Nostetaanpas vanhaa topikkia.
Joskus tossa keväällä aamulla terminaalilla katteltiin jaettavia keikkoja. Jonkun keikan otin siitä ja työkaveri tuumasi, että vie sä sit ekan kuorman jälkeen toi Ylöjärven paperikuorma. Jotenkin ajattelin automaattisesti, että se on Plastirollille. Kontin ja kärryn terminaalilla vaihtaessa vielä vilkaisin rahtikirjaa ja siinä komeili osoitteena Vanha Vaasantie ja ei kun Ylöjärvelle ja kärry Plastirollin laituriin. Vasta sisällä rahtikirjaa trukkikuskille ojentaessa huomasin, että siinähän lukee Kassatieto.

Nolona siinä jotain mutisin, et ei mun tänne pitänyt tulla ja kurvasin sadan metrin päähän Kassatiedon pihaan. Jotenkin vaan koko ajan ajattelin sitä Plastirollia, kun kuormakartassakin vain luki "Paperia Ylöjärvi" eikä ollenkaan firman nimeä ja Plastirollille aika paljon paperikuormia menee.
En enää muista firmaa, mutta porissa joskus toimitin lavan väärään paikkaan. En tiennyt, että kyseisellä firmalla on Porissa kaksi toimipistettä. Kyseisessä toimipisteessä olin käynyt ennenkin. Paikallistuntemusta ei ollut niin paljoa, että osoite olisi sen kummemmin mitään sanonut ja firman nimen perusteella vaan ajoin tuttuun paikkaan. Eipä huomannut vastaanottajakaan vilkaista tarkemmin rahtikirjaa. Onneksi vielä satuin pyörimään Porissa, kun muutamaa tuntia myöhemmin juitsari soitti, kun asiakas kyseli lähetyksen perään. Ei muuta kuin hakemaan lava takaisin kyytiin ja toimitus oikeaan osoitteeseen.

Silloin kun vielä Keskosia aikanaan jaoin, olin pienessä flunssanpoikasessa hiukan lyhyeksi jääneen vuorokausilevon jälkeen

jollain neljän tunnin yöunilla jakolenkillä. Pirkkalan Citarissa tuli joku oikosulku päässä ja unohdin kaksi viimeistä rullakkoa kärryn keulaan. Ajoin ylös sieltä montusta ja menin ovia laittamaan kiinni ja totesin, että kärryn takana on kaksi rullakollista tavaraa levinneenä ympäriinsä ja muutama vaihtolava, jotka rullakot olivat edellään työntääneet alas. Kyllä taas hävetti.