitova eli tarkoittaa että järjestäytymättömienkin työnantajien on sitä noudatettava.Raastupaan jos joutuu lähteen ,niin riitatilanteessa Akt:n sopparin mukaan mennään aina.
Sovittuun, tietyllä perusteella määräytyvään palkkaan ei voida sisällyttää ylityö- tai sunnuntaityökorvauksia.
Mitä toi sitten tarkoittaa?
Mut hei, ens kuun alussa liksat nousee!
Täh, taas?! Tuleehan sieltä näköjään kokonaiset 4snt/h lisää. On kyllä aika mielenkiintoista, että täysperätaulukossa 12v työkokemuksella tienaa alle euron enemmän tunnilta, kuin vasta-alkaja. Ei oo paljoa tavoiteltavaa tällä alalla.
Autoliikenne on kutsumuslaji. Eihän tätä nyt rahan takia sentään
Eikö? no voihan....
Sinua on selvästi joku harhauttanut. On se hyvä et otin luulot pois on tämä vain niiiiiiin mukavaa.
Ei AKT:n palkat niin huanoja oo, on vaan niin paljon kehnoja työpaikkoja.[/quoteTässä se pointti piilee. Tai sitten on hyvä työpaikka mutta jos olet 6.00-18.00 töissä niin palkka on ihan TESin mukaan paska.
On kyllä aika mielenkiintoista, että täysperätaulukossa 12v työkokemuksella tienaa alle euron enemmän tunnilta, kuin vasta-alkaja.
Mites teille muille maksetaan sunnuntai-lisä? Huomasin omasta tilinauhasta että sunnuntai- lisä oli maksettu 3kk keskituntiansion mukaan, eli yli 100% korotuksella siis.
Eikös se noin makseta? Lisät ynnä muut boonukset lasketaan kta:n mukaan. Muistaakseni.
silläpä sitä nykysissä hommissa koitetaan saaha autolle pitkää päivää eikä vaan 7-16. joskus voi onnistuaki hommaamaan autolle ajoja joskus taas ei. tämän hetken palkka on yli tes mut läpitunti. eli normi 8h työpäivässä saa enemmän ku tes palkalla. olen tyytyväinen.
Yrittäjät vaan tuskin hirveesti tekee tälläisiä diilejä mitkä ovat kuskille hyväksi. Oman lompakon lihottaminen lienee yleensä siinä taustalla.
olen tyytyväinen.