Kirjoittaja Aihe: Kunnon tee-se-itse-korjauksia  (Luettu 2164 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Joske

• Rekkamies
  • *
  • Sukupuoli: Mies
"Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella"

Paikalla anne74

• Valvoja
  • *
  • Sukupuoli: Nainen
  • Titteli: ...
Vs: Kunnon tee-se-itse-korjauksia
« Vastaus #1 : 04-11-2009, 16:08:54 »
:koff: :koff:

http://thereifixedit.com/
:kippu: aikamoisia pellepelottomia ollu liikkeellä...   :koff:
BTW sillä yhellä kaverilla ois hyvä malli kunnon lompakkoketjusta jonka oli kännykkäänsä laittanu :tök:  :hullu:
Trust no-one

Poissa jabatus

• Rekkamies
  • *
« Vastaus #2 : 04-11-2009, 18:44:43 »
käyhän se kai noinkin.... :koff:

Poissa pönttö

• Ajoneuvos
  • *
  • Ikkunakyltti: ERIK tai OH6FBW
  • Titteli: Pomo
  • Työajokki: Scania tai Vito
« Vastaus #3 : 04-11-2009, 19:26:08 »
käyhän se kai noinkin.... :koff:
Käy käy.
Jokunen vuosi sitten oltiin viemässä semmosia rapia 6m leveitä altaita Tornioon, kun toisesta autosta (tai siis Volvosta) lähtin kuskin puoleinen vetonapa lätkimään. Köytettiin akseliputken pää ketjulla vaihtolavalaitteiden yli toiselle puolen, lukko päälle ja kaveri vei vehkeen ajamalla Kalajoelta Teuvalle.

Poissa Juha.H

• Ajoneuvos
  • *
  • Ikkunakyltti: PUOLIKAS
  • Titteli: Duunari
  • Työajokki: R500
« Vastaus #4 : 04-11-2009, 20:42:24 »

:koff: :koff: :koff: :koff: :koff: :koff: :koff: :koff: :heko: :heko: :heko: :heko: :heko: :heko:
Mersumies on aina mersumies...
Joskus tuntuu että tietää kaiken kaikesta, mutta ei muista mistään mitään.

Poissa Vellu

• Perustajajäsen
  • *
  • Ikkunakyltti: Vellu
  • Titteli: ...
  • Työajokki: Scania R560
« Vastaus #5 : 04-11-2009, 20:46:59 »

:koff: :koff: :koff: :koff: :koff: :koff: :koff: :koff: :heko: :heko: :heko: :heko: :heko: :heko:
Juu näin on.

Poissa Wikingett

• Maantiekiitäjä
  • *
    • Kuvia teiltä ja turuilta
  • Titteli: Opiskelija
« Vastaus #6 : 05-11-2009, 06:32:18 »
  :hullu:

Poissa -hese-

• Pikalähetti
  • *
  • Työajokki: Volvo L70C
« Vastaus #7 : 25-01-2010, 23:36:54 »

Tulee mieleen ihan romaanien omistama uskollinen ajokki. Onkos nämä niitä tee se itse mersuja?   :ide3::heko:
< Scania V8 power >

Poissa aune_

• Rekkamies
  • *
« Vastaus #8 : 26-01-2010, 06:48:34 »
Käy käy.
Jokunen vuosi sitten oltiin viemässä semmosia rapia 6m leveitä altaita Tornioon, kun toisesta autosta (tai siis Volvosta) lähtin kuskin puoleinen vetonapa lätkimään. Köytettiin akseliputken pää ketjulla vaihtolavalaitteiden yli toiselle puolen, lukko päälle ja kaveri vei vehkeen ajamalla Kalajoelta Teuvalle.

vastaavan korjauksen tein kuivanimessä, kun napa sytty kärrystä palamaan.. ihan hyvin sillä vielä kemissä käväs mutkan ja sit haukiputaalle remonttiin..
kyllä immeiset tuijotti, kun 1. akselilta uupu renkaat toiselta puolen  :puna:

Poissa Puuha78

• Ammattiautoilija
  • *
  • Ikkunakyltti: Petri
  • Työajokki: Scania
« Vastaus #9 : 26-01-2010, 09:54:04 »
Käy käy.

minulle tuli Nurmisen aikaan komennus Vaajakoskelle kahtomaan yhtä N..teen pyttykärryn jarruja, kun oli hirttäny kiinni ympyrässä ja oli syttyny palamaan. No palokunta oli aika äkkiä paikalla ollu ni ei mittää isompaa vahinkoa kerenny tulla, kun se on siinä ihan vieressä.

Tein siinä sit semmosen ratkaissun kerta kärry oli tyhjä ja mennossa pajalla muutenkin ni ilmat pois, liina akselin alin ja palkkien yli kiinni ja ilmapussailta letkut irti ja nipparilla kaksinkerroin. sit vaan ajoasentoon etupää ja menoks kohti Mäntsälää... kuski vähän siinä ihmetti asiaa ja sanoin että näin säästy uudelta palolta ja jarrujen hirttäytymisellä. Vaikka ei jarrut ollu jumissa siinä. oli hihnat varmaan ihan loppu ja s-akseli meni yli sit.
ex Äänekoskelainen. nykyään Turkulainen

Poissa Johannes Kostaja

• Rekkamies
  • *
  • No Pasaran! Cable street never forget.
  • Titteli: Sairaslomalla
« Vastaus #10 : 26-01-2010, 13:15:25 »
minulle tuli Nurmisen aikaan komennus Vaajakoskelle kahtomaan yhtä N..teen pyttykärryn jarruja, kun oli hirttäny kiinni ympyrässä ja oli syttyny palamaan. No palokunta oli aika äkkiä paikalla ollu ni ei mittää isompaa vahinkoa kerenny tulla, kun se on siinä ihan vieressä.

Tein siinä sit semmosen ratkaissun kerta kärry oli tyhjä ja mennossa pajalla muutenkin ni ilmat pois, liina akselin alin ja palkkien yli kiinni ja ilmapussailta letkut irti ja nipparilla kaksinkerroin. sit vaan ajoasentoon etupää ja menoks kohti Mäntsälää... kuski vähän siinä ihmetti asiaa ja sanoin että näin säästy uudelta palolta ja jarrujen hirttäytymisellä. Vaikka ei jarrut ollu jumissa siinä. oli hihnat varmaan ihan loppu ja s-akseli meni yli sit.
tuttua touhua. kerran piti tehä noin kärrylle ku ei sitä ois muuten saanu laivasta ulos, ja oli vitullinen kiire.
Always outnumbered but never outgunned.

Nimi vaihtuu Jason666 --> Johannes Kostaja.

Poissa Kilometrimiljonääri

• Ammattiautoilija
  • *
  • Minä nukun päivät ja ajan yöt
« Vastaus #11 : 08-09-2010, 20:07:35 »
Joku kyllästynyt paskapaperirullien katoamiseen. Liekö kuva jostain itäkuskien käyttämästä saniteettitilasta. ;D

Poissa Volvomies

• Rekkamies
  • *
  • Volvo on the road
  • Ikkunakyltti: Alex
  • Titteli: Rahtari
  • Työajokki: Scania R480
« Vastaus #12 : 11-09-2010, 09:39:25 »
Joku kyllästynyt paskapaperirullien katoamiseen. Liekö kuva jostain itäkuskien käyttämästä saniteettitilasta. ;D

No ei H*lvetti :koff: :koff: :ide1:
Bensalla pestään pensselit ja tiisselillä tehään voimaa!

Wannabee apumies tunari rengin poeka